zwiększające obroty silnika
Moderator: Sebu$
masz racje dzięki za pocieszenie w sprawie pompy ,wracając do pociśnienia zauważyłem że jeden elektrozawór jest inny czyli numery ,i nie idzie w niego dmuchać ,a w inne to się da ,czy wszystkie elektrozawory muszą być takie same?
[ Dodano: Nie Kwi 10, 2011 20:06 ]
wyczytałem na forum że jednak się różnią numerami elektrozaworki ,więc tak ,dwa są jednakowe czyli 09158200 muszą być od turbiny i erg ,a jeden o numerze 09128022 od klap , a u mnie jest inaczej dwa są o numerze 09128022 i jeden 09158200 ,teraz nie wiem czy u mnie jest żle ? proszę o podpowiedz.
[ Dodano: Nie Kwi 10, 2011 20:06 ]
wyczytałem na forum że jednak się różnią numerami elektrozaworki ,więc tak ,dwa są jednakowe czyli 09158200 muszą być od turbiny i erg ,a jeden o numerze 09128022 od klap , a u mnie jest inaczej dwa są o numerze 09128022 i jeden 09158200 ,teraz nie wiem czy u mnie jest żle ? proszę o podpowiedz.
No właśnie?Z tymi zaworami to jest różnie,spotkałem się,że jedni mają obydwa szare-jeden czarny,a inni dwa czarne,jeden szary.Ja mam dwa szare,jeden czarny.Nie wiem,ja mam dobrze,a czy inni mają dobrze to nie mam pojęcia .Ich auta też chodzą i na to nie narzekają.Z tymi kolorami to chodzi o czas reakcji i siłę zamknięcia.
- Dziadek13
- Zafiromaniak
- Posty: 2004
- Rejestracja: 26 wrz 2010, 21:28
- Imię: Jorg
- Lokalizacja: Mysłowice
- Auto: VW Turan była zafira DTL
- Model: Turan
- Oznaczenie silnika: AVQ
- Gender:
Ja mam takie i autko śmiga z końcówką 200 mam dwa turbo i egr.
Diagnozujemy elektro zawory - wyciagamy wezyk z VAC oraz z OUT zatykamy palcem OUT i ciagniemy (symulujemy pompe) ustami z Vac - zaworek powinien "terkotac" i zasysac powietrze z dolnej czesci (na zasadzie bezpieczenstwa np gdy egr sie juz otworzy a vac dalej ssie zaworek ma przepuszczac powietrze z dolu bo element ktory steruje jest juz w maksymalnej pozycji.
- Dziadek13
- Zafiromaniak
- Posty: 2004
- Rejestracja: 26 wrz 2010, 21:28
- Imię: Jorg
- Lokalizacja: Mysłowice
- Auto: VW Turan była zafira DTL
- Model: Turan
- Oznaczenie silnika: AVQ
- Gender:
A jak po pompujesz hamulcem to wyskoczy ci kontrolka ?.grześ20 pisze:dawna żle chodzi szczegółnie na wolnych obrotach ,jak dojeżdzam do świateł i jak wcisne sprzęgło to strasznie faluje silnikiem a jak auto przestanie sie toczyć to zaraz się wyrównają się obroty
A może coś z abs który daje impulsy do obrotomierza i komputera.
nie wyskakuje kontrolka właśnie ,obrotomierz chodzi tak przeskakuje co pół milimetra nie tak płynnie od 60 km /h wzwyż ale chyba normalne chyba że... właśnie nie wiem czy to normalne ,czujnik od koła miałem wykręcony i raczej jest ok
[ Dodano: Wto Kwi 12, 2011 20:53 ]
sprawdzidz wyjmując wtyczke od abs i jechać i sprawdzidz czy faluję silnik?
[ Dodano: Wto Kwi 12, 2011 20:53 ]
czy mogeDziadek13 pisze:A jak po pompujesz hamulcem to wyskoczy ci kontrolka ?.grześ20 pisze:dawna żle chodzi szczegółnie na wolnych obrotach ,jak dojeżdzam do świateł i jak wcisne sprzęgło to strasznie faluje silnikiem a jak auto przestanie sie toczyć to zaraz się wyrównają się obroty
A może coś z abs który daje impulsy do obrotomierza i komputera.
sprawdzidz wyjmując wtyczke od abs i jechać i sprawdzidz czy faluję silnik?
Witam . Od niedawna zauważyłem wzrost obrotów na zimnym silniku. Komputer wskazuje 1.3 l/h chwilowego zużycia paliwa , podczas nagrzewania spada do 0.9 - 1.0 l/h . Dawniej spadało do 0.5-0.6 l/h. Dodam ze wymieniłem EGR ( regenerowany ) i filtr paliwa .
Czym może być spowodowana ta zmiana ?
Czym może być spowodowana ta zmiana ?