Temperatura silnika w 1.8
Moderator: Sebu$
Odebrałem auto z myślą iż mam to zrobione. Niestety. Powiedzieli ,że wentylator walnięty ale elektryk naprawił. skasowali czeka - błąd sądy lambda - zły odczyt z powodu nieszczelności kolektora gdzieś za czy przed katalizatorem . Mają mi zrobić to następnym podejściem. Zapłaciłem 200 zł. Jednak już następnego dnia problem powrócił. Kontrolka chłodnicy , wentylator dalej nie chodzi, na trasie zapaliła się kontrola trakcji i oczywiście znowu czek. To może jest związane z tą nieszczelnością kolektora bo w pewnej chwili złapałem kangurka i lampki się zaświeciły . Czy ta nieszczelność ma wpływ na kont.trakcji???? I ten nieszczęsny układ chłodzenia...Jadę jutro zgłosić reklamację na ich ostatnią naprawę i moje 2 stówki.
podepnę się pod temat, jaka jest właściwa temperatura do załączenia wiatraków? Mam zośkę od niedawna i tak naprawdę przy kupnie nie pomyślałem o sprawdzeniu wiatraków. Jak jeździłem nie dawno po mieście to trafiałem non stop na czerwone na krzyżówce i spostrzegłem że temperatura przekroczyła w pewnym momencie 90 i doszła prawie do 100, oczywiście jak ruszyłem i wyjechałem na trasę spadła do 80 . Próbowałem nagonić na postoju temp. ale udało mi się tylko troszkę ponad 90 ale wiatraki nie włączyły się . Czy sprawdzać na krótko wiatraki czy od razu wymienić czujkę na chłodnicy ?
a czy takowa lampka powinna się zapalić w sytuacji padniętego czujnika na chłodnicy? no właśnie kiedyś miałem golfa II i taki czujnik mi padł , to była kwestia wykręcenia go z chłodnicy i wkręcenia nowego, czy tu jest tak samo , bo przyznam się szczerze zaglądałem od góry na chłodnice i nie rzucił mi się w oczy.
Tak.Nagrzać tą bestię jest ciężko. Może i ten mój walnięty wentylator nie działał od początku ale dopiero teraz go wyczaiłem ??? Chociaż rok już się wożę tym wozidełkiem. Mam coś jednak z tą temp. bo jak już mu gorąco się zrobi to gaz wariuje. A raczej wariował . Wchodził na obroty i wył jak głupi. Ktoś by pomyślał z boku , że jezdzić nie potrafię. Usterka niezlokalizowana jeszcze niestety. Sugerowany uszkodzony sterownik silnika .
U mnie w czasie jazdy ledwo mija 80 . Owszem jak stanę na chwilę w korku , czy tak jakoś to rośnie wolno do 90 no i potem już zanany mi efekt - usterka z którą właśnie walczę.
[ Dodano: Czw Gru 29, 2011 17:04 ]
Panowie, zamówiłem sterownik wentylatora ale teraz zastanawiam się (co prawda po czasie ) co oznaczają te dwie litery w symbolu - na jednych jest FR na innych jest CG . Co one oznaczają i czy mogą się różnić i nie pasować do mojej Zosi ??
[ Dodano: Czw Gru 29, 2011 17:04 ]
Panowie, zamówiłem sterownik wentylatora ale teraz zastanawiam się (co prawda po czasie ) co oznaczają te dwie litery w symbolu - na jednych jest FR na innych jest CG . Co one oznaczają i czy mogą się różnić i nie pasować do mojej Zosi ??