Problem z motorem 2.0 dti.
Moderator: Sebu$
Problem z motorem 2.0 dti.
koledzy mam dylemat, po ostatnim spocie w Samoszycach wymienilem czujnik cisnienia doladowania,silnik 2.0 dti , wiecie jak chodził,teraz kontrolka autka z kluczykiem zgasla,obroty wychodzą ponad 5 tyś,przedtem doszły tylko do 4 tyś,ale silnik dalej szarpie i nie wiem co jest,że czasami jak by bardziej było słychać zawory i w tym momencie z wydechu idzie czarny dym,dodam,że pedał gazu w pierwszej fazie jest bardzo czuły a później auto słabnie,z tym że czasami tak jak by chciał ciągnąć a niemógł, EGR wczesniej czyszczony,(sprawny,sprawdzony).Czy ktoś mógł by coś doradzić.Szukam też kogoś z kompem w pobliżu Rybnika.
Witam wszystkich,kto może wytłumaczyć zagadnienie błędu doskwierającego mojej Zafirce?
P1635 - Błąd ogólny obwodu urządzenia żarzącego. Co sprawdzić,co skontrolować?jak to ugryźć ? :?:Druga sprawa, gdzie znajdę jakieś info o parametrach silnika w czasie pracy,żebym mógł porównać te jakie są u mnie,a jakie powinny być?(dotyczy silnika model>,2002,Zafira,Silnik,Y 20 DTH)
P1635 - Błąd ogólny obwodu urządzenia żarzącego. Co sprawdzić,co skontrolować?jak to ugryźć ? :?:Druga sprawa, gdzie znajdę jakieś info o parametrach silnika w czasie pracy,żebym mógł porównać te jakie są u mnie,a jakie powinny być?(dotyczy silnika model>,2002,Zafira,Silnik,Y 20 DTH)
- MieHor
- Zafiromaniak
- Posty: 2915
- Rejestracja: 26 kwie 2009, 16:07
- Imię: Mieczysław
- Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
- Auto: Zafira
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
P1635 - 5 Volt Reference Circuit
P1635 Glow Device Circuit High Input
P1635 Glow Device Circuit Open
P1635 Glow Device Circuit General Error
P1635 Za mocne wejście obwodu urządzenia żarzącego
P1635 Otwarty obwód urządzenia żarzącego
P1635 Błąd ogólny obwodu urządzenia żarzącego
P1635 Napięcie odniesienia 5 V Obwód #2
P1635 Układ podgrzewania świec żarowych
generalnie problem ze świecami żarowymi lub sterownikiem świec
P1635 Glow Device Circuit High Input
P1635 Glow Device Circuit Open
P1635 Glow Device Circuit General Error
P1635 Za mocne wejście obwodu urządzenia żarzącego
P1635 Otwarty obwód urządzenia żarzącego
P1635 Błąd ogólny obwodu urządzenia żarzącego
P1635 Napięcie odniesienia 5 V Obwód #2
P1635 Układ podgrzewania świec żarowych
generalnie problem ze świecami żarowymi lub sterownikiem świec
Dzięki MieHor idę działać.
[ Dodano: Sro Sie 31, 2011 18:51 ]
Koledzy, Mam problem jak diabli i proszę o pomoc,znalazłem feler i nie wiem co zrobić,mierzyłem świece i jedna jest uszkodzona,ale to nie wszystko,świecy nie mogę odkręcić,obraca się w koło,ale sama końcówka,natomiast gwint jest na swoim miejscu,prawdopodobnie pomiędzy gwintem a nakrętką jest urwana i góra świecy się obraca a od gwintu w dół nie,czy ma ktoś pomysł jak ją wykręcić,czy ktoś miał już coś takiego?czy dam radę ją wykręcić od góry, czy będzie trzeba silnik rozbierać?
[ Dodano: Sro Sie 31, 2011 18:51 ]
Koledzy, Mam problem jak diabli i proszę o pomoc,znalazłem feler i nie wiem co zrobić,mierzyłem świece i jedna jest uszkodzona,ale to nie wszystko,świecy nie mogę odkręcić,obraca się w koło,ale sama końcówka,natomiast gwint jest na swoim miejscu,prawdopodobnie pomiędzy gwintem a nakrętką jest urwana i góra świecy się obraca a od gwintu w dół nie,czy ma ktoś pomysł jak ją wykręcić,czy ktoś miał już coś takiego?czy dam radę ją wykręcić od góry, czy będzie trzeba silnik rozbierać?
Ty urwałeś czy już była urwana przez poprzednika ? (tak tylko pytam)
Zrobiłeś ten pomiar żarówką 12V ? mozna jak pisał Woytas tylko każde przypadkowe dotknięcie masy (-) to iskry
Tu masz taki temat: http://www.zafiraklub.pl/viewtopic.php? ... c&start=15
Widze że urwane świece żarowe to bolączka tego silnika
Zrobiłeś ten pomiar żarówką 12V ? mozna jak pisał Woytas tylko każde przypadkowe dotknięcie masy (-) to iskry
Tu masz taki temat: http://www.zafiraklub.pl/viewtopic.php? ... c&start=15
Widze że urwane świece żarowe to bolączka tego silnika
świeca została ukręcona czyli poczytać temat podany przez janusza822.
Bez wizyty u specjalisty od głowic się nie obędzie. Może uda się załatwić sprawę bez zdejmowania głowicy - sprawdź od razu czy reszta świec się wykręca (bez przesadzania z siłą ) przed montażem nowych polecam trysnąć gwint miedzią odporną na temp. aby następnym razem nie było takich szopek.
pozdr
Bez wizyty u specjalisty od głowic się nie obędzie. Może uda się załatwić sprawę bez zdejmowania głowicy - sprawdź od razu czy reszta świec się wykręca (bez przesadzania z siłą ) przed montażem nowych polecam trysnąć gwint miedzią odporną na temp. aby następnym razem nie było takich szopek.
pozdr