Koło zmiennych fz rozrzadu wymiana.
Koło zmiennych fz rozrzadu wymiana.
Witam,
Czy ktos z forumowiczow wykonywal kiedy wymiane kol zmiennych faz rozrzadu?
Poniewaz te 2 -3 sekundowe stukanie po odpaleniu samochodu zaczyna mi powoli przeszkadzac przymierzam sie do wymiany tych czesci (wyrzucenie sitek z aworow nic nie pomoglo).
Dziekuje za wszelkie informacje
Czy ktos z forumowiczow wykonywal kiedy wymiane kol zmiennych faz rozrzadu?
Poniewaz te 2 -3 sekundowe stukanie po odpaleniu samochodu zaczyna mi powoli przeszkadzac przymierzam sie do wymiany tych czesci (wyrzucenie sitek z aworow nic nie pomoglo).
Dziekuje za wszelkie informacje
Wlasnie interesuje mnie sama ich wymiana poniewaz kola zamowilem juz w DixiCar dzis maja byc a jutro chcialbym wykonac wymiane, poniewaz klekotanie slychac juz na rozgrzanym silniku. Po przestudiowaniu Twojego poradnika jeszcze bardziej utwierdzilo mnie to w zakupie tych kol (tylko niestety cena 880 zl za jedno jest spora ale rauvile nigdzie sie nie dostanie )
Jako ze brakuje chetnych do tego chcialbym wykonac to samemu jakies wskazowki? ;-)))
Jako ze brakuje chetnych do tego chcialbym wykonac to samemu jakies wskazowki? ;-)))
- map69
- Debiutant
- Posty: 42
- Rejestracja: 12 lip 2011, 14:53
- Lokalizacja: W-wa
- Auto: Zafira
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z18XER
Ja niestety sam tego nie robiłem, zleciłem w warsztacie polecanym na forum KLIK.
Wiem że do poprawnego ustawienia kół ZFR używali specjalnej blokady.
Potrzebna była uszczelka pod pokrywę zaworów, bo ją otwierali.
Mówili, żeby za żadne skarby nie lać Castrola, bo koła znów padną
Troche znalazłem na temat na forach Vectry: KLIK1, KLIK2, niestety konkretów niewiele.
Wiem że do poprawnego ustawienia kół ZFR używali specjalnej blokady.
Potrzebna była uszczelka pod pokrywę zaworów, bo ją otwierali.
Mówili, żeby za żadne skarby nie lać Castrola, bo koła znów padną
Troche znalazłem na temat na forach Vectry: KLIK1, KLIK2, niestety konkretów niewiele.
Odgrzewam temat kol ;-))
Kola ZFR mam juz w domu jednak po wizycie u jednego mechanika sam zastanawiam sie czy je wymieniac. Jako ze mam instalacje LPG BRC mechanik powiedzial mi ze te "cyk cyk cyk..." ktore caly czas slychac to wtryskiwacze od gazu ktore sa jak to okreslil grzane czy podgrzewaja sie caly czas, nawet jak auto chodzi na benzynie to wtryskiwacze od gazu pracuja.
Ale mam caly czas prblem z samochodem poniewaz znowu mam blad wypadania zaplonu, wymienili mi na gwarancji w jednym serwisie cewke zaplonowa tak proforma zeby wykluczyc ze to jej wina. Skasowali blad przejechalem 700km i zas wyrzuca mi ten blad tylko tym razem nie na drugim cylindrze a na czwartym.
Co zauwazylem ze jak samochod stoi cala noc na dworze to rano pracuje nie rowno przez chwile jak ruszam to musze mu przycisnac sporo gazu bo zgasnie. Jak tylko lekko sie zagrzeje problem znika. Czy moze to byc problem wilgoci gdzies na przewodach? Zastanawiam sie nad czujnikiem polozenia walu moze z nim jest cos nie tak?
Z gory dziekuje za pomoc.
Kola ZFR mam juz w domu jednak po wizycie u jednego mechanika sam zastanawiam sie czy je wymieniac. Jako ze mam instalacje LPG BRC mechanik powiedzial mi ze te "cyk cyk cyk..." ktore caly czas slychac to wtryskiwacze od gazu ktore sa jak to okreslil grzane czy podgrzewaja sie caly czas, nawet jak auto chodzi na benzynie to wtryskiwacze od gazu pracuja.
Ale mam caly czas prblem z samochodem poniewaz znowu mam blad wypadania zaplonu, wymienili mi na gwarancji w jednym serwisie cewke zaplonowa tak proforma zeby wykluczyc ze to jej wina. Skasowali blad przejechalem 700km i zas wyrzuca mi ten blad tylko tym razem nie na drugim cylindrze a na czwartym.
Co zauwazylem ze jak samochod stoi cala noc na dworze to rano pracuje nie rowno przez chwile jak ruszam to musze mu przycisnac sporo gazu bo zgasnie. Jak tylko lekko sie zagrzeje problem znika. Czy moze to byc problem wilgoci gdzies na przewodach? Zastanawiam sie nad czujnikiem polozenia walu moze z nim jest cos nie tak?
Z gory dziekuje za pomoc.
Kolego podpowiedz cos na ten temat bo kogo byl nie spytal to kazdy twierdzi ze tu sie nic nie reguluje bo sa hydrauliczne. Dla przypomnienia Zafira 1.8 140KM rok prod. 2008, silnik 18XER + LPG BRCcieniassss pisze:może czas na regulację zaworówAdamA. pisze:Ja juz sam nie wiem co moze byc przyczyna tej nierownej pracy na zimnym ;//
Ostatnio zmieniony 02 paź 2012, 13:10 przez AdamA., łącznie zmieniany 1 raz.