Drgania silnika (układu napędowego) po regeneracji wtrysków

Silnik (ON, PB, LPG, CNG), układ przeniesienia napędu, układ wydechowy itp.

Moderatorzy: Mariusz, Tazz

Wiadomość
Autor
bogumil67
Świeżak
Posty: 7
Rejestracja: 01 wrz 2016, 10:42
Imię: Bogumił
Lokalizacja: Kołobrzeg
Auto: Opel Zafira B 1.9cdti
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z19DT
Gender:

Drgania silnika (układu napędowego) po regeneracji wtrysków

#1 Post autor: bogumil67 »

Witam kolegów. Mam problem i wydaje mi się że to będzie od silnika. A mianowicie.Dałem wtryski do regeneracji (silnik 1.9cdti 120KM.) Po założeniu zregenerowanych wtrysków silnik się dziwnie zachowuje od 2-2.5 tysięcy obrotów.Podczas jazdy na równo trzymanym gazie (czyli 2.5 tyś.)jakby się coś w nim gotowało. Wychodzą takie drgania, że trzęsie całym układem napędowym no i przy tym jest jakiś słabszy,nie ma takiej mocy jaką miał.Zapewniam, że wcześniej czegoś takiego nie było. Mechanik który wysyłał je do regeneracji mówi że jest wszystko OK. A drgania wychodzą od pół osiek (tylko przed regeneracją tego nie było) Na wolnych obrotach pięknie pracuje. Tylko od 2tyś. wzwyż zaczyna się ten problem. Może ktoś z kolegów coś podpowie lub zdarzyło się komuś coś takiego..Będę wdzięczny...Pozdrawiam

tomek evo
Mieszkaniec
Posty: 229
Rejestracja: 10 sie 2013, 22:25
Imię: Tomek
Lokalizacja: inąd
Auto: Skoda Superb Kombi
Model: TDI
Oznaczenie silnika: CFGB
Gender:
Kontakt:

#2 Post autor: tomek evo »

Masz jakieś wydruki sprzed regeneracji i po? Jaki zakład robił regeneracje? Spróbój sam zdiagnozować czy drgania wychodzą od silnika czy od przeniesienia napędu. Generalnie drgania półosi będą bardziej odczuwalne na wyższych biegach a na niższych zwykle nie są mocno odczówlane.

bogumil67
Świeżak
Posty: 7
Rejestracja: 01 wrz 2016, 10:42
Imię: Bogumił
Lokalizacja: Kołobrzeg
Auto: Opel Zafira B 1.9cdti
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z19DT
Gender:

#3 Post autor: bogumil67 »

tomek evo pisze:Masz jakieś wydruki sprzed regeneracji i po? Jaki zakład robił regeneracje? Spróbój sam zdiagnozować czy drgania wychodzą od silnika czy od przeniesienia napędu. Generalnie drgania półosi będą bardziej odczuwalne na wyższych biegach a na niższych zwykle nie są mocno odczówlane.
Mam wydruki na pięciu kartkach , ale one mi nic nie mówią (nie znam się na tego typu wydrukach) a firma regenerowała z Nowej Soli "PAWLIK" I mechanik przekonywał mnie że to dobra firma i nie raz wysyłał im wtryski do naprawy. Podobno są jeszcze jakieś kody do programowania dawki paliwa na wtryskach i jak je pomylisz to też może motor źle działać. Tak jak pisałem. Na wolnych obrotach równiutko pracuje, dam mu 2.5 tyś. i się w nim zaczyna gulgotanie. Nie tak pracował ten silnik
Ostatnio zmieniony 30 lip 2017, 08:33 przez bogumil67, łącznie zmieniany 5 razy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”