Sprzęgło - koło dwumasowe
Moderator: Sebu$
witam
potrzebuje szybkie informacji chce wymienic sprzegło w zafirze 99rok 1.8 16v 116km i teraz troche sie zagłubiłem czy komplet sprzegła (tarcza plus docisk) musi jeszcze mieć łożysko oporowe czy musze do tego dokupić wysprzeglik?
dzwoniłem do kilku sklepów i jedni twierdzą że wysprzeglik i łożysko oporowe to to samo a drudzy mówią że w tym modelu jest wysprzeglik...
moze wy mi pomozecie bo "fachowców " widze jest duzo i kazdy mowi co innego
potrzebuje szybkie informacji chce wymienic sprzegło w zafirze 99rok 1.8 16v 116km i teraz troche sie zagłubiłem czy komplet sprzegła (tarcza plus docisk) musi jeszcze mieć łożysko oporowe czy musze do tego dokupić wysprzeglik?
dzwoniłem do kilku sklepów i jedni twierdzą że wysprzeglik i łożysko oporowe to to samo a drudzy mówią że w tym modelu jest wysprzeglik...
moze wy mi pomozecie bo "fachowców " widze jest duzo i kazdy mowi co innego
Jacek70Nie ma się co martwić na zapas.Wiele zależy od stylu jazdy.Jak nie będziesz robił z Zośki bolidu F1 to jeszcze sporo możesz polatać czego Ci życzę, bo koszt kompletnego sprzęgła (koło,docisk,tarcza,wysprzęglik) dobrej firmy z robocizną ok 2.5-3tys zł ! ! ! Także głowa do góry dwie nogi na gaz i śmiało naprzód
Czy mógłby któryś z kolegów posiadających ZA i kołodwumasowe podać VIN do porównania? Z ciekawości, może być na PW
Bo u mnie jest coś takiego:
Nr katalogowy: (93174633) (6 16 875)
Nazwa części: KOŁO ZAMACHOWE, ZESP. (JNS - STOSOWAĆ 93184588 56 16 003) Y20DTH
Rysunek:
http://www.sklep.szpot.pl/photo/product ... c92aa3.jpg
Czy to oznacza że mam dwumasę w aucie? Bo sprawdzając w googlach wyskakuje koło dwumasowe zamachowe z tymi numerami katalogowymi.
Bo u mnie jest coś takiego:
Nr katalogowy: (93174633) (6 16 875)
Nazwa części: KOŁO ZAMACHOWE, ZESP. (JNS - STOSOWAĆ 93184588 56 16 003) Y20DTH
Rysunek:
http://www.sklep.szpot.pl/photo/product ... c92aa3.jpg
Czy to oznacza że mam dwumasę w aucie? Bo sprawdzając w googlach wyskakuje koło dwumasowe zamachowe z tymi numerami katalogowymi.
- Jaymzarf
- Mieszkaniec
- Posty: 418
- Rejestracja: 24 lis 2010, 09:10
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
- Model:
- Kontakt:
darkp1 - dwumasa raczej nie ma wpływu na kopcenie, jeśłi już wali to zarówno na zimnym jak i ciepłym. Gdzieś znalazłem info odnośnie jakiegoś problemu w skrzyni, że na zimnym stuka. Żadna usterka tylko taka przypadłość.
A takie postukiwanie połączone z kopceniem może sygnalizować droższą "zabawę"
Podłącz pod komputer i sprawdź parametry pompy - wartości żądane i rzeczywiste.
Stukanie z kopceniem może powodować zacinający się tłoczek przestawiacza kąta wtrysku (tak u mnie było). Po czasie....
A takie postukiwanie połączone z kopceniem może sygnalizować droższą "zabawę"
Podłącz pod komputer i sprawdź parametry pompy - wartości żądane i rzeczywiste.
Stukanie z kopceniem może powodować zacinający się tłoczek przestawiacza kąta wtrysku (tak u mnie było). Po czasie....
Nie ma rzeczy niemożliwych, czasami tylko brakuje czasu, chęci... i funduszy...