Pytanie:
Gdzie macie umieszczony reduktor?
Ja mam po prawej stronie patrząc od maski, tuż przy akumulatorze, między akumulatorem a silnikiem. Przykręcony do przedniej belki - w samym strumieniu powietrza z atrapy. Moim zdaniem nie za szczęśliwie, ale chciałbym wiedzieć, gdzie u was one się znajdują... niedługo mam pojechać na przegląd / poprawki, może zasugeruję coś gazownikom...
Tutaj zdjęcia instalacji: ZDJĘCIA
[A] Instalacja LPG - gdzie reduktor?
Moderator: Sebu$
- mariusz_technik
- Mieszkaniec
- Posty: 231
- Rejestracja: 14 lis 2012, 14:18
- Lokalizacja: Jawor koło Legnicy
- Model:
- mariusz_technik
- Mieszkaniec
- Posty: 231
- Rejestracja: 14 lis 2012, 14:18
- Lokalizacja: Jawor koło Legnicy
- Model:
Chodziło mi o to, że reduktor powinien być ustawiony wzdłużnie do kierunku jazdy, a nie poprzecznie. Chodzi o jego prawidłową pracę podczas przyspieszania i hamowania
[ Dodano: Czw Maj 30, 2013 09:41 ]
Też mam reduktor schowany nisko pod akumulatorem, i się zastanawiam czy nie będzie ochlapywany wodą z kół, a zimą błotem z solą... I jaki to może mieć na niego wpływ
[ Dodano: Czw Maj 30, 2013 09:41 ]
Też mam reduktor schowany nisko pod akumulatorem, i się zastanawiam czy nie będzie ochlapywany wodą z kół, a zimą błotem z solą... I jaki to może mieć na niego wpływ
Z tego co czytałem na forach lpg to miało znaczenie w 1 i 2 generacji, w sekwencji nie ma to żadnego znaczenia, ze względu na to, że to nie reduktor reguluje mieszankę, ale komputer i wtryskiwacze. W 1 gen rzeczywiście to miało znaczenie, np. (miałem reduktor wzdłużnie) skręcało się w jedną stronę, to silnik nieco słabł, a w drugą trochę się zalewał. Przy przyspieszaniu i hamowaniu nie było problemu. W sekwencji nie powinno to mieć znaczenia.