[A] Problem z... pompą?

Silnik (ON, PB, LPG, CNG), układ przeniesienia napędu, układ wydechowy itp.

Moderator: Sebu$

Wiadomość
Autor
Harry200
Zafiromaniak
Posty: 2531
Rejestracja: 15 sty 2009, 19:27
Imię: Henryk
Lokalizacja: Raszyn
Auto: Zafira
Model: ZA
Oznaczenie silnika: Y22DTR
Gender:

#16 Post autor: Harry200 »

Jeżeli wywala Ci błąd auta z kluczykiem to musi być coś zapisane w pamięci komputera..

mirus_85

#17 Post autor: mirus_85 »

właśnie oto chodzi że niema żadnego błędu :/ podpinałem pod OBD2 i nic potem pod jakiś komp tylko do opla i tez nic a port normalnie łączy się z komp kolega stwierdził ze musi byc jakis problem z mechanikom a nie elektrykom :/ pomoże ktoś ??

Awatar użytkownika
Rybka
Zafiromaniak
Posty: 2733
Rejestracja: 11 lut 2012, 19:53
Imię: ROBERT
Lokalizacja: Wólka Ogryzkowa[RPZ]
Auto: ZAFIRA B
Model: CDTI
Oznaczenie silnika: Z19DTL
Gender:

#18 Post autor: Rybka »

Kolego niektóre interfejsy (szczególnie te uniwersalne) nie rozpoznają wszystkich błędów dlatego może ci kontrolka z kluczem świecić a wasze interfejsy nie wykryją błędu.
Polecam ci podjechać do ASO i podepną ci pod profesjonalny komputer i wszystkiego się dowiesz.
Bo nie ma fizycznej możliwości że pojawia ci się kontrolka z kluczem a błędu brak.
mirus_85 pisze:kolega stwierdził ze musi byc jakis problem z mechanikom
Jeśli było by coś z mechaniką to kontrolka by ci z kluczem tego nie informowała.
Podepnij pod dobrego kompa bo inaczej to wróżenie z fusów.

mirus_85

#19 Post autor: mirus_85 »

Wyskoczył błąd P1220 czy mi się wydaje czy uwalona pompa?

Awatar użytkownika
Bodek
Zafiromaniak
Posty: 16394
Rejestracja: 17 paź 2010, 12:28
Imię: Bodek
Lokalizacja: Polska B
Auto: Zafira_B_Cosmo
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z19DT
Gender:
Kontakt:

#20 Post autor: Bodek »

mirus_85 pisze:Wyskoczył błąd P1220 czy mi się wydaje czy uwalona pompa?
http://www.zafiraklub.pl/viewtopic.php?t=1544
:lis:

"NADZIEJE LUDZI MĄDRYCH SĄ PEWNIEJSZE NIŻ BOGACTWO NIEUKÓW" - DEMOKRYT

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bogusław Kuduk, ps. Bodek + 30.11.2020. R.I.P.

mirus_85

#21 Post autor: mirus_85 »

werdykt brzmi pompa :( dzisiaj wieczorkiem zawoże do kolegi ma robić powiedział koszt regeneracji całej wraz z wyciągnięciem i wsadzeniem do 1500 zł ;/ normalna cena ? może ktos robił w okolicach Krakowa ?

sloma_p

#22 Post autor: sloma_p »

Masz Zafi z 2002 roku, czyli powinna być tam VP44 z PSG16. Podpytaj dokładnie co chcą zrobić, bo możliwe, że wymienią Ci tranzystor i pojeździ chwilę, ale stan pompy się pogorszy...Ew. będą próbować ją reanimować, co narazi Cie na koszty, a wątpię, by pomogło na dłuższą metę...Lepiej dać to do specjalisty od tych pomp, ew. do Bosch Diesel Service.

Tutaj możesz poczytać:
http://auto-krak.pl/auto-krak/wszystko- ... wie-wtyki/

mirus_85

#23 Post autor: mirus_85 »

sloma_p pisze:Masz Zafi z 2002 roku, czyli powinna być tam VP44 z PSG16. Podpytaj dokładnie co chcą zrobić, bo możliwe, że wymienią Ci tranzystor i pojeździ chwilę, ale stan pompy się pogorszy...Ew. będą próbować ją reanimować, co narazi Cie na koszty, a wątpię, by pomogło na dłuższą metę...Lepiej dać to do specjalisty od tych pomp, ew. do Bosch Diesel Service.

Tutaj możesz poczytać:
http://auto-krak.pl/auto-krak/wszystko- ... wie-wtyki/
ja mam zairkę z listopada 2000 jest tam pompa boscha jedno pinowa

edi1978

#24 Post autor: edi1978 »

sloma_p pisze:
Tutaj możesz poczytać:
http://auto-krak.pl/auto-krak/wszystko- ... wie-wtyki/
Istnieje może podobny DOBRY warsztat w centrum lub na północy?

sloma_p

#25 Post autor: sloma_p »

mirus_85 pisze:ja mam zairkę z listopada 2000 jest tam pompa boscha jedno pinowa
Kurde, nie wiem, skąd mi się wzięło, ze masz z 2002...Te na PSG5 da się regenerować ;)
edi1978 pisze:stnieje może podobny DOBRY warsztat w centrum lub na północy?
Niestety nie orientuję się...Przedzwoń do Bosha, mają wykaz zakładów, które regenerują pompy VP44. Jeśli masz dwuwtykową, to robią je w Czechach, w serwisie Bosha i ponoć u nas też paru zakładom technologię udostępnili, ale to nie wychodzi wiele taniej od nówki...

mirus_85

#26 Post autor: mirus_85 »

Autko już odebrane zrobiłem już około 140 km i chodzi:)

jarosz89

#27 Post autor: jarosz89 »

Witam, mam problem z Zośką, a mianowicie padła pompa, czy zna ktoś jakiegoś dobrego specjalistę w okolicach Koła?

Skasowany użytkownik 6483

#28 Post autor: Skasowany użytkownik 6483 »

Tu masz link do firmy, wydaje sie być zorientowana w tym co regeneruje, zadzwoń, zapytaj się http://auto-krak.pl/auto-krak/wszystko- ... wie-wtyki/

Cezar50

#29 Post autor: Cezar50 »

Witam ! Czytałem Twoje posty i opisany problem mam Zafirę A 2,0 dti Czyli dokładnie ten sam model i ten sam kłopot.Po przejechaniu kilkunastu kilometrów auto słabnie i zapala się wiadomo co :( Sam postawiłem diagnozę że to pompa ,ale człowiek się łudzi i ma nadzieję ze to coś innego i jakiś uczciwy mechanik cię pocieszy No niestety kasa wydana koszmar trwa nadal a samochód sprawuje się jeszcze gorzej bo jedzie na zimnym silniku max 60 km/h czasem mu się poprawi ,ale przeważająco jest do du**.Jeśli masz chwilę to proszę napisz jaki był finał twojej sprawy jakie koszty ? czy regeneracja sterownika czy wymiana całej pompy itd itp

alek_jan

#30 Post autor: alek_jan »

A błędy zczytałęś ??

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”