[B] Olej do silników Diesla bez/z DPFem
Orbit, wlałeś do szklanki tego oryginalnego czy tego z K2?
Jeśli preparat sprzedawany przez K2, jest dokładnie tym samym środkiem to byłoby bardzo fajnie, gdyż jest wyraźnie tańszy od amerykańskiego pierwowzoru.
Jeśli preparat sprzedawany przez K2, jest dokładnie tym samym środkiem to byłoby bardzo fajnie, gdyż jest wyraźnie tańszy od amerykańskiego pierwowzoru.
Astra G 1.6 X16SZR (w gazie) - sprzedana
Zafira B 1.9 Z19DTH (chip V-Tech) - sprzedana
...teraz japoniec...
Zafira B 1.9 Z19DTH (chip V-Tech) - sprzedana
...teraz japoniec...
Po oryginalnym została tylko pusta butelka , K2 mam także pusty pojemnik ale jeszcze spłynęło kilka kropel do korka , potem do szklanki w wodą , śmiesznie się zachowuje jak Rtęć w ogóle nie miesza się z wodą , na dno opadła taka duża kropla ,przypominało mi to taką zabawkę w której są dwa płyny nie mieszające się ... szkoda ze nie zrobiłem zdjęcia .rhaaziel pisze:Orbit, wlałeś do szklanki tego oryginalnego czy tego z K2?
Jeśli preparat sprzedawany przez K2, jest dokładnie tym samym środkiem to byłoby bardzo fajnie, gdyż jest wyraźnie tańszy od amerykańskiego pierwowzoru.
Ostatnio zmieniony 19 lut 2011, 19:25 przez Orbit, łącznie zmieniany 1 raz.
Na forum Skody , ( niestety nie mogę teraz znaleźć tego tematu ) opisane jest i pokazane zdjęcia jak wyglądał silnik po 100Kkm , jazdy na Motulu ... poszukaj jeśli Ci się chce ... w skrócie powiem ze była dziura w szklance ... a coś tam jeszcze się kompletnie wytarło ... silnik do remontu , Jeździmy Oplami , tutaj trzeba na wszystko dmuchać ... Mlitec-1 jeszcze nikomu nie zaszkodził ... zresztą każdy robi co uważa za stosowne
Orbit opowiadasz głupoty!
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.p ... ight=motul
"szklanka" z dziurą jest z zupełnie innego auta i innego silnika z niewiadomym przebiegiem...szklanki w 1.9TDI VP należy wymieniać co 250tyś km..jak ktoś nie wymieni to się kończy jak na załączonym obrazku...
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.p ... ight=motul
"szklanka" z dziurą jest z zupełnie innego auta i innego silnika z niewiadomym przebiegiem...szklanki w 1.9TDI VP należy wymieniać co 250tyś km..jak ktoś nie wymieni to się kończy jak na załączonym obrazku...
są... bo jak kolega z forum octavi napisał wytarte panewki to wada tych silników...oczywiście uważam że ma pecha bo w mojej zony BXE po 150tyś km nie ma takich ubytków - a auto jeździ dokładnie na tym samym Motulu co tytułowa octavia...Orbit pisze:.... ... ale panewki widać jak wyglądają . ... i to nie są głupoty ...
więc to nie olej jest winny
Koledzy, melduję, że przedwczoraj zalałem dodatek K2 MILITEC 1, wlałem ciut ponad 200ml, troszeczkę sobie zostawiłem żeby mieć do innych urządzeń.
Póki co przejechałem 200km i nie czuję jakiejś specjalnej różnicy w kulturze pracy silnika, pracuje tak samo głośno i miarowo jak pracował przed dolaniem tego specyfiku. Mając jednak na uwadze fakt że moja Zocha ma już około 170tys przebiegu (na liczniku 120 ale pewne fakty wskazują że jest około 50tys więcej) to z pewnością środek ten jej nie zaszkodzi.
Kupowałem wraz z kilkoma innymi środkami do samochodu (i nie tylko) od tego sprzedawcy:
http://allegro.pl/k2-militec-1-uszlache ... 62852.html
wszystko poszło bardzo szybko i sprawnie
-------------------
ps. kolejne 250km na liczniku i muszę powiedzieć, że chyba widzę delikatną różnicę spowodowaną zalaniem Militec 1 - silniczek pracuje nieco ciszej gdy nie jest jeszcze w pełni dogrzany a jedziemy na w miarę wysokich obrotach (pow. 2500)
Póki co przejechałem 200km i nie czuję jakiejś specjalnej różnicy w kulturze pracy silnika, pracuje tak samo głośno i miarowo jak pracował przed dolaniem tego specyfiku. Mając jednak na uwadze fakt że moja Zocha ma już około 170tys przebiegu (na liczniku 120 ale pewne fakty wskazują że jest około 50tys więcej) to z pewnością środek ten jej nie zaszkodzi.
Kupowałem wraz z kilkoma innymi środkami do samochodu (i nie tylko) od tego sprzedawcy:
http://allegro.pl/k2-militec-1-uszlache ... 62852.html
wszystko poszło bardzo szybko i sprawnie
-------------------
ps. kolejne 250km na liczniku i muszę powiedzieć, że chyba widzę delikatną różnicę spowodowaną zalaniem Militec 1 - silniczek pracuje nieco ciszej gdy nie jest jeszcze w pełni dogrzany a jedziemy na w miarę wysokich obrotach (pow. 2500)
Ostatnio zmieniony 02 mar 2011, 21:37 przez rhaaziel, łącznie zmieniany 1 raz.
Astra G 1.6 X16SZR (w gazie) - sprzedana
Zafira B 1.9 Z19DTH (chip V-Tech) - sprzedana
...teraz japoniec...
Zafira B 1.9 Z19DTH (chip V-Tech) - sprzedana
...teraz japoniec...
Ja zalałem takim. W książce serwisowej jest olej o takich parametrach tzn. 5W30 (choć nie wiem jakiej firmy). Więc ja wybrałem Castrol 5W-30
Nie wiem nad czym tu jeszcze dumać :>
Nie wiem nad czym tu jeszcze dumać :>
Do oleju dodaje preparat Forte Motor Flush silnik pracuje z tym preparatem 1godzinę na biegu jałowym co Ja natomiast zastosowałem się do zaleceni mechanika co drugi przegląd(15tyś)przed wymianą
10minut wkręcany na obroty do 3500obr.+do nowego oleju Forte Top Treatment+do zbiornika paliwa Forte Diesel Fuel Conditioner.+Filtry;olej ,powietrza ,paliwa firmy Man olej GM 5W/30
Moje spostrzeżenie przy pierwszym zastosowaniu ;silnik pracował równomiernie,wyciszył się
,bardziej czuły na pedał gazu ,a co ciekawe po przejechaniu 500km nie był taki brudny jak przy poprzednich wymianach gdy nie stosowałem w/w preparatów
10minut wkręcany na obroty do 3500obr.+do nowego oleju Forte Top Treatment+do zbiornika paliwa Forte Diesel Fuel Conditioner.+Filtry;olej ,powietrza ,paliwa firmy Man olej GM 5W/30
Moje spostrzeżenie przy pierwszym zastosowaniu ;silnik pracował równomiernie,wyciszył się
,bardziej czuły na pedał gazu ,a co ciekawe po przejechaniu 500km nie był taki brudny jak przy poprzednich wymianach gdy nie stosowałem w/w preparatów
Ja proponuję taki olej http://allegro.pl/opel-gm-5w30-5l-dexos ... 30935.html . Myślę że cena też przystępna.