[TUT/B]Czyszczenie boost sensor w silniku Z19DTL; DT; DTH
Witam,
jestem nowy w klubie więc bardzo prosze o wyrozumiałość jeśli popełnię jakąś gafę ( nie ten temat, powtórzenie już istniejacego na forum pytania itd. itp.). Mam ogromną prośbę do doświadczonych forumowiczów. Otóż potrzebuję namiar do sprawdzonego, pewnego serwisu w warszawie lub okolicach, któremu mógłbym zlecić czyszczenie egr, przepustnicy, boost sensora. Moja Żośka (2006, DTI 150KM) ostatnio troche muli i pokazuje błąd 010008 i 227956. Po dogłąbnym przeanalizowaniu tematu w internecie - przede wszystkim na "zafiraklub" - doszedłem do wniosku, że tylko tutaj mogę otrzymać pomoc. Wiem, że czyszczenie można zrobić samemu ale ja po pierwsze niestety nie mam za bardzo czasu na eksperymety , po drugie nigdy tego nie robiłem , po trzecie nie ufam swoim zdolnościom . Bardzo proszę Was o pomoc.
jestem nowy w klubie więc bardzo prosze o wyrozumiałość jeśli popełnię jakąś gafę ( nie ten temat, powtórzenie już istniejacego na forum pytania itd. itp.). Mam ogromną prośbę do doświadczonych forumowiczów. Otóż potrzebuję namiar do sprawdzonego, pewnego serwisu w warszawie lub okolicach, któremu mógłbym zlecić czyszczenie egr, przepustnicy, boost sensora. Moja Żośka (2006, DTI 150KM) ostatnio troche muli i pokazuje błąd 010008 i 227956. Po dogłąbnym przeanalizowaniu tematu w internecie - przede wszystkim na "zafiraklub" - doszedłem do wniosku, że tylko tutaj mogę otrzymać pomoc. Wiem, że czyszczenie można zrobić samemu ale ja po pierwsze niestety nie mam za bardzo czasu na eksperymety , po drugie nigdy tego nie robiłem , po trzecie nie ufam swoim zdolnościom . Bardzo proszę Was o pomoc.
pomaga przeczytanie regulaminu i przeszukanie forum...Gal74 pisze:estem nowy w klubie więc bardzo prosze o wyrozumiałość jeśli popełnię jakąś gafę
bardzo pomaga i tobie i nam...
nie jestem z warszawy (i cale szczescie ) ale moze ktos doradzi... mozesz tez tu zagladnac: http://forum.opel24.com/143-Mazowieckie/Gal74 pisze:Otóż potrzebuję namiar do sprawdzonego, pewnego serwisu w warszawie lub okolicach, któremu mógłbym zlecić czyszczenie egr, przepustnicy, boost sensora.
Witam. od kilku dni walczyłem z wyłączoną turbiną i brakiem błędów /co dodatkowo utrudniało diagnozę/ wyczyściłem zaworek sterujący geometrią turbiny, za radą mechanika wyczyściłem EGR i zrobiłem z nim "chińską kombinację"a problem był banalnie prosty: zasyfiony Boost sensor, wymontowanie i czyszczenie bardzo proste w porównaniu do EGR.
Dzięki za opis co i jak.
Dzięki za opis co i jak.
-
- Świeżak
- Posty: 18
- Rejestracja: 16 lut 2014, 15:39
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Lublin
- Auto: Opel
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
dzięki za opis - dziś wyczyściłem. Odkręcić się da krótkim ampulem 5, potem czujniczkiem do dołu w kieliszku od syropu, wlanie benzyny ekstrakcyjnej do poziomu okienek i obserwacja, jak czarny syf spływa na dno potem precyzyjne i delikatne doczyszczenie pędzlem i cienkim wkrętakiem i z powrotem do dziury, choć nie udało mi się przywrócić żółtego koloru na "dzyndzlu"
wrażenia po pierwszej jeździe: silnik jest bardziej elastyczny i chętniej wchodzi w obroty - kultura, znaczy się, wróciła
pozdrv
wrażenia po pierwszej jeździe: silnik jest bardziej elastyczny i chętniej wchodzi w obroty - kultura, znaczy się, wróciła
pozdrv
- xi0nc
- Posty: 4
- Rejestracja: 19 sty 2018, 03:36
- Imię: Michał
- Auto: Zafira 1.9 CDTI Cosmo
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DTH
- Gender:
Cześć,
Jakieś 1000 km po kupieniu auta 1,9dth wywaliło mi błąd P2259. Po przeczytaniu tematu zabrałem się za wyczyszczenie EGR, przepustnicy i boost sensora.
Po złożeniu wszystkiego i podłączeniu opcoma pojawił się nowy błąd- P2452 Particulate Filter Pressure Sensor Hose Line Malfunction B-031
Czy jest szansa, że to moja ingerencja przyczyniła się do pojawienia tego problemu?
Pozdrawiam.
Jakieś 1000 km po kupieniu auta 1,9dth wywaliło mi błąd P2259. Po przeczytaniu tematu zabrałem się za wyczyszczenie EGR, przepustnicy i boost sensora.
Po złożeniu wszystkiego i podłączeniu opcoma pojawił się nowy błąd- P2452 Particulate Filter Pressure Sensor Hose Line Malfunction B-031
Czy jest szansa, że to moja ingerencja przyczyniła się do pojawienia tego problemu?
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 24 lut 2018, 02:59 przez xi0nc, łącznie zmieniany 1 raz.