tak jak kolega napisał na 99% problem dotyczy świecy żarowej, u mnie jest ten sam problem na chwilę obecną.H,Łajszczak pisze:Tak jak napisali Koledzy,objaw typowy dla uszkodzonej świecy żarowej,
kontrolka z samochodem i kluczem
Moderator: Sebu$
Dziś po odpaleniu nie zgasła mi ta nieszczęsna kontrolka z samochodem i kluczem. Po podpięciu pod kompa pokazało błędy:
P0560 - Za niskie wejście napięcia syste- mu
(0A) - Nie występuje
P1694 - Otwarty obwód lampki kontrolnej czasu wstępnego żarzenia
(04) - Nie występuje
Jeśli chodzi o pierwszy błąd aku mam nowy od około 2 miesięcy i nie wiem czy szukac w alternatorze jakiegoś problemu?
Co do drugiego któraś świeca padła czy źle interpretuje błędy Proszę o rady
P0560 - Za niskie wejście napięcia syste- mu
(0A) - Nie występuje
P1694 - Otwarty obwód lampki kontrolnej czasu wstępnego żarzenia
(04) - Nie występuje
Jeśli chodzi o pierwszy błąd aku mam nowy od około 2 miesięcy i nie wiem czy szukac w alternatorze jakiegoś problemu?
Co do drugiego któraś świeca padła czy źle interpretuje błędy Proszę o rady
Kontrolka od świec się zapala, błędy skasowałem zobaczymy co będzie dalej.H,Łajszczak pisze:Jeżeli chodzi o ten błąd to masz prawdopodobnie niekontakt lub spaloną żarówkę od podgrzewania świec żarowych,jak odpalasz samochód to kontrolka od świec Ci się zapala.raszmen pisze:P1694 - Otwarty obwód lampki kontrolnej czasu wstępnego żarzenia
panowie mam problem wymienilem sterownik na pompie glowny 20dth i teraz pokazuje mi samochód z kluczykiem dochodzi do 3 tys. i dalej nieraz rusza, czasami jest okej przed wymiano blo okej, juz nie mam sily i kasyscaniairizar pisze:temat był troche razy poruszany.
musisz podjechać na kompa, odczytać błędy. ale wnioskując po opisie to zdechła któraś swieca żarowa.
Ostatnio zmieniony 09 maja 2011, 13:02 przez darek zuh, łącznie zmieniany 1 raz.
Wczoraj się zapaliła jak jechałem do pracy - żadnych objawów niepokojących, wszystko chodzi OK, zczytałem błyski "na oko":
(sorry za zapis, nie bardzo wiem jak się te liczby grupuje, ale tak błyskało)
10 1 3 10
10 4 2 10
10 1 7 10
1 5 4 5
po tym zczytywaniu już się nie zapaliła, ale dziś rano podobnie się zapaliła.
Prośba, może ktoś odszyfruje albo lina mi zapoda gdzie szukać bo nie mogę dojść do tabeli czy tam innego spisu kodów. Silnik 125 km, 1.8, zagazowany sekwencją, kluczyk wyskakuje przy jeździe już na gazie.
(sorry za zapis, nie bardzo wiem jak się te liczby grupuje, ale tak błyskało)
10 1 3 10
10 4 2 10
10 1 7 10
1 5 4 5
po tym zczytywaniu już się nie zapaliła, ale dziś rano podobnie się zapaliła.
Prośba, może ktoś odszyfruje albo lina mi zapoda gdzie szukać bo nie mogę dojść do tabeli czy tam innego spisu kodów. Silnik 125 km, 1.8, zagazowany sekwencją, kluczyk wyskakuje przy jeździe już na gazie.
- MieHor
- Zafiromaniak
- Posty: 2915
- Rejestracja: 26 kwie 2009, 16:07
- Imię: Mieczysław
- Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
- Auto: Zafira
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
P0070 Ambient Air Temperature Sensor Malfunction B-016
P0070 Ambient Air Temperature Low Input B-016
P0070 Ambient Air Temperature High Input B-016
lub
P0070 Temperatura powietrza otoczenia- duża wartość na wejściu B-16
P0070 Temperatura powietrza otoczenia- mała wartość na wejściu B-16
P1590 Obwód zaworu elektromagnetycznego podciśnienia, napięcie za wysokie C-21
P1590 Obwód zaworu elektromagnetycznego podciśnienia, napięcie za niskie C-21
P1590 Obwód zaworu elektromagnetycznego podciśnienia, obwód otwarty C-21
P1590 Obwód zaworu elektromagnetycznego podciśnienia, za wysoka temperatura stopnia mocy C-21
P0070 Ambient Air Temperature Low Input B-016
P0070 Ambient Air Temperature High Input B-016
lub
P0070 Temperatura powietrza otoczenia- duża wartość na wejściu B-16
P0070 Temperatura powietrza otoczenia- mała wartość na wejściu B-16
P1590 Obwód zaworu elektromagnetycznego podciśnienia, napięcie za wysokie C-21
P1590 Obwód zaworu elektromagnetycznego podciśnienia, napięcie za niskie C-21
P1590 Obwód zaworu elektromagnetycznego podciśnienia, obwód otwarty C-21
P1590 Obwód zaworu elektromagnetycznego podciśnienia, za wysoka temperatura stopnia mocy C-21
OK dziękiMieHor pisze:P0070 Ambient Air Temperature Sensor Malfunction B-016
P0070 Ambient Air Temperature Low Input B-016
P0070 Ambient Air Temperature High Input B-016
lub
P0070 Temperatura powietrza otoczenia- duża wartość na wejściu B-16
P0070 Temperatura powietrza otoczenia- mała wartość na wejściu B-16
P1590 Obwód zaworu elektromagnetycznego podciśnienia, napięcie za wysokie C-21
P1590 Obwód zaworu elektromagnetycznego podciśnienia, napięcie za niskie C-21
P1590 Obwód zaworu elektromagnetycznego podciśnienia, obwód otwarty C-21
P1590 Obwód zaworu elektromagnetycznego podciśnienia, za wysoka temperatura stopnia mocy C-21
a czy ktoś to naprawiał ?
- Dziadek13
- Zafiromaniak
- Posty: 2004
- Rejestracja: 26 wrz 2010, 21:28
- Imię: Jorg
- Lokalizacja: Mysłowice
- Auto: VW Turan była zafira DTL
- Model: Turan
- Oznaczenie silnika: AVQ
- Gender:
Jaki silnik ? Przypszczam że 2.2 ale zgaduje to w nim ten błąd sie pojawia jak uszkodzony jest ten drugi zaworek za elektrozaworkiem od turbiny tam masz dwa ten drugi mniejszy.
Co do pierwszego błędu to polecam lekture no i tu lektura
Nie mam tego silnika ale foto z netu.
Co do pierwszego błędu to polecam lekture no i tu lektura
Nie mam tego silnika ale foto z netu.
Ostatnio zmieniony 24 maja 2011, 21:52 przez Dziadek13, łącznie zmieniany 2 razy.