Problem z motorem 2.0 dti.

Silnik (ON, PB, LPG, CNG), układ przeniesienia napędu, układ wydechowy itp.

Moderator: Sebu$

Wiadomość
Autor
Harry200
Zafiromaniak
Posty: 2531
Rejestracja: 15 sty 2009, 19:27
Imię: Henryk
Lokalizacja: Raszyn
Auto: Zafira
Model: ZA
Oznaczenie silnika: Y22DTR
Gender:

#16 Post autor: Harry200 »

Moduł świec żarowych jest zabezpieczony przed zwarciem przewodów od świec,możesz jeszcze sprawdzić w następujący sposób,odpal silnik i nagrzej go z pięć minut następnie wyłącz silnik i odłącz moduł świec żarowych,następnie odpal silnik i sprawdź czy lepiej będzie działał na jeździe próbnej.Wyeliminujesz albo potwierdzisz czy te objawy powoduje moduł świec..

Awatar użytkownika
micaddo
Przeglądacz
Posty: 51
Rejestracja: 28 lip 2011, 16:39
Lokalizacja: Polska
Model:

#17 Post autor: micaddo »

Dziękuję kolego H,Łajszczak za cenne informacje,jutro zrobie tak jak piszesz ,i dam znać czy coś sie zmieniło.Pozdrawiam. ;)

[ Dodano: Pią Wrz 02, 2011 21:14 ]
Witam wszystkich,jest następny etap badań mojej Zośki,jest dobrze ,świecę zostawię na później ,dlatego,że nie ma ona wpływu (w mojej Zafirce) na pracę silnika, ale kopcenie i brak mocy wynikały :?: z tego że: wczoraj przyjechałem z pracy i nie mogłem dać za wygraną,poszedłem do garażu i przeprowadzałem kontrole wizualną ,postanowiłem pozmieniać wężyki pod ciśnienia i bingo były źle powkładane,dziś jechałem do pracy, zero dymu za mną i ta siła, przy starcie też brak kopcenia,ale zostało jeszcze szarpanie przy ruszaniu ( wiem,że mam do wymiany poduszkę,jeszcze nie wiem którą) i gdy na przykład dam obroty na wyższe i chce je na chwile przytrzymać to zaczyna nie równo chodzić, tak jak by równomiernie przerywał ,ale jak normalnie przygazuję to jest ok i pod czas jazdy nierówna praca jest nieodczuwalna .Nie wiem za co się teraz zabrać,może ktoś pomoże?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”