Niepoprawna praca silnika - Diesel
Moderator: Sebu$
- Mattai
- Zafiromaniak
- Posty: 786
- Rejestracja: 15 lis 2009, 15:23
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Poznań
- Auto: Zafira
- Model: C
- Oznaczenie silnika: A20DT
- Gender:
Ech ten upał, oczywiście ze hamulec Boogoo jak zwykle na stanowisku
Ostatnio zmieniony 05 cze 2011, 14:48 przez Mattai, łącznie zmieniany 1 raz.
Scorpio I Lift-back 2.0(OHC)>VW Golf III Variant 1.9TDI(ALE)> ZA 2.0(Y20DTH)>ZC 2.0 (A20DT)
A ja mam koledzy taki problem. Jadąc ostatnio zosią czy to rafiego czy Zdzicha, zauważyłem że ich autka ciągną do przodu. U mnie natomiast przyśpieszenie nie jest tak dobre. Czasem jest problem z hamulcami (pedał hamulca robi się miękki i wpada w podłogę). Pomaga wyłączenie i włączenie silnika. Od czego zacząć?
- Mattai
- Zafiromaniak
- Posty: 786
- Rejestracja: 15 lis 2009, 15:23
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Poznań
- Auto: Zafira
- Model: C
- Oznaczenie silnika: A20DT
- Gender:
No to masz odpowiedz...czas zmienić, im szybciej tym lepiej, później reset i powinno wszystko grać
Ostatnio zmieniony 05 cze 2011, 19:58 przez Mattai, łącznie zmieniany 1 raz.
Scorpio I Lift-back 2.0(OHC)>VW Golf III Variant 1.9TDI(ALE)> ZA 2.0(Y20DTH)>ZC 2.0 (A20DT)
- Dziadek13
- Zafiromaniak
- Posty: 2004
- Rejestracja: 26 wrz 2010, 21:28
- Imię: Jorg
- Lokalizacja: Mysłowice
- Auto: VW Turan była zafira DTL
- Model: Turan
- Oznaczenie silnika: AVQ
- Gender:
Przypuszczam że wtedy było by spalanie stukowe,ale możesz sprawdzić tą metodą pompe vacum i nie tylko.darkp1 pisze:A może być taka możliwość że pompka vacuum daje za małe ciśnienie, przez co zawór turbiny za mało się otwiera i skutkiem jest za małe ciśnienie doładowania?
- Mattai
- Zafiromaniak
- Posty: 786
- Rejestracja: 15 lis 2009, 15:23
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Poznań
- Auto: Zafira
- Model: C
- Oznaczenie silnika: A20DT
- Gender:
... a przy okazji z silnikiem, dzieją się cuda
Ostatnio zmieniony 05 lip 2011, 13:13 przez Mattai, łącznie zmieniany 1 raz.
Scorpio I Lift-back 2.0(OHC)>VW Golf III Variant 1.9TDI(ALE)> ZA 2.0(Y20DTH)>ZC 2.0 (A20DT)
- Mattai
- Zafiromaniak
- Posty: 786
- Rejestracja: 15 lis 2009, 15:23
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Poznań
- Auto: Zafira
- Model: C
- Oznaczenie silnika: A20DT
- Gender:
Ja z racji obaw o auto i problemy z udowadnianiem komukolwiek niedbalstwo (z producentów paliwa) tankuje tylko na BP - Ultimate, wiec raczej nie ma tego problemu, od czasu stabilizacji pracy silnika, czasem doleje STP do czyszczenia wtrysków.
Zastanawiam się - aplikuje raczej tylko zwykły STP - nie wiem jaka jest różnica w przypadku "koncentratu" który ostatnio widziałem na polce na stacji i w T...co
Co do kiedyś wspominanych wahnięć budą auta stwierdzam że chyba mam walnięty tylni uchwyt silnika. Motor wpada na jałowym w wibracje które jednak są płynne. Ponoć to element który jest odpowiedzialny za tłumienie momentu obrotowego.
Zastanawiam się - aplikuje raczej tylko zwykły STP - nie wiem jaka jest różnica w przypadku "koncentratu" który ostatnio widziałem na polce na stacji i w T...co
Co do kiedyś wspominanych wahnięć budą auta stwierdzam że chyba mam walnięty tylni uchwyt silnika. Motor wpada na jałowym w wibracje które jednak są płynne. Ponoć to element który jest odpowiedzialny za tłumienie momentu obrotowego.
Ostatnio zmieniony 05 lip 2011, 13:13 przez Mattai, łącznie zmieniany 1 raz.
Scorpio I Lift-back 2.0(OHC)>VW Golf III Variant 1.9TDI(ALE)> ZA 2.0(Y20DTH)>ZC 2.0 (A20DT)