kontrolka z samochodem i kluczem
Moderator: Sebu$
Po przejechani około 10 km gdy się silnika nagrzeje to włącza się kontrolka i moc spada .
Ale czasami strasznie zamula go że nie ma nawet połowy mocy ale to przez chwile .
potem idzie z polową mocy , dodam że po zapaleniu jeśli silnika jest zimny świeci się około 1,5 min . Jak się silnik zagrzeje to się wyłącza .
Ale czasami strasznie zamula go że nie ma nawet połowy mocy ale to przez chwile .
potem idzie z polową mocy , dodam że po zapaleniu jeśli silnika jest zimny świeci się około 1,5 min . Jak się silnik zagrzeje to się wyłącza .
Witam
Nadmienię iż z rana wyskoczyła mi ta kontrolka "autka z kluczem"
Po pracy podjechałem do znajomego, który mi OP-Comem zczytał błędy:
P0606 - (A) Elektroniczna jednostka sterująca (ECU) 0 usterka - nie występuje
oraz
P0380 - (B) Obieg prądowy świecy żarowej - nie występuje
Co do drugiego błędu to już oczytałem się, iż muszę wymienić świece, najlepiej wszystkie od razu. Natomiast co do pierwszego błędu to nie wiem co to jest.
Może ktoś już miał z tym do czynienia???
Dodam jeszcze że po wykasowaniu błędów na tym op-comie po zapaleniu autka kontrolka pojawiła się ponownie i po przejechaniu 200 - 400 metrów wygasła. To samo działo się po kolejnych 2 godzinach.
Nadmienię iż z rana wyskoczyła mi ta kontrolka "autka z kluczem"
Po pracy podjechałem do znajomego, który mi OP-Comem zczytał błędy:
P0606 - (A) Elektroniczna jednostka sterująca (ECU) 0 usterka - nie występuje
oraz
P0380 - (B) Obieg prądowy świecy żarowej - nie występuje
Co do drugiego błędu to już oczytałem się, iż muszę wymienić świece, najlepiej wszystkie od razu. Natomiast co do pierwszego błędu to nie wiem co to jest.
Może ktoś już miał z tym do czynienia???
Dodam jeszcze że po wykasowaniu błędów na tym op-comie po zapaleniu autka kontrolka pojawiła się ponownie i po przejechaniu 200 - 400 metrów wygasła. To samo działo się po kolejnych 2 godzinach.
-
- Zafiromaniak
- Posty: 2531
- Rejestracja: 15 sty 2009, 19:27
- Imię: Henryk
- Lokalizacja: Raszyn
- Auto: Zafira
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Y22DTR
- Gender:
Ten pierwszy błąd może oznaczać błąd komunikacji sterownika pompy jak i jego awarię,czy po wykasowaniu podłączałeś jeszcze pod komputer czy objawy obserwowałeś tylko po kontrolce że Ci gasła po 400m,jeżeli tylko po kontrolce to by wskazywało że teraz masz błąd tylko związany ze świecami żarowymi,świece musisz i tak wymienić,po wymianie zobaczysz czy będzie Ci się kontrolka zapalała.grzegorzwww pisze:Dodam jeszcze że po wykasowaniu błędów na tym op-comie po zapaleniu autka kontrolka pojawiła się ponownie i po przejechaniu 200 - 400 metrów wygasła. To samo działo się po kolejnych 2 godzinach.
WitamH,Łajszczak pisze:Ten pierwszy błąd może oznaczać błąd komunikacji sterownika pompy jak i jego awarię,czy po wykasowaniu podłączałeś jeszcze pod komputer czy objawy obserwowałeś tylko po kontrolce że Ci gasła po 400m,jeżeli tylko po kontrolce to by wskazywało że teraz masz błąd tylko związany ze świecami żarowymi,świece musisz i tak wymienić,po wymianie zobaczysz czy będzie Ci się kontrolka zapalała.grzegorzwww pisze:Dodam jeszcze że po wykasowaniu błędów na tym op-comie po zapaleniu autka kontrolka pojawiła się ponownie i po przejechaniu 200 - 400 metrów wygasła. To samo działo się po kolejnych 2 godzinach.
