Metaliczny dźwięk spod maski
Moderator: Sebu$
Witam,
Pany gdy dodaje gazu na 5 biegu słychać świst spod maski trwający dosłownie sekundę dwie. Dzieje się tak za każdym przyciśnieciem pedału gazu. Objaw ten jest zauważalny na 4 i 5 biegu. Pasek pk zmieniony. Po zdjęciu paska sprawdziłem rolki napinacza, altka i klimy. Cisza, nic nie szumi. Ma ktoś jakiś pomysł?
PZDR
Pany gdy dodaje gazu na 5 biegu słychać świst spod maski trwający dosłownie sekundę dwie. Dzieje się tak za każdym przyciśnieciem pedału gazu. Objaw ten jest zauważalny na 4 i 5 biegu. Pasek pk zmieniony. Po zdjęciu paska sprawdziłem rolki napinacza, altka i klimy. Cisza, nic nie szumi. Ma ktoś jakiś pomysł?
PZDR
Nie. Nic sie nie dzieje z obrotami. Po prostu jade sobie i jak dodam gazu to zaczyna piszczeć spod maski przez 2-3 sek i przestaje. Odpuszczam gaz znowu dodaje i znowu piszczy hhehe dziwna sprawa. Gaz mam zamontowany. Jutro sprawdze czy na benie też tak jest. Może to ma coś wspólnego. Zagwozdka niezła hehe
[ Dodano: Pon Maj 09, 2011 08:22 ]
Sprawdziłem. Na bezie to samo. Jakieś pomysły?
Pozdrawiam
[ Dodano: Pon Maj 09, 2011 08:22 ]
Sprawdziłem. Na bezie to samo. Jakieś pomysły?
Pozdrawiam
- Samer
- Bywalec
- Posty: 139
- Rejestracja: 09 maja 2009, 20:13
- Imię: Darek
- Lokalizacja: Toruń
- Auto: 1.8 140 KM
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z18XER
darkp1, jeszcze nie dojechałem, może w tą sobotę. Cierpię na chroniczny brak czasu.
Ale odwiedziłem innego mechanika. Przy okazji akcji serwisowej z ławą (temat szeroko opisany na forum) - dla spóźnialskich tylko do końca tego roku. Poprosiłem pana z ASO żeby przyjrzał się problemowi. Na szybko stwierdził żę mogą dzwonić blaszki w kolektorze.
I bądź tu człowieku mądry.
[ Dodano: Czw Maj 12, 2011 09:41 ]
sm, to nie pierścienie to nie sa strona, żużycie oleju też nie wskazuje o uszkodzeniu. Robię autem do 30 tyś rocznie więc dawno by już padły.
Ale odwiedziłem innego mechanika. Przy okazji akcji serwisowej z ławą (temat szeroko opisany na forum) - dla spóźnialskich tylko do końca tego roku. Poprosiłem pana z ASO żeby przyjrzał się problemowi. Na szybko stwierdził żę mogą dzwonić blaszki w kolektorze.
I bądź tu człowieku mądry.
[ Dodano: Czw Maj 12, 2011 09:41 ]
sm, to nie pierścienie to nie sa strona, żużycie oleju też nie wskazuje o uszkodzeniu. Robię autem do 30 tyś rocznie więc dawno by już padły.
Witam.
Zauważyłem w mojej Zośce 2.0 DTH że przy wysokich obrotach coś jakby lekko stukało. Przejechałem kilkanaście kilometrów zapalił sie samochodzik z kluczykiem i silnik zgasł. Próbowałem go zapalić i rozrusznik nie mógł przekręcić tak jakby akumulator był rozładowany. Po odczekaniu kilku minut już zakręcił tylko że słychać głośny stukot przy kręceniu i oczywiście silnik nie odpala. Podłączyłem pod komputer i pokazuje mi dwa błędy: P1222-(A)Nieprawidłowe działanie pompy wtryskowej
P1540-(D) PWM systemu klimatyzacji-nieważny sygnał.
Co to może być? Czy to pompa wtryskowa może tak walić? Nie miałem wcześniej żadnych strat mocy ani problemów z odpalaniem.
Zauważyłem w mojej Zośce 2.0 DTH że przy wysokich obrotach coś jakby lekko stukało. Przejechałem kilkanaście kilometrów zapalił sie samochodzik z kluczykiem i silnik zgasł. Próbowałem go zapalić i rozrusznik nie mógł przekręcić tak jakby akumulator był rozładowany. Po odczekaniu kilku minut już zakręcił tylko że słychać głośny stukot przy kręceniu i oczywiście silnik nie odpala. Podłączyłem pod komputer i pokazuje mi dwa błędy: P1222-(A)Nieprawidłowe działanie pompy wtryskowej
P1540-(D) PWM systemu klimatyzacji-nieważny sygnał.
Co to może być? Czy to pompa wtryskowa może tak walić? Nie miałem wcześniej żadnych strat mocy ani problemów z odpalaniem.