Błąd 2452 58

Silnik (ON, PB, LPG, CNG), układ przeniesienia napędu, układ wydechowy itp.

Moderatorzy: Mariusz, Tazz

Wiadomość
Autor
adnim

#46 Post autor: adnim »

@Przemcio, bład poprawiony, odnośnie tego wężyka, z tego postu co kolega Marki podał to jest to wężyk do 120C. Ale mówią ze powinien wystarczyć
Byłem przed chwilą w aucie, skasowałem bład opcomem no i nie pojawia sie wiecej. Zrobiłem tez test cisnien i oto co wyszło : .

I jak to według Was wygląda ??OPCOM

adnim

#47 Post autor: adnim »

Dzięki wielkie, gdyby cos było w przyszłosci bede monitorował ;) Pozdrówka
@Przemcio jakis nierozgarnięty dziś jestem :roll: :mrgreen: , bład poprawiony :piwo:

Co do DPF planuje go wywalić, szukam jakiejś dobrej "przystępnej cenowo" oferty. + chip oczywiscie :>

Przemcio

#48 Post autor: Przemcio »

To zapisz się jeszcze na spota i będzie git ;)

adnim

#49 Post autor: adnim »

Po skasowaniu błedu zrobiłem wczoraj jakieś 200km. Wczoraj było ok, dziś rano znów ikonka samochodu z kluczykiem i ten sam błąd :evil: . Byłem na kanale, przewód od DPF ( gumowy weżyk) jest cały. Rurka wychodząca z czujnika przy filtrze paliwa tez cała. Myslicie ze to czujnik ?? Zamówilem dzis nowy, ale moze tego można jakos wyczyscic ??

zbigor

#50 Post autor: zbigor »

IMHO powinieneś zatkać jeden koniec przewodu a w drugi dmuchnąć solidnie paszczą :lol: to by od razu wyszło czy jest nieszczelność. Najczęściej dziura jest na łaczeniu przewodu na dole ściany grodziowej silnika.
Można próbować pomierzyć wartości napięcia ale skoro masz zamówiony drugi czujnik to nie ma to wiekszego sensu. Po zamianie sie dowiesz czy był zepsuty.

adnim

#51 Post autor: adnim »

zbigor pisze:IMHO powinieneś zatkać jeden koniec przewodu a w drugi dmuchnąć solidnie paszczą :lol: to by od razu wyszło czy jest nieszczelność. Najczęściej dziura jest na łaczeniu przewodu na dole ściany grodziowej silnika.
Można próbować pomierzyć wartości napięcia ale skoro masz zamówiony drugi czujnik to nie ma to wiekszego sensu. Po zamianie sie dowiesz czy był zepsuty.
Ale masz na mysli ten elastyczny przewód, w komorze silnika?

JaGoDkA

#52 Post autor: JaGoDkA »

Pierw trzeba bylo dmuchnac :) w rurke :) i tak bys sprawdzil czy szczelna jest.. bo to czeto gesto przy tym laczeniu pada i "dziurki" nie widac...

Awatar użytkownika
MieHor
Zafiromaniak
Posty: 2915
Rejestracja: 26 kwie 2009, 16:07
Imię: Mieczysław
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Auto: Zafira
Model: B
Oznaczenie silnika: Z19DT
Gender:

#53 Post autor: MieHor »

Sam czujnik ciśnienia spalin jest nienaprawialny, można spróbować go pomierzyć elektrycznie ale nie podpowiem jakie powinny być prawidłowe wartości, bo nigdzie nie znalazłem

zbigor

#54 Post autor: zbigor »

Wartości i procedura pomiaru jest w TIS ale nie ma sensu mierzyć skoro jest drugi czujnik zamówiony. Podmiana to najlepsza opcja.
Co do dmuchania paszczą to najlepiej odłączyć sprawdzany element przy czujniku i DPFie, zaślepić przy czujniku i dmuchnąć w rurke :lol: przy DPFie

adnim

#55 Post autor: adnim »

Problem rozwiązany, mam nadzieje... :roll:
Natknałem się na ten wątek LINK . (Koleżanka Jagódka, pomogła uprzejmie przetłumaczyć --- dziękuję ;) ).
No i postąpiłem tak jak w linku, skasowałem błąd, wymusiłem wypalanie, no i błędu nie ma.
Tak czy inaczej DPF chyba powiem papa, i to jeszcze w tym miesiącu, tylko musze znalezc jakąs dobra firmę w okolicach Szczecina.

JaGoDkA

#56 Post autor: JaGoDkA »

adnim pisze:Koleżanka Jagódka, pomogła uprzejmie przetłumaczyć --- dziękuję ;)
Prosze :) Chociaz tak moglam pomoc :)

adnim

#57 Post autor: adnim »

No i wyrwałem chwasta :lol: , narazie bez chiptuningu ale i tak po samym usunieciu autko o wiele lepiej sie zbiera :driver: . Usunięcie programowe, wszystkie elemety DPF ( prócz jego zawartosci ) sa na swoim miejscu. Jedyna róznica to taka ze nie bedzie dotrysku paliwa --- i oto chodziło :lol:
Aha i najfajniesze jest to ze nie puszcza dymka, oto obawialem sie najbardziej, ale jest git :)

Przemcio

#58 Post autor: Przemcio »

[color=violet]adnim[/color] pisze:No i wyrwałem chwasta
Napisz gdzie . . . . Czy na Golisza ??
Ostatnio zmieniony 18 lip 2011, 16:42 przez Przemcio, łącznie zmieniany 1 raz.

adnim

#59 Post autor: adnim »

cruyf pisze:
adnim pisze:No i wyrwałem chwasta :lol: , narazie bez chiptuningu ale i tak po samym usunieciu autko o wiele lepiej sie zbiera :driver: . Usunięcie programowe, wszystkie elemety DPF ( prócz jego zawartosci ) sa na swoim miejscu. Jedyna róznica to taka ze nie bedzie dotrysku paliwa --- i oto chodziło :lol:
Aha i najfajniesze jest to ze nie puszcza dymka, oto obawialem sie najbardziej, ale jest git :)
Zostawiłeś sobie chwasta "na pamiątkę"? :>
Nie, filtr został przewierocny na wylot w 4 miejscach wiertłem o duzej srednicy, dało to w sumie przekrój wiekszy anlizeli sama rura która idzie za DPFem. Fachowcy swterdzili ze nie bedzie pudła rezonansowego, no i tak faktycznie jest ;)

[ Dodano: Pon Lip 18, 2011 16:53 ]
Ano znalazłem ogłoszenie na allegro, Przyjechał gosciu szczytal program, zmodyfikował go, potem udaliśmy się to tłumikarza na wyciecie DPF no i nowy program i juz :)

Przemcio

#60 Post autor: Przemcio »

adnim pisze:Przyjechał gosciu szczytal program
Daj mi na niego namiar na PW albo jak się spotkamy na spociku ;) :piwo:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”