Dzięki kolego H,Łajszczak za info.
Po wykasowaniu błędów nie podłączałem się jeszcze pod op-coma. Świece lada dzień powymieniam. Potem raz jeszcze na op-comie posprawdzam co i jak i dam znać.
Dzisiaj zapaliła mi się ta kontrolka tylko raz z samego rana i po przejechaniu 200 metrów zgasła i już więcej jej nie zobaczyłem a dodam, iż zrobiłem dziś ok 150 km i miałem ok 10 postojów po ok 10 - 20 minut i jak do tej pory nie zaświeciła mi się ani razu (nie wliczająć pojawienia się jej z rana na chwilę)
Witam
Właśnie moja Zosia ostała się w serwisie i chłopaki wojują z moimi świecami żarowymi... ani jedna nie chciała się wykręcić i musiałem wyrazić zgodę na dalsze próby "jej" wykręcenia tzn. tej już tylko uszkodzonej. Jak się zerwie to już du.. blada tzn. koszty 800 zł + po ok 200 zł za każdą rozwierconą świecę, która nie wyjdzie i się ukręci!!!
Hm a pojechałem wymienić tylko świece a tu takie koszty się szykują :>
Właśnie moja Zosia ostała się w serwisie i chłopaki wojują z moimi świecami żarowymi... ani jedna nie chciała się wykręcić i musiałem wyrazić zgodę na dalsze próby "jej" wykręcenia tzn. tej już tylko uszkodzonej. Jak się zerwie to już du.. blada tzn. koszty 800 zł + po ok 200 zł za każdą rozwierconą świecę, która nie wyjdzie i się ukręci!!!
Hm a pojechałem wymienić tylko świece a tu takie koszty się szykują :>
- scaniairizar
- Mieszkaniec
- Posty: 397
- Rejestracja: 30 gru 2008, 15:09
- Lokalizacja: małopolska
- Model:
Cześć
może ktoś z Was miał ten problem co ja
jade sobie elgancko 120, 130 km/h obroty przekraczają 3 tys obr/min. i zapala sie kontrolka z kluczykiem. gdy zwolnie poniżej 50 kontrolka gaśnie, choć nie zawsze. czasem sie zdarza, ze musze go zgasić i odpalic.
podłączyłem sobie opcoma i mam dwa błędy których za nic nie rozkminiam
P0150 Regulacja poza zakresem / nieprawidłowy sygnał sondy ? 2
P1500 ?
z góry dziękuje za podpowiedź
może ktoś z Was miał ten problem co ja
jade sobie elgancko 120, 130 km/h obroty przekraczają 3 tys obr/min. i zapala sie kontrolka z kluczykiem. gdy zwolnie poniżej 50 kontrolka gaśnie, choć nie zawsze. czasem sie zdarza, ze musze go zgasić i odpalic.
podłączyłem sobie opcoma i mam dwa błędy których za nic nie rozkminiam
P0150 Regulacja poza zakresem / nieprawidłowy sygnał sondy ? 2
P1500 ?
z góry dziękuje za podpowiedź
2.0 dti '01 i 1.9cdti '10. opcline
it's forfit śwagier!
it's forfit śwagier!
