[B]Koło dwumasowe w CDTI - diagnoza, naprawa, wymiana

Silnik (ON, PB, LPG, CNG), układ przeniesienia napędu, układ wydechowy itp.

Moderatorzy: Mariusz, Tazz

Wiadomość
Autor
kacper

#76 Post autor: kacper »

U mnie 210 kkm :cry:

Orbit

#77 Post autor: Orbit »

kacper pisze:U mnie 210 kkm :cry:
to super, na forum Astry są tacy którym padło po 60 Kkm

zbigor

#78 Post autor: zbigor »

oscar000 pisze: A tak na margiesie podobno VALEO wydało zamienniki nieszczesnej dwumasy:D:D Komplet sprzęgło,koło i łożysko kosztuje 1800zl (cena warsztatowa).Mozliwe ze da sie kupic taniej.
Oto co znalazłem na forum VKP
http://forum.vectraklub.pl/index.php/to ... try1522683

oraz

http://forum.vectraklub.pl/index.php/to ... try1533944

Jeśli jednak rzeczywiście już jest i to za 1800 to jest to na pewno dobra wiadomość

rysiu223

#79 Post autor: rysiu223 »

Ja wymieniałem dwumase po 120Kkm.

kubik_CDTi

#80 Post autor: kubik_CDTi »

Technika jazdy,nic więcej.

David

#81 Post autor: David »

Jakby kogoś interesowało i miał chęci i możliwości:
http://cgi.ebay.co.uk/vauxhall-saab-dua ... 2a0e122079

Na pewno nawet z przesyłką wyjdzie połowa ceny PL :mrgreen:
Swoją drogą to mają tam naprawdę dużo oryginalnych części za taniej niż u nas

Anony Mous

#82 Post autor: Anony Mous »


Belfer

#83 Post autor: Belfer »

1.9 CDTI w Oplu luz nowego dwumasa ??? dlaczego ???, w Fiacie brak luzu !!!
Ten sam silnik tylko inna skrzynia, w Oplu się nie dziwią na luz norma, w Fiacie duże zdziwienie???
Ostatnio nowa informacja dwumasy fiatowskie tańsze pasują i są wkładane do opli ? ? ?
W mojej Z19DTH jest rozrusznik Z19DT dlatego dwumas LUK od 120KM Z19DT , innej możliwości nie ma, dla rozrusznika 150KM tylko dwumas Sachs , pozdrawiam

Mihó

#84 Post autor: Mihó »

Koledzy z Poznania:
http://www.sprzeglo-service.pl/index.html
Firma zajmuje się regeneracją dwumas (rok gwarancji). Skupują również używane (zużyte) koła dwumasowe. Nie zawsze trzeba je wyrzucać. Około kilkudziesięciu złotych zawsze za nie dadzą.

Anony Mous

#85 Post autor: Anony Mous »

Belfer pisze: W mojej Z19DTH jest rozrusznik Z19DT dlatego dwumas LUK od 120KM Z19DT , innej możliwości nie ma, dla rozrusznika 150KM tylko dwumas Sachs , pozdrawiam
1 dlaczego masz rozrusznik od 'dt'?
2 co ma wspolnego rozrusznik z dwumasa, że też musiałeś brać od 120-stki?
3. Dlaczego luk dla z19dt a sachs dla z19dth?

drmex

#86 Post autor: drmex »

kaliope pisze:Dlaczego luk dla z19dt a sachs dla z19dth?
Tu mogę odpowiedzieć, bo jakiś czas temu wymieniałem. Luk nie ma w ofercie koła do 150 KM, jest tylko od Sachsa. Sprzęgło natomiast można nabyć już zarówno w pudełko Luk jak i Sachs (a to co w środku - to istna zbieranina np. Valeo)

kicaj

#87 Post autor: kicaj »

a orientowal sie ktos odnosnie cen w ASO fiata, lacznie z robocizna?
i o co chodzi z tym luzem? to dobrze czy zle ze jest luz?

Anony Mous

#88 Post autor: Anony Mous »


tradelux

#89 Post autor: tradelux »

Powinno się jeszcze najpierw sprawdzić jaka jest skrzynia biegów takie można zamontować koło dwumasowe. Jeśli chodzi o sprzęgło to mocniejsze jest Sachsa, w oryginalne natomiast jest LUK.
Komplet wymieniany na oryginale:
- koło dwumasowe
- sprzęgło
- wysprzęglik przy skrzyni
- uszczelki
Z robocizną wychodzi ok. 3200-3300zł po znajomości.
Za samą wymianę koła dwumasowego wyszłoby pewnie w ok. 1700zł

wolferus

#90 Post autor: wolferus »

Witam
Ze znajomym fachowcem zabrałem się za wymiane sprzęgła i dwumasy. Problem jest z dostępem. Prośba o wypowidź do fachowców. Czy trzeba demontować całe sanki żeby wyrwać skrzynie i zrobić dostęp do sprzęgła?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”