[A] Problem z... pompą?
Moderator: Sebu$
- Rybka
- Zafiromaniak
- Posty: 2733
- Rejestracja: 11 lut 2012, 19:53
- Imię: ROBERT
- Lokalizacja: Wólka Ogryzkowa[RPZ]
- Auto: ZAFIRA B
- Model: CDTI
- Oznaczenie silnika: Z19DTL
- Gender:
Kolego niektóre interfejsy (szczególnie te uniwersalne) nie rozpoznają wszystkich błędów dlatego może ci kontrolka z kluczem świecić a wasze interfejsy nie wykryją błędu.
Polecam ci podjechać do ASO i podepną ci pod profesjonalny komputer i wszystkiego się dowiesz.
Bo nie ma fizycznej możliwości że pojawia ci się kontrolka z kluczem a błędu brak.
Podepnij pod dobrego kompa bo inaczej to wróżenie z fusów.
Polecam ci podjechać do ASO i podepną ci pod profesjonalny komputer i wszystkiego się dowiesz.
Bo nie ma fizycznej możliwości że pojawia ci się kontrolka z kluczem a błędu brak.
Jeśli było by coś z mechaniką to kontrolka by ci z kluczem tego nie informowała.mirus_85 pisze:kolega stwierdził ze musi byc jakis problem z mechanikom
Podepnij pod dobrego kompa bo inaczej to wróżenie z fusów.
- Bodek
- Zafiromaniak
- Posty: 16394
- Rejestracja: 17 paź 2010, 12:28
- Imię: Bodek
- Lokalizacja: Polska B
- Auto: Zafira_B_Cosmo
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
http://www.zafiraklub.pl/viewtopic.php?t=1544mirus_85 pisze:Wyskoczył błąd P1220 czy mi się wydaje czy uwalona pompa?
"NADZIEJE LUDZI MĄDRYCH SĄ PEWNIEJSZE NIŻ BOGACTWO NIEUKÓW" - DEMOKRYT
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bogusław Kuduk, ps. Bodek + 30.11.2020. R.I.P.
Masz Zafi z 2002 roku, czyli powinna być tam VP44 z PSG16. Podpytaj dokładnie co chcą zrobić, bo możliwe, że wymienią Ci tranzystor i pojeździ chwilę, ale stan pompy się pogorszy...Ew. będą próbować ją reanimować, co narazi Cie na koszty, a wątpię, by pomogło na dłuższą metę...Lepiej dać to do specjalisty od tych pomp, ew. do Bosch Diesel Service.
Tutaj możesz poczytać:
http://auto-krak.pl/auto-krak/wszystko- ... wie-wtyki/
Tutaj możesz poczytać:
http://auto-krak.pl/auto-krak/wszystko- ... wie-wtyki/
ja mam zairkę z listopada 2000 jest tam pompa boscha jedno pinowasloma_p pisze:Masz Zafi z 2002 roku, czyli powinna być tam VP44 z PSG16. Podpytaj dokładnie co chcą zrobić, bo możliwe, że wymienią Ci tranzystor i pojeździ chwilę, ale stan pompy się pogorszy...Ew. będą próbować ją reanimować, co narazi Cie na koszty, a wątpię, by pomogło na dłuższą metę...Lepiej dać to do specjalisty od tych pomp, ew. do Bosch Diesel Service.
Tutaj możesz poczytać:
http://auto-krak.pl/auto-krak/wszystko- ... wie-wtyki/
Istnieje może podobny DOBRY warsztat w centrum lub na północy?
Kurde, nie wiem, skąd mi się wzięło, ze masz z 2002...Te na PSG5 da się regenerowaćmirus_85 pisze:ja mam zairkę z listopada 2000 jest tam pompa boscha jedno pinowa
Niestety nie orientuję się...Przedzwoń do Bosha, mają wykaz zakładów, które regenerują pompy VP44. Jeśli masz dwuwtykową, to robią je w Czechach, w serwisie Bosha i ponoć u nas też paru zakładom technologię udostępnili, ale to nie wychodzi wiele taniej od nówki...edi1978 pisze:stnieje może podobny DOBRY warsztat w centrum lub na północy?
Tu masz link do firmy, wydaje sie być zorientowana w tym co regeneruje, zadzwoń, zapytaj się http://auto-krak.pl/auto-krak/wszystko- ... wie-wtyki/
Witam ! Czytałem Twoje posty i opisany problem mam Zafirę A 2,0 dti Czyli dokładnie ten sam model i ten sam kłopot.Po przejechaniu kilkunastu kilometrów auto słabnie i zapala się wiadomo co Sam postawiłem diagnozę że to pompa ,ale człowiek się łudzi i ma nadzieję ze to coś innego i jakiś uczciwy mechanik cię pocieszy No niestety kasa wydana koszmar trwa nadal a samochód sprawuje się jeszcze gorzej bo jedzie na zimnym silniku max 60 km/h czasem mu się poprawi ,ale przeważająco jest do du**.Jeśli masz chwilę to proszę napisz jaki był finał twojej sprawy jakie koszty ? czy regeneracja sterownika czy wymiana całej pompy itd itp