- MieHor
- Zafiromaniak
- Posty: 2915
- Rejestracja: 26 kwie 2009, 16:07
- Imię: Mieczysław
- Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
- Auto: Zafira
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
Number P0150
Type - Powertrain - Fuel and Air Metering - ISO/SAE Controlled
Description - HO2S Circuit Conditions
Location - Bank 2 Sensor 1
Cause - DTC P0155, P0159, P0160 and P0161 not set, engine at operating temperature, engine speed between 1400-2400 rpm, engine load at 8-12%, mass airflow from 18-22 g/sec, throttle angle at 6-10%, then the PCM detected that the HO2S-21 signal was more than 4 78v, or the HO2S-11 Lambda signal was between 0. 9-10v for 4 seconds with the HO2S-22 signal over 650 mv or less than 300 mv, or the HO2S-21 Lambda signal was more than 1 2v with the HO2S-22 signal over 650 mv, or the HO2S-21 Lambda signal was under 0 8v with the HO2S-22 signal under 300 mv
Number P1500
Type - Powertrain - Manufacturer Controlled DTC - Manufacturer Controlled
Description - Starter Signal Circuit
Cause - Engine cranking, then with the engine running, the PCM detected that it did not receive a Starter signal at terminal C1 -11.
Type - Powertrain - Fuel and Air Metering - ISO/SAE Controlled
Description - HO2S Circuit Conditions
Location - Bank 2 Sensor 1
Cause - DTC P0155, P0159, P0160 and P0161 not set, engine at operating temperature, engine speed between 1400-2400 rpm, engine load at 8-12%, mass airflow from 18-22 g/sec, throttle angle at 6-10%, then the PCM detected that the HO2S-21 signal was more than 4 78v, or the HO2S-11 Lambda signal was between 0. 9-10v for 4 seconds with the HO2S-22 signal over 650 mv or less than 300 mv, or the HO2S-21 Lambda signal was more than 1 2v with the HO2S-22 signal over 650 mv, or the HO2S-21 Lambda signal was under 0 8v with the HO2S-22 signal under 300 mv
Number P1500
Type - Powertrain - Manufacturer Controlled DTC - Manufacturer Controlled
Description - Starter Signal Circuit
Cause - Engine cranking, then with the engine running, the PCM detected that it did not receive a Starter signal at terminal C1 -11.
- scaniairizar
- Mieszkaniec
- Posty: 397
- Rejestracja: 30 gru 2008, 15:09
- Lokalizacja: małopolska
- Model:
- Mattai
- Zafiromaniak
- Posty: 786
- Rejestracja: 15 lis 2009, 15:23
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Poznań
- Auto: Zafira
- Model: C
- Oznaczenie silnika: A20DT
- Gender:
A takie pytanie odnosnie szwankujacych zaworkow, czy jest jakis parametr ktory na op-comi-e odpowie ktory to zaworem nie pracuje poprawnie?
Na scanerze mialem przekorczenia ktoregos parametru czujnika, niestety nie pamietam ktorego.
Na co zwrocic uwage?
Na temat przeplywki pewnie cos na forum znajde, tez przy okazji bede badal w tej okolicy.
Na scanerze mialem przekorczenia ktoregos parametru czujnika, niestety nie pamietam ktorego.
Na co zwrocic uwage?
Na temat przeplywki pewnie cos na forum znajde, tez przy okazji bede badal w tej okolicy.
Scorpio I Lift-back 2.0(OHC)>VW Golf III Variant 1.9TDI(ALE)> ZA 2.0(Y20DTH)>ZC 2.0 (A20DT)
Witam koledzy
Nic dodać nic ując ale 4 świeczki po dwóch dniach walki z nimi zostały ukręcone
Może to wynikać z tego, iż od 2003 roku świeczki nie były zmieniane
Głowica pojechała do firmy specjalizującej się w rozwiercaniu ukręconych świec :>
Jak już odbiorę autko i rozliczę się to dam znać co i jak zostało naprawione i za ile..... ale już wiem, że tanio nie będzie
Nic dodać nic ując ale 4 świeczki po dwóch dniach walki z nimi zostały ukręcone
Może to wynikać z tego, iż od 2003 roku świeczki nie były zmieniane
Głowica pojechała do firmy specjalizującej się w rozwiercaniu ukręconych świec :>
Jak już odbiorę autko i rozliczę się to dam znać co i jak zostało naprawione i za ile..... ale już wiem, że tanio nie będzie