branie oleju
- radmar1702
- Bywalec
- Posty: 159
- Rejestracja: 14 maja 2010, 10:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
- Model:
Witam ! koledzy nie wiem gdzie o to zapytać mam małe pytanie co może być powodem wycieku oleju z silnika ??? autko kupiłem po uderzeniu chłodnice powymieniane nie wiem po jeździe autem i nagrzaniu alej uciekł i dość szybko wyciekł zrobiłem może 20km i kontrolka się zapaliła od oleju. czy jest możliwe by fachowiec nie dokrencił jakiegos węża ??? proszę o pomoc na pw lub na forum. a wyciek powstał dopiero jak silnik jest włączony wcześniej jak stał i był nie uzywany to olej nie lecieł więc podejrzewam że cisnienie jak dostaje gdzies może być nieszczelność. BARDZO PILNE PROSZĘ O POMOC !!! TEŻ PRZYCHODZI MI DO GŁOWY CZY MOZLIWE BY SIE MISKA OLEJU ROZSZCZELNIŁA ??? I PO NAGRZANIU OLEJU OLEJ ZACZOŁ WYCIEKAĆ ??? PROSZĘ WAS O POMOC
- radmar1702
- Bywalec
- Posty: 159
- Rejestracja: 14 maja 2010, 10:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
- Model:
autko stoi u fachowiec ma to zobaczyć ale chce zaznaczyć że onej nie uciekał dobiero jak silnik pochodził i autem sie przejechalismy to pojawiła sie plama pod autem ja podejrzewam że może przy udrzeniu miska oleju tez dostała i olej jak jest ciepły jest żadszy i zaczoł saczyć, no ale jutro ma to rozebrać i zobaczyć co i jak i oby to nie była wina turbiosprężarki.
- radmar1702
- Bywalec
- Posty: 159
- Rejestracja: 14 maja 2010, 10:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
- Model:
- radmar1702
- Bywalec
- Posty: 159
- Rejestracja: 14 maja 2010, 10:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
- Model:
Witam
Mam pytanie ,czy w sytuacji gdy op-com pokazuje że stan oleju w Zośce jest okey to znaczy że jest go w sam raz nie za mało i nie za dużo?
Głupie pytanie ale po sprawdzeniu na szabelce mam nieprecyzyjny wynik, robi się na niej zaciek w kilku miejscach przy dole i trudno jest to zinterpretować stan oleju. Op-com twierdzi że jest OKEY. Szabelka jest w oleju do stanu max, nastepnie z jednej strony w oleju z drugiej nie , nie wiem co o tym sądzić
Dzieki
Mam pytanie ,czy w sytuacji gdy op-com pokazuje że stan oleju w Zośce jest okey to znaczy że jest go w sam raz nie za mało i nie za dużo?
Głupie pytanie ale po sprawdzeniu na szabelce mam nieprecyzyjny wynik, robi się na niej zaciek w kilku miejscach przy dole i trudno jest to zinterpretować stan oleju. Op-com twierdzi że jest OKEY. Szabelka jest w oleju do stanu max, nastepnie z jednej strony w oleju z drugiej nie , nie wiem co o tym sądzić
Dzieki
Przed wywaleniem dpfu stan oleju nie obniżał się....ale jak podejrzewałem...oleju tak naprawdę ubywało....ale przedostawało się paliwo do oleju przy każdym cykly wypalania dpf'u i stąd to mylne wrażenie.
Teraz widzę, że cdti bierze olej. Przed wyjazdem do Chorwacji dolałem około 200ml i stan na bagniecie był na maxa. Po przejechaniu 3 tys km, stan sie obniżył o jakies 3 mm na bagnecie....tak więc wziął około 200ml przez tę trasę. Ale to chyba zgodnie z normą producenta, mylę się?
Teraz widzę, że cdti bierze olej. Przed wyjazdem do Chorwacji dolałem około 200ml i stan na bagniecie był na maxa. Po przejechaniu 3 tys km, stan sie obniżył o jakies 3 mm na bagnecie....tak więc wziął około 200ml przez tę trasę. Ale to chyba zgodnie z normą producenta, mylę się?
Zamierzam nabyć Zafire b z silnikiem Z18XER 140 KM, w charakterystyce tego auta na forum przeczytałem że te silniki lubią zużywać olej. Chciałbym zapytać użytkowników jak jest w praktyce? - jakie ilości oleju i przy jakich przebiegach zużywają te auta?
Witam serdecznie, podepnę się pod temat ale mam pytanko czy może ktoś już doszczelniał czujnik poziomu oleju mam wyciek a nie wiem czy jest to możliwe do wymiany samemu, czytałem na forum że jest on razem z miską olejową pomóżcie i pozdrawiam