wymiana wężyka podciśnienia - Zafira 2.0 DTI
Moderator: Sebu$
wymiana wężyka podciśnienia - Zafira 2.0 DTI
W jaki sposób dokonać wymiany wężyka podciśnienia "idącego" od pompy VAKU do serwa?. Na co zwrócić uwagę?.
Od strony pompy VAKU jest dogodny dostęp, a jak sie do niego dostać od strony serwa?
Zafira 2.0 DTI (2003)
Od strony pompy VAKU jest dogodny dostęp, a jak sie do niego dostać od strony serwa?
Zafira 2.0 DTI (2003)
Chęci są
Nie chciałbym tylko "narozrabiać" przy tym serwie - bo kiepskie dojście i widoczność słaba.
Przy pompie wszystko ładnie widać i dojście jest dobre.
Nie wiem czy ten wężyk przy serwie to jest tylko wciśnięty, czy może na jakieś zaczepy?
[ Dodano: Pią Cze 29, 2012 22:07 ]
Bez demontażu raczej się nie obejdzie
Wygląda na to, że trzeba zdemontować wycieraczki i podszybie, a wtredy może uzyska sie lepszy dostęp do serwa i wężyka.
[ Dodano: Wto Lip 03, 2012 15:17 ]
Udało mi się do tego dobrać.
Nie trzeba rozbierać całego podszybia z wycieraczkami. Ten plastik pomiędzy komorą silnika, a szybą składa się z dwóch elementów. Widać łączenia. Po zdjęciu gumy od strony komory silnika trzeba delikatnie podważyć plastik (mniejszy element). Po jego zdemontowaniu mamy dostęp do czterech śrub, po prawej dwie i po lewej dwie, które trzymają element - osłonę znajdujący się bezpośrednio nad serwo Odkręcamy je kluczykiem "10" najlepiej oczkowym lub nasadowym.
Wyjmujemy osłonę i mamy nieco lepszy dostęp do serwo i łatwiej jest wymienić ten wężyk podciśnienia łączący serwo i pompę vaku.
Nie chciałbym tylko "narozrabiać" przy tym serwie - bo kiepskie dojście i widoczność słaba.
Przy pompie wszystko ładnie widać i dojście jest dobre.
Nie wiem czy ten wężyk przy serwie to jest tylko wciśnięty, czy może na jakieś zaczepy?
[ Dodano: Pią Cze 29, 2012 22:07 ]
Dzisiaj się przyjrzałem bliżej temu tematowi.jarecki69 pisze:Ta wymiana wężyka to żadna filozofia , wystarczą chęci. O ile pamiętam to tam niczego nie będzie trzeba demontować
Bez demontażu raczej się nie obejdzie
Wygląda na to, że trzeba zdemontować wycieraczki i podszybie, a wtredy może uzyska sie lepszy dostęp do serwa i wężyka.
[ Dodano: Wto Lip 03, 2012 15:17 ]
Udało mi się do tego dobrać.
Nie trzeba rozbierać całego podszybia z wycieraczkami. Ten plastik pomiędzy komorą silnika, a szybą składa się z dwóch elementów. Widać łączenia. Po zdjęciu gumy od strony komory silnika trzeba delikatnie podważyć plastik (mniejszy element). Po jego zdemontowaniu mamy dostęp do czterech śrub, po prawej dwie i po lewej dwie, które trzymają element - osłonę znajdujący się bezpośrednio nad serwo Odkręcamy je kluczykiem "10" najlepiej oczkowym lub nasadowym.
Wyjmujemy osłonę i mamy nieco lepszy dostęp do serwo i łatwiej jest wymienić ten wężyk podciśnienia łączący serwo i pompę vaku.