Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Czujnik położenia wału znajduje się z przodu silnika ze trzydzieści milimetrów nad miską olejową od strony skrzyni biegów,przewód od czujnika idzie do góry i wtyczka jest nad filtrem olejowym..Przy tym błędzie obrotomierz też może Ci działać nieprawidłowo..
u mnie są nie równe obroty ale na wolnych obrotach w czasie jazdy szarpie ,muszę trzymać na wyższych obrotach aby jechać płynnie na wyższych obrotach jest ok ,pozdrawiam ,a u ciebie na wszystkich obrotach szarpało?
Czujnika obrotów wałka rozrządu nie ma,jest czujnik obrotów w pompie wtryskowej i często jego usterka wywala błąd tłumaczony jako awaria czujnika wałka rozrządu.Jeżeli będzie Ci szarpało silnikiem to często wyskoczy ten błąd ale niekoniecznie masz uszkodzony ten czujnik..
no tak właśnie dzisiaj tak szarpało silnikiem że myślałem że nie dojadę do domu ,obrotomierz zatrzymał się ,tak jak pisałeś u ciebie przed wymianą czujnika
zapalała się w tym czasię szarpania lampka kilka razy wygaszałem i zapalałem ponownie i jakoś się naprawiło , właśnie wyskoczyły dwa błędy czujnik obrotów silnika i czujnik wałka brak sygnału .
Mam pytanie.
Ktoś się może orientuje jaki jest koszt przewodów paliwowych do wtryskiwaczy w 2.0DTI???
Czy są różne firmy (raczej na 100%) i które warto wybrać???
Padł mi jeden i muszę na szybko wymienić bo nie przystoi by Zosia stała bezczynnie, ale dla spokoju na przyszłość wymieniam wszystkie 4...
PS: cenę w ASO znam, czas 3 dni tylko na zamówienie... ale 163PLN za praę x 2 to trochę ponad siły przed wypłatą...
Nie ma rzeczy niemożliwych, czasami tylko brakuje czasu, chęci... i funduszy...