Falowanie obrotów - pomarańczowa kontrolka

Silnik (ON, PB, LPG, CNG), układ przeniesienia napędu, układ wydechowy itp.

Moderator: Sebu$

Wiadomość
Autor
jaca19665

#16 Post autor: jaca19665 »

no właśnie wysłałem 16 go ale do tej pory mam ją w wiadomosciach do wysłania poczekam jeszcze troche

Awatar użytkownika
BajBus
Zafiromaniak
Posty: 1367
Rejestracja: 16 kwie 2009, 13:11
Lokalizacja: Wrocław
Model:
Kontakt:

#17 Post autor: BajBus »

jaca19665 pisze:na 5 bigu mało gazu i około2500
to jest chyba przy 90km/h o ile dobrze kojarze;)
a przy 140km/h faktycznie dochodzi coś do 3200obr
ewidentnie brakuje 6tego biegu w tych silnikach :cry:
I miejsce naj-tuning Grotniki 2010
III miejsce najładniejsza ZA Grotniki 2010
I miejsce naj-tuning Rzeczka 2011 (n)
I miejsce najładniejsza ZA Rzeczka 2011 (n)

jaca19665

#18 Post autor: jaca19665 »

dzięki

buli

#19 Post autor: buli »

Koledzy mam mały problem i wydaje mi sie ze zaczał sie od momentu kiedy wymieniłem swiece żarowe.Kiedy odpalam silnik rano silnik nie równo pracuje i szarpie trwa to pare minut pozniej jest juz ok! Czy jet to mozliwe ze sprzedano mi nie odpowiednie swiece żarowe? W sklepie powiedziano mi ze do mojego modelu 2.o DTI podchodzi tylko jedem typ swiec i pomyłka jest nie mozliwa! Jezeli ktos miał podobny problem prosze o pomoc! Pozdrawiam!!!

rafi

#20 Post autor: rafi »

Witam kolege świece żarowe mogą być ok. Problem może być w tym że są za słabo dąkręcone i powstała nieszzcelność. Świece wkręca się na ciepłym śilniku to jedno a drugie to że cholernie ciężko sie je wkręca trzeba to robić z wyczuciem aby nie ukręcić powodzenia.

buli

#21 Post autor: buli »

Dzieki kolego musze to sprawdzic! Wkrecałem na ciepłym silniku ale cos nie za bardzo sie dobrze kreciły moze musze dokrecic! Pozdrawiam!

grześ20

#22 Post autor: grześ20 »

witam problem jest taki że po odpaleniu zapala się po chwili żółta lampka wyczytałem że nazywa się ,,motoelektronika ,,w trakcie jak sie pali ta lampka obroty mają ograniczenie ,czyli nie da się przekroczyć 2800 obrotów ,jak zgaszę i ponownie zapalę i gdy nie ma tej lampki to się da przekroczyć więcej obrotów czyli jest ok ,tylko po chwili się zapali ,bardzo proszę jak ktoś coś wie .

Anony Mous

#23 Post autor: Anony Mous »

Kontrolka Ci się zapala bo sterownik wychwytuje błąd. Musisz jechać na kompa i go odczytać bo tak to możemy wróżyć z fusów.

A że silnik idzie do 2800 to dlatego ze silnik przechodzi w tryb awaryjny z powodu błędu.

grześ20

#24 Post autor: grześ20 »

zmieniałem świece żarowe ,może przez to ? jechac na komp ile to kosztuje ?napewno ogołocą mnie jak zawsze i jeszcze nie naprawią ,mam uraz do komputerowców na swoich doświadczeniach , z dala od nich ,mam jeszcze jedno pytanie czy tak mogę jezdzić ?

Anony Mous

#25 Post autor: Anony Mous »

grześ20 pisze:zmieniałem świece żarowe ,może przez to ? jechac na komp ile to kosztuje ?napewno ogołocą mnie jak zawsze i jeszcze nie naprawią ,mam uraz do komputerowców na swoich doświadczeniach , z dala od nich ,mam jeszcze jedno pytanie czy tak mogę jezdzić ?
Nikt nie będzie zgadywał. Podłączenie pod kompa kosztuje od ok 50 zł w górę. Chyba że znajdziesz kogoś z okolicy : http://www.zafiraklub.pl/viewtopic.php?t=628

Jak nie odczytasz błędu to nie będzie wiadomo co mu dolega, a jeździć możesz tylko jak długo ?? Pamiętaj że jak jednego nie naprawisz to potem może pójść seria uszkodzeń i wtedy to się wykosztujesz.

A co masz do komputerowców (tak na boku to nie lubię tego określenia) ?

grześ20

#26 Post autor: grześ20 »

bo miałem przypadek że zgarneli tyle kasy a okazało się szczegół ,dlatego podejście mam takię ,oczywiście nie oznacza że wszyscy są tacy ,sory że kogoś obraziłem ,pozdrawiam i dzięki za odpowiedz.

Anony Mous

#27 Post autor: Anony Mous »

grześ20 pisze:bo miałem przypadek że zgarneli tyle kasy a okazało się szczegół
Za niewiedzę się płaci. :idea:

Harry200
Zafiromaniak
Posty: 2531
Rejestracja: 15 sty 2009, 19:27
Imię: Henryk
Lokalizacja: Raszyn
Auto: Zafira
Model: ZA
Oznaczenie silnika: Y22DTR
Gender:

#28 Post autor: Harry200 »

Pioszesz że jak zgasisz i ponownie zapalisz to kontrolka sie nie zapala ale jak pojedziasz i dodasz gazu to sie znowu zapala,objaw wskazywałby zawór EGR ale tak jak pisze celius potrzeba jest zczytac błędy żeby miec pewnośc..

grześ20

#29 Post autor: grześ20 »

dokładnie jak piszesz tak sie dzieje ,zawór sprawdzałem wębranka jest ok.

Harry200
Zafiromaniak
Posty: 2531
Rejestracja: 15 sty 2009, 19:27
Imię: Henryk
Lokalizacja: Raszyn
Auto: Zafira
Model: ZA
Oznaczenie silnika: Y22DTR
Gender:

#30 Post autor: Harry200 »

Membrankę sprawdzałeś ale sam zawór Ci się nie przycina :?: ,no i elektrozawór sterujący EGR..Z Bydgoszczy jest Kolega tycik,puść mu na PW wiadomość to może sprawdzi Ci błędy O-C..

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”