Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
czy ten jasny nalot powstaje tylko przy pękniętej uszczelce gdy dostaje się płyn chłodniczy czy są też inne przyczyny, np. śladowe ilości wody w oleju.
kiedy temp. była na plusie było ok, jak zrobił się minus na dworze to coś tam się pokazało, nie dużo ale jest, płynu nie ubywa i nic innego nie zauważyłem
Masło pod korkiem (i nie tylko) to jest jedynie efekt niedogrzania auta, jazda na krótkie odciniki itp. - z resztą było to już wspomniane i nie ma co sie w tym zagłębiać
Dłuższa trasa lub przepalenie na trasie i po problemie
zobacz ile kumpela miała tego w polo u niej wystarczyło 15km ostrej jazdy i masło rozpuściło. Ale że jeździ max 5km i to bardzo spokojnie to cały czas powraca https://picasaweb.google.com/kamil12luty2/CoTo
Ja bym Ci radził podjechać do lepszego warsztatu, celem sprawdzenia testerem uszczelki pod głowicą, takie ślady nie są normalne tak jak to koledzy piszą. sprawdzenie grosze a będziesz znał prawde
dzieki za rady, dzisiaj po przejechaniu ok 50 km nalot zniknal, ale mam jeszcze pytanko, po jakim czasie od momentu odpalenia auta temp osiagnie 80 stopni, chodzi mi o sredni czas, silnik benzynowy