Po odpaleniu gasnie -?????
Moderator: Sebu$
Po odpaleniu gasnie -?????
Witajcie mam od 3 dni taki problem. Po nocy rano odpale zafire 20dti i po 4-5sekundach zadlawi sie i gasnie. Nastepnie muszę ją kręcić dobre 10sekund żeby odpaliła. Po drugim odpaleniu jest już wszystko ok tyle że z rury kopci pare sekund na bialo, dodam ze wcześniej po odpaleniu zawsze przez chwile zakopciła bialym dymem. Czy to może byc filtr paliwa? Mam auto od 3 miesiecy i zawsze tak było dodam ze nie wiem kiedy filtr byl wymieniony. pozdrawiam
- Bodek
- Zafiromaniak
- Posty: 16394
- Rejestracja: 17 paź 2010, 12:28
- Imię: Bodek
- Lokalizacja: Polska B
- Auto: Zafira_B_Cosmo
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
Czy to nie jest podobne do tego tematu: Po odpaleniu..
"NADZIEJE LUDZI MĄDRYCH SĄ PEWNIEJSZE NIŻ BOGACTWO NIEUKÓW" - DEMOKRYT
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bogusław Kuduk, ps. Bodek + 30.11.2020. R.I.P.
witam mam problem z Zafirką rano jak jest zimna to ciezko pali jakby paliwo sie cofało czy wystarczy tylko wstawic zawór zwrotny czy moze jest inny powód tego . Jak jest ciepła to pali od razu pomózcie
- Jaymzarf
- Mieszkaniec
- Posty: 418
- Rejestracja: 24 lis 2010, 09:10
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
- Model:
- Kontakt:
bancyk1982, a świeczki sprawdzone???
Jeśli cofa paliwo to nie montuj zaworka tylko wyeliminuj przyczynę cofania (trawersy wtrysków, zawór w pompie, obudowa filtra, przelewy i trójniki...)
Takie montowanie zaworków zwrotnych to półśrodek nie eliminujący przyczyny. I tak w trakcie pracy silnika będzie zasysane powietrze w niewielkich ilościach, które powoli zabije pompę wtryskową, a to niestety bardzo droga usterka (nowa około 10.000zł, regenerowana około 6.000zł, chyba że masz PSG5 jednowtyczkową to ciut taniej)
Jeśli cofa paliwo to nie montuj zaworka tylko wyeliminuj przyczynę cofania (trawersy wtrysków, zawór w pompie, obudowa filtra, przelewy i trójniki...)
Takie montowanie zaworków zwrotnych to półśrodek nie eliminujący przyczyny. I tak w trakcie pracy silnika będzie zasysane powietrze w niewielkich ilościach, które powoli zabije pompę wtryskową, a to niestety bardzo droga usterka (nowa około 10.000zł, regenerowana około 6.000zł, chyba że masz PSG5 jednowtyczkową to ciut taniej)
Nie ma rzeczy niemożliwych, czasami tylko brakuje czasu, chęci... i funduszy...