Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
wymieniłem w lutym br. i pod pokrywą zaworów i pod miską. Ta pierwsza teraz nie puszcza, ale ta pod miską tylko z miesiąc wytrzymała i znowu to samo chyba coś spapraŁem przy następnej wymianie powtórzę pewnie zabieg tylko dołożę do tego sylicon bo sama nowa uszczelka widać nie zdaje egzaminu.
Jak u mnie check level oil się świecił to na początku też dolewałem oleju ,w końcu odkręciłem miskę,wyczyściłem czujnik i już komunikat mnie nie męczy..
Ja rok temu byłem "zmuszony" wymienić miskę, jadnak nie mogłem przez długi czas znaleźć używki z dziurą na czujnik poziomu oleju i założyłem taką bez. żeby mnie check oil nie drażnił to we wtyczke od czunika wstawiłem zworkę i mam spokój tylko problem w tym, że albo za mało dałem silikonu albo za słabo dokręciłem jedną śrubkę po stronie koła pasowego (kiepskie dojście) i też cieknie. Zastanawiam się czy coś pomoże jak jeszcze raz ją zdemontuje i od nowa przykleje czy miska była jakaś felerna?
Co do uszczelniaczy zaworowych da się je wymienić bez zdejmowania głowicy wiem bo już to robiłem. Paweł, możesz spróbować jeszcze raz odkręcić miske i przykręcić na nowo tylko dobrze dokręć.
potrzebuje informacji na temat silnika bo musze wymienic w zafirce posiadam najprawdopodobniej y20dth i mam takie pytanie czy moge
zakupic np x20dtl czy bedzie pasowal sam slupek a osprzet z mojego silnika .
i jak wygloda temat mocy czy bedzie nadal 101 km w razie takiej operacji.
piotrnysa, jeśli chodzi o moc silnika to z całą pewnością nie będzie po tej wymianie 101 kucyków, ponieważ X20DTL może mieć co najwyżej 82 KM, chyba że go dokarmisz, odnośnie samej zamiany sądzę, że jest możliwa - oba wymienione silniki były montowane w ZA fabrycznie
piotrnysa pisze:czy moge
zakupic np x20dtl czy bedzie pasowal sam slupek a osprzet z mojego silnika .
powinno się udać, ale lepiej jeszcze sprawdzić numery części w epc, x20dtl na osprzęcie dth (ECU i intercooler) powinien mieć te 100KM, ale ręki sobie uciąć nie dam