Za dużą wersję na 1000l płaciłem 30 lub 40zł.KOPERNIK pisze:powiedz jak to cenowo wygląda ten dodatek ?tradelux pisze:Na zime polecam Skydd
olej miksol jako dodatek do ropy
Moderator: Sebu$
Witam!
We czwartek odebrałem Zośkę od mechanika (pompa - nie zatarta, tłoczek się zaciął lecz według mechanika nie trzeba było regenerować przeczyścił przesmarował całość
naprawił jeszcze sterownik poustawiał wtryski.
Zalecił dodawanie Mixolu przy każdym tankowaniu 1l na zbiornik - sam jeździ Astrą z tym samym
silnikiem stosuje Mixol i twierdzi że nie ma z nią problemów.
P.S. Mechanik zajmuje się regeneracją pomp i wtryskiwaczy skasował 750 zł
dał półroczna gwarancję mam nadzieję że podziała dłu żej
We czwartek odebrałem Zośkę od mechanika (pompa - nie zatarta, tłoczek się zaciął lecz według mechanika nie trzeba było regenerować przeczyścił przesmarował całość
naprawił jeszcze sterownik poustawiał wtryski.
Zalecił dodawanie Mixolu przy każdym tankowaniu 1l na zbiornik - sam jeździ Astrą z tym samym
silnikiem stosuje Mixol i twierdzi że nie ma z nią problemów.
P.S. Mechanik zajmuje się regeneracją pomp i wtryskiwaczy skasował 750 zł
dał półroczna gwarancję mam nadzieję że podziała dłu żej
-
- Bywalec
- Posty: 119
- Rejestracja: 22 wrz 2010, 12:52
- Imię: Radek
- Lokalizacja: Suwałki
- Auto: Opel Zafira B 1.8
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z18XER
- Gender:
Nie wiem gdzie tak naprawdę leży prawda. W ubiegłym roku wstawiłem pompę po regeneracji i rozmawiałem z fachowcem od regeneracji, który był całkiem odmiennego zdania. Mówił że dolewanie oleju nic nie daje poza wydawaniem kasy na olej. Twierdził, że w oleju napędowym jest wystarczająco dużo środków smarnych aby smarować pompę. Pompa jak ma walnąć to i tak walnie czy z olejem czy bez. Twierdził jeszcze, że te pompy jednowtyczkowe z reguły padają przy około 250 - 300 tys. km. Ciekawe dlaczego tylko tyle?
-
- Bywalec
- Posty: 190
- Rejestracja: 25 cze 2010, 10:09
- Imię: Adrian
- Lokalizacja: Środek Opolszczyzny
- Auto: Zafira
- Model: A
- Oznaczenie silnika: Y22DTR
- Gender:
A parę postów niżej pisałem, że te czerwone syntetyczne dodatki mieszają się z benzyną ale NIE MIESZAJĄ się z ropą.olo018 pisze:Gdzieś ktoś napisał że gostek z serwisu boscha polecił dodatek z sthila do pił spalinowych ,te nowe dodatki do siników spalinowych są syntetyczne,może mniej zanieczyszczeń mają,?? może coś w tym jest,wlałem kiedyś taki podobny ok 100ml i mam wrażenie że mniej spalił na sto z tym dodatkiem.
Wytrącają się w postaci malutkich kuleczek.
I po raz kolejny napiszę:
NIE EKSPERYMENTOWAĆ, lać co najwyżej Mixol-a lub inne dodatki do oleju napędowego, nic więcej..
pozdrawiam
że nieco odgrzebię stary temat, ale podam moje spostrzeżenie - leję do ON olej, ale nie MIXOL. ten olej dobry jest może do starych kosiarek, ale nie nowych silników, jak chociażby w Zafirach.
MIXOL zostawia zbyt dużo popiołu w spalinach, szkoda więc zatykać przewody i kanały popiołem, jeśli można tego nie robić.
ja stosuję olej 2T CASTROLA lub nasz z ORLENA 2T SEMISYNTETIC. są jeszcze inne, ale te są najbardziej popularne i dostępne. jak już lać to z głową
MIXOL zostawia zbyt dużo popiołu w spalinach, szkoda więc zatykać przewody i kanały popiołem, jeśli można tego nie robić.
ja stosuję olej 2T CASTROLA lub nasz z ORLENA 2T SEMISYNTETIC. są jeszcze inne, ale te są najbardziej popularne i dostępne. jak już lać to z głową
-
- Zafiromaniak
- Posty: 853
- Rejestracja: 08 lip 2010, 08:51
- Lokalizacja: śląskie[SGL]
- Model:
Ja co parę tys km leję Mixol do baniaczka 5 l i staram sie to dokładnie wymieszać . Udaje się to bez większego problemu . Potem całość wlewam do baku , jadę na stacje paliw i leje do pełna . Miałem na początku tego roku przykre zdarzenie bo facet wlał mi bo baku benzynę i to jeszcze V-power i przejechałem na tym jakieś 400km. Od tamtego czasu staram się dbać o pompę i póki co , nie widzę aby tamta niefortunna mieszanka jej zaszkodziła. Tego sobie będę właśnie życzył na Nowy Rok
panowie - MIXOL jest "najgorszym" w tym przypadku olejem do wymieszania.
są lepsze i warto dać nieco więcej kasy, by mieć tzw. święty spokój.
sporo o tym w necie pisze i warto poczytać...
każdy olej 2T dokładnie wymiesza się z noPb czy ON. problem tylko w tym, by lać olej niskopopiołowy.
z własnego doświadczenia powiem, że CASTROL 2T (dawny TT) jest mineralny i do silników bardziej przelatanych jest lepszy niż ORLEN SEMISYTHETIC, który u mnie jest lepszy w lecie. minerał lepiej uszczelnia i podczas odpalania silnika mam znacznie krótszy czas odpalenia.
wszystko w necie i na jutubie jest dobrze opisane: 200-300 ml oleju 2T/60l ON jest dawką zalecaną i bezpieczną dla dzisiejszych dizli.
są lepsze i warto dać nieco więcej kasy, by mieć tzw. święty spokój.
sporo o tym w necie pisze i warto poczytać...
każdy olej 2T dokładnie wymiesza się z noPb czy ON. problem tylko w tym, by lać olej niskopopiołowy.
z własnego doświadczenia powiem, że CASTROL 2T (dawny TT) jest mineralny i do silników bardziej przelatanych jest lepszy niż ORLEN SEMISYTHETIC, który u mnie jest lepszy w lecie. minerał lepiej uszczelnia i podczas odpalania silnika mam znacznie krótszy czas odpalenia.
wszystko w necie i na jutubie jest dobrze opisane: 200-300 ml oleju 2T/60l ON jest dawką zalecaną i bezpieczną dla dzisiejszych dizli.
Tutaj ciekawy artykuł:
http://www.peugeot-klub.pl/index.php?topic=42280.0
http://www.peugeot-klub.pl/index.php?topic=42280.0