Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Panowie!
Relingi z wspornikiem lub bez to nic innego jak opcja:
- relingi ze wspornikiem - relingi wzmocnione o wiekszej ładowności
- relingi bez wspornika - standardowe relingi
tyle
wg moich informacji - w połowie 2000 była zmiana modelowa na 2001 ( opel co rok tak robi - teraz np są produkowane auta RM 2011 ) i wtedy wprowadzono parę zmian, np design relingów - bez środkowego wspornika, nowe silniki - np 1.8 16V dostał więcej koników z 116 na 125. Były też inne zmiany , ale nie są one traktowane jako FL
witajcie chłopaki widzę ze co niektórzy są zainteresowani polerowaniem relingow mam firmę która specjalizuje sie w obróbce metalu oraz malowaniu proszkowym w swojej zosi też będę polerował wiec jesli jest ktos chętny to zapraszam na moja stronke albo na pw www.spajder-chrom.pl
Mam pytanie:
Czy odległości między relingami w ZA i AG są takie same, a co za tym idzie, czy bagażnik dachowy oplowski z napisem ASTRA G zakładany na relingi można stosować zamiennie?
Nie wiem czy są jednakowo oddalone od siebie (sądzę jednak że tak), ale belki bagażnika dachowego mają regulację, która pozwala na dostosowanie ich do wielu rodzajów relingów. To, że mają napis dedykowany dla Astry G świadczy tylko o tym, że stopa jest dopasowana do kształtu (przekroju) tych relingów i na pewno będzie lepiej pasować niż uniwersalna.