Problemy związane z użytkowaniem EGR
Moderator: Sebu$
Dziadek 13.
od 2 dni kontrolka sie nie zapala a przejechałem z 300km, wiec chyba to było to (po wymianie egr zapaliła sie tylko raz) ale juz nie denerwuje oka:), wolne obroty są stabilne juz tak nie skaczą. musze tylko sprawdzić to szarpanie bo czasami szarpie. dziękuje bardzo za wskazówki.
pozdrawiam
od 2 dni kontrolka sie nie zapala a przejechałem z 300km, wiec chyba to było to (po wymianie egr zapaliła sie tylko raz) ale juz nie denerwuje oka:), wolne obroty są stabilne juz tak nie skaczą. musze tylko sprawdzić to szarpanie bo czasami szarpie. dziękuje bardzo za wskazówki.
pozdrawiam
MieHor,
Masz jakiś inny pomysł niż wymiana. Auto nagle traci moc i zapala się serwis ( auto z kluczem ). Byłem w ASO i stwierdzili błąd zawór EGR, coś przeczyścili i 2 dni było dobrze. Dzisiaj znowu to samo. Zatrzymałem Zoske, wyłączyłem silnik, ponownie zapaliłem i po ok 300m przeszło. Dojechałem spokojnie do domu ale nie wiem co będzie jutro?????
Masz jakiś inny pomysł niż wymiana. Auto nagle traci moc i zapala się serwis ( auto z kluczem ). Byłem w ASO i stwierdzili błąd zawór EGR, coś przeczyścili i 2 dni było dobrze. Dzisiaj znowu to samo. Zatrzymałem Zoske, wyłączyłem silnik, ponownie zapaliłem i po ok 300m przeszło. Dojechałem spokojnie do domu ale nie wiem co będzie jutro?????
-
- Przeglądacz
- Posty: 73
- Rejestracja: 25 lis 2009, 11:27
- Imię: Jarek
- Lokalizacja: Brodnica
- Auto: opel zafira A 2,0 Dti
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Y20DTH
- Gender:
Kazdy by tak chcial , zeby naprawili mu wszystko na miejscu , ale nieraz trzeba cos zrobic w innym miescie . Lepiej chyba naprawic w sprawdzonym miejscu nawet jesli wiaze sie to z kilkudniowym postojem pojazdu . Ja rowniez regenerowalem ( 1,5 roku temu ) EGR u p. Szymanskiego w Brzegu . Trwalo wszystko ok. 3 dni , ale za to do dzis spokoj , no i jest roczna gwarancja ( z tego co wiem to uzywaja tylko orginalnych czesci Wehlera ) , no a wczesniej duzo dobrego o Nich slyszalem .Tak ze polecam .
Witam problem opisywany wielokrotnie tzn. dot. EGR ale w moim przypadku mam EGR na podciśnienie a objawy jak w większości znaczy sie jadę jadę i nagle traci moc zapala sie odpowiednia kontrolka (samochodzika z kluczykiem) zatrzymuje się czekam parę min odpalam i jadę dalej z normalna mocą jaka była poprzednio przed usterką. I tu się zastanawiam skoro EGR jest na podciśnienie to co może być jeszcze przyczyna czytałem w któryś wątku, że może zawór elektromagnetyczny ale który czy ktoś miał lub ma takie same objawy oraz w jaki sposób to można zlokalizować i naprawić.
Silnik X20DTL
Silnik X20DTL
- Dziadek13
- Zafiromaniak
- Posty: 2004
- Rejestracja: 26 wrz 2010, 21:28
- Imię: Jorg
- Lokalizacja: Mysłowice
- Auto: VW Turan była zafira DTL
- Model: Turan
- Oznaczenie silnika: AVQ
- Gender:
Widze cie chyba podobny post na innym forum ale tam nie jest napisane że zapala sie kontrolka z kluczykiem nie wiem który rok auta ale kontrolki z kluczykiem np ja nie mam.
Czy podpinałeś pod komputer jakie błędy ???.
Sprawdzałeś szczelność układu podciśnienia ???.
Sprawdzałeś na szczelność siłownik od turbo,siłownik klapek zawirowań,zawór EGR ???.
Czyściłeś zawór EGR ???.
Co ja robie to nie ja sie mam pytać sory.
Czy podpinałeś pod komputer jakie błędy ???.
Sprawdzałeś szczelność układu podciśnienia ???.
Sprawdzałeś na szczelność siłownik od turbo,siłownik klapek zawirowań,zawór EGR ???.
Czyściłeś zawór EGR ???.
Co ja robie to nie ja sie mam pytać sory.