Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Czuć jest benzyną w oleju i jakiś ciemny za bardzo jest a świeżo po wymianie Autko niedawno kupione olej czarny był jak diabli po fakturach wnioskować można że przelatane na nim było ponad 30 tys
Witam na forum. Ściągnij misę olejową i sprawdż ile tam jest szlamu i brudu. Przy okazji wyczyść popmpę olejową. Czeka Cię chyba remont silnika tylko zależy w jakim zakresie. Pozdrawiam.
Nie wiem jakie ciśnienie sprężania powinno być w tym silniku ale zwykle waha się dla silników o zapłonie iskrowym w okolicach 10-12 bar (starsze silniki w zależności od konstrukcji)
Najważniejsze się że nie masz dużych różnic- to dobrze świadczy.
Odpuść pomiar ciśnienia oleju (gdyby był za mały zaświeciła by się kontrolka)
W stanie oleju dopatruj się dużego przebiegu od wymiany. Paliwo siłą rzeczy spływa po ściankach cylindra i miesza się z olejem w misce stąd ten zapach.
No też tak se tłumaczę 30tys bez wymiany to trochu dużo Walnięty jeszcze jest termostat a głownie jego czujnik też może być przyczyna nie ? Sprawdziłem w dziale o silnikach napisali st sprężania 10,5:1 tak więc u mnie jest ok > Zacząłem od tego aby wykluczyć najgorsze pierścienie głowica uszczelka itp No do remontu silnika to jeszcze troche kolego Lech
Przemo1977 pisze:No też tak se tłumaczę 30tys bez wymiany to trochu dużo Walnięty jeszcze jest termostat a głownie jego czujnik też może być przyczyna nie ? Sprawdziłem w dziale o silnikach napisali st sprężania 10,5:1 tak więc u mnie jest ok > Zacząłem od tego aby wykluczyć najgorsze pierścienie głowica uszczelka itp No do remontu silnika to jeszcze troche kolego Lech
walnięty czujnik, termostat = zwiększona dawka paliwa a to przełoży się na większą ilość paliwa w oleju (w nie nowym silniku, ale i nie w silniku do remontu z ciśnieniem powyżej 10,5 bara!)
Zmieniaj oleje (oczywiście z filtrem) + termostat, czujnik i ciesz się zafirką
Ja osobiście wymieniam olej pomiędzy 10-15kkm
pozdrawiam
Panowie u mnie wyszło jak wyżej pisałem ok 10,5 mniej więcej równo na każdym cylindrze To dobrze ? tak powinno być? silnik ma przejechane dopiero 145 tys udokumentowany
Przemo1977 pisze:Panowie u mnie wyszło jak wyżej pisałem ok 10,5 mniej więcej równo na każdym cylindrze To dobrze ? tak powinno być? silnik ma przejechane dopiero 145 tys udokumentowany
Dobrze, jeździć
tylko na nowym olejem i z termostatem, czujnikiem temperatury
Patrzyłem i wyczytałem w książce ezolda ciśnienie 1,6 a u mnie tak mało ha Autko mam na fakture i gwarancja st technicznego wpisana jest , zostawić to czy grzebać temat tego ciśnienia?