Zalany (wodą) silnik 2.0 DI
Moderator: Sebu$
Zalany (wodą) silnik 2.0 DI
Witam potrzebuje najrozsądniejsze rozwiązanie problemu
Naprawiać czy wymieniać
Wiec najpierw objawy i powód
Wjechałem w kałuże która okazała się jeziorem
silnik zgasł rozrusznik nie chciał ruszyć silnikiem
we wszystkich cylindrach była woda
zassana przez filtr dolot turbo itd
Woda wywalona silnik chodzi ALE.....
Jak jest zimy chodzi nierówno i meeega kopci na biało
jak się przejadę ok 4 km i zgaszę na jakiś czas i potem odpalę to już nie kopci tylko strasznie śmierdzi z wydechu
jak jest rozgrzany do ok 80-90 stopni chodzi już prawie normalnie z tym że brakuje jeszcze trochę mocy
potrzebuje porady właśnie naprawia czy wymieniać silnik
koszt zakupu i wymiany silnika ( czy da się wymienić na DTI ) i jakie dodatkowe przeróbki są potrzebne
I jaki ewentualnie koszt takiej naprawy by był i jakie części wymieniać
silnik ma przejechane 310 tyś km
Naprawiać czy wymieniać
Wiec najpierw objawy i powód
Wjechałem w kałuże która okazała się jeziorem
silnik zgasł rozrusznik nie chciał ruszyć silnikiem
we wszystkich cylindrach była woda
zassana przez filtr dolot turbo itd
Woda wywalona silnik chodzi ALE.....
Jak jest zimy chodzi nierówno i meeega kopci na biało
jak się przejadę ok 4 km i zgaszę na jakiś czas i potem odpalę to już nie kopci tylko strasznie śmierdzi z wydechu
jak jest rozgrzany do ok 80-90 stopni chodzi już prawie normalnie z tym że brakuje jeszcze trochę mocy
potrzebuje porady właśnie naprawia czy wymieniać silnik
koszt zakupu i wymiany silnika ( czy da się wymienić na DTI ) i jakie dodatkowe przeróbki są potrzebne
I jaki ewentualnie koszt takiej naprawy by był i jakie części wymieniać
silnik ma przejechane 310 tyś km
Woda została usunięta poprzez wykręcenie wszystkich świec potem lewarek podniesiona jedna strona 5 bieg i kręcenie powoli kołem jak już ta największa woda się wydostała to już dalej rozrusznikiem
silnik jest już w kawałkach jeden korbowód zgięty tłok niżej niż powinien być o 3 mm
przy okazji wymiana uszczelniaczy zaworów pierścieni głowica do regeneracji uszczelek itp
silnik jest już w kawałkach jeden korbowód zgięty tłok niżej niż powinien być o 3 mm
przy okazji wymiana uszczelniaczy zaworów pierścieni głowica do regeneracji uszczelek itp