Ciężko mi pali
Moderator: Sebu$
Witam koledzy Problem mam dalej wymieniłem dwie świece bo nie palił mi i dalej mam problemy z odpaleniem podłączyłem pod komputer i nie wykrył żadnych błędów i co mam robić. Jeszcze kontrolka od świec mi czasem nie świeci chyba że silnik jest ciepły już sam nie wiem, ale samochód stał na dworze dwie godziny i nie zaświeciła się mi kontrolka do podgrzania świec, mam już dość. jak ma ktoś jakie pomysły to proszę napisać dzięki.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
jeszcze zależy jaką temp powietrza na zewnątrz miałeś, bo jak mały mróz, to jak najbardziej silnik nie musiał na tyle wystygnąć aby świeczki musiały grzaćwachtomasz pisze:samochód stał na dworze dwie godziny i nie zaświeciła się mi kontrolka do podgrzania świec
Witam ja zamontowałem chip ułatwiający rozruch.http://www.moto.allegro.pl/item82234591 ... od_ss.html zawsze grzeje świece i zwiększa dawke paliwa na rozruchu.
Witam, w mojej Zafirze która posiadam już ladnych kilka lat wystąpił problem z odpalaniem, nie mam pojęcia od czego, slyszalem juz kilka opini ale chce doradzic sie specjalistow.
Objawy które zaobserwowałem to :
Czasami jak odpale auto to lekko nim trzesie, przewaznie po tym jak zgasze auto na 30minut juz wystepuje problem z odpaleniem.
Auto odpala po zapodaniu plaka, i moze dzialac przez kilka dni i tygodni dobrze po czym bez zadnego powodu znowu pojawia sie problem.
Usterka wystepowala sporadycznie az do ostatnich 3 tygodni. Przez ostatni czas dzieje sie to dosc czesto, wracam autem z pracy nie ma objawow, ide do domu po czym wychodze za 1h do auta a auto juz ma problem z odpalaniem.
Mam nadzieje, ze ktos tutaj mi pomoże, przeczytalem juz kilka forum i nikt nigdzie nie udzielil konkretnej diagnozy.
p.s Zafira 2005 2.0DTI 101KM, gdy auto odpala normalnie nie wyswietla bledow, po rozruchu z plaka auto czasami pokazuje bledy P0400, PO600, P1634 (pierwszy raz)
Przed chwila nie chcial mi odpalic, podpialem OPCOM blad byl tylko jeden P0606, blad usunalem pali od strzalu.
Objawy które zaobserwowałem to :
Czasami jak odpale auto to lekko nim trzesie, przewaznie po tym jak zgasze auto na 30minut juz wystepuje problem z odpaleniem.
Auto odpala po zapodaniu plaka, i moze dzialac przez kilka dni i tygodni dobrze po czym bez zadnego powodu znowu pojawia sie problem.
Usterka wystepowala sporadycznie az do ostatnich 3 tygodni. Przez ostatni czas dzieje sie to dosc czesto, wracam autem z pracy nie ma objawow, ide do domu po czym wychodze za 1h do auta a auto juz ma problem z odpalaniem.
Mam nadzieje, ze ktos tutaj mi pomoże, przeczytalem juz kilka forum i nikt nigdzie nie udzielil konkretnej diagnozy.
p.s Zafira 2005 2.0DTI 101KM, gdy auto odpala normalnie nie wyswietla bledow, po rozruchu z plaka auto czasami pokazuje bledy P0400, PO600, P1634 (pierwszy raz)
Przed chwila nie chcial mi odpalic, podpialem OPCOM blad byl tylko jeden P0606, blad usunalem pali od strzalu.
Ostatnio zmieniony 15 mar 2018, 21:20 przez kubski4, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Debiutant
- Posty: 26
- Rejestracja: 25 lut 2018, 17:47
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Żuromin
- Auto: Zafira A
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: y20dth
Witam auto zgasło podczas wpadło w niewielką dziurę w asfalcie, po podłączeniu do kompa pokazał się błąd P0606 usterka modułu sterującego silnika. Czy to walneła pompa czy szukać gdzieś na kablach auto z 2003 roku dti pompa na 2 wtyki
Dodano po 1 godzinie 33 minutach 58 sekundach:
potrzebny schemat elektryczny
Dodano po 58 minutach 5 sekundach:
Witaj tu masz troszkę więcej informacji