Błąd 2452 58

Silnik (ON, PB, LPG, CNG), układ przeniesienia napędu, układ wydechowy itp.

Moderatorzy: Mariusz, Tazz

Wiadomość
Autor
TOMASZ_2010

#31 Post autor: TOMASZ_2010 »

tico0 pisze:Przed tym proponuję sprawdzić stan wężyka który łączy czujnik ciśnienia z metalowym przewodem ciśnieniowym
Mam. pytanie. Koledzy jaka jest średnica, długość tego wężyka gdybym chciał kupić i jakie średnice opasek zaciskowych. Podejrzewam że to nie kosztuje majatku , a jak juz bede pod samochodem i okaże się że jest walniety , to chciałbym go miec pod ręka, a nie bawic się w szukanie po sklepach.

tico0

#32 Post autor: tico0 »

To zależy od filtra dpf czy ma jedno czy dwa wyścia u mnie ma jedno wyjście i na wężyku pisało fi-7,5 ale 8 spokojnie też może być.

TOMASZ_2010

#33 Post autor: TOMASZ_2010 »

Koledzy założyłem nowego EGR. Silnik pracuje, wkręca się na obroty, lecz nadal nie ma mocy. włączyłem OC i wywala mi jeden błąd P2452-0F Ciśn. zmierzone przez czujnik ciśn. filtra cząsteczek niezgodne z ciśnieniem barometrycznym.
Przewody w komorze silnika sprawdziłem, jeszcze nie patrzyłem pod samochód. Próbowałem włączyć wypalanie DPF (mam w tej chwili 80 %), wystartowało , ale za moment przerwało.Proszę jeszcze o podpowiedź który to parametr w OC mówi o ciśnieniu (jaka powinna być jego wartość). Biorę się za sprawdzenie tych węży przy DPF.

tico0

#34 Post autor: tico0 »

TOMASZ_2010 pisze:Biorę się za sprawdzenie tych węży przy DPF.
To sprawdź i zastosuj to co napisałem parę postów wyżej...

Szymon78

#35 Post autor: Szymon78 »

j
TOMASZ_2010 pisze:Próbowałem włączyć wypalanie DPF (mam w tej chwili 80 %), wystartowało , ale za moment przerwało.
miałem to samo... błąd 245258 i okaząło sie ze uszkodzony był przewód elastyczny (raczej kruchy jak diabli) :P DPF przy grodzi silnika. Po naprawie problem znikł sam. - tyle ze moja Zosia na mocy wogole nie straciła w trakcie występowania usterki

TOMASZ_2010

#36 Post autor: TOMASZ_2010 »

Koledzy węże wyglądają na dobre. Czy brak mocy i to że nie ruszy DPF może być spowodowany tym wadliwym czujnikiem?. Gdzie w OC sprawdzić ten czujnik?

TOMASZ_2010

#37 Post autor: TOMASZ_2010 »

Usterka usunięta.
Winny: DPF :evil: - totalnie zapchany!!!!
Mechanik wyczyścił go preparatami TUNAP, potem wypalanie i wszystko wróciło do normy. :D . W środę jade wyrwać " chwasta"

Anony Mous

#38 Post autor: Anony Mous »

TOMASZ_2010 pisze:Usterka usunięta.
Winny: DPF :evil: - totalnie zapchany!!!!
Mechanik wyczyścił go preparatami TUNAP, potem wypalanie i wszystko wróciło do normy. :D . W środę jade wyrwać " chwasta"
tylko czy on się właśnie nie zapchał w wyniku awarii czujników, o których mowa wyżej? Jęśli tak, to spiesz się z wycinką.... :) bo znów będziesz miał niespodziankę....ale generalnie słuszna decyzja :)

TOMASZ_2010

#39 Post autor: TOMASZ_2010 »

Czujnik różnicy ciśnień był OK. Błąd złapał poprostu poprzez zapchany DPF. Już jak go zawiozłem lawetą do mechanika to mówił:" Teraz mu damy trochę tlenu"- i ściągnął wężyk z czujnika przez który poszły spaliny i samochód zaczął inaczej pracować. Biedna Zosia dusiła się własnymi spalinami!!!.
Ktoś się może orientuje ile kosztują te magiczne wynalazki TUNAP?, bo wydaje mi się że mechanik trochę mnie za dużo przykasował jak za tę usługę.

Michal83

#40 Post autor: Michal83 »

Witam :)

Dzisiaj rano po odpaleniu Zośki nie zgasła mi żółta kontrolka przedstawiająca samochodzik z kluczem. Kontrolka świeci się cały czas przy włączonym silniku. Po wciśnięciu pedału hamulca i gazu wyświetla się błą ECN245258, co to może być ? :(

tico0

#41 Post autor: tico0 »

P2452 - Ciśn. zmierzone przez czujnik ciśn. filtra cząsteczek niezgodne z ciśnieniem barometrycznym
(0F) - Obecny
To jest uszkodzony czujnik ciśnienia dpf.
Końcówka (58) to dokładnie nie wiem, ale na pewno też coś wokół dpf +czujnik....

adnim

#42 Post autor: adnim »

Witam Panowie, przybywam z forum Astra Klub Polska :) i odrazu z prośba. Dzis rano wyskoczył mi ten bład od DPF 24520F. Z tego co piszecie to może być ten elastyczny przewód od DPF. Panowie gdzie go znajdę --- tak łopatologicznie :)?
No i jakiej średnicy, i długosci ma byc ten wężyk --- chcę się przygotować przed wjazdem na kanał :) Dziękuje i pozdrawiam.

Anony Mous

#43 Post autor: Anony Mous »


adnim

#44 Post autor: adnim »

Podziekował, a moze wiecie o jakie weze się pytać ? Dzwoniłem przed chwilą do motoryzacyjnego i są ale tylko olejodporne, czy takie mogą być ?? Nie mieli nic na wysoką temperature.

---edit---
Dzowniłem na gryfińska i nie mają czegoś takiego, max do 120C :(
Ostatnio zmieniony 15 lip 2011, 10:18 przez adnim, łącznie zmieniany 1 raz.

Woytas

#45 Post autor: Woytas »

u siebie masz na ul. Gryfińskiej 108 sklep gdzie kupisz takie węże.
Wg. Szymona78, poproś o "wąż w oplocie wysokotemperaturowym do 1200C+ guma 700C" - odcinki po 40cm, średnicy wewnętrznej:fi 7,5 i fi 9,5 .
Czytaj, czytaj - wszystko masz na tacy.

pozdr

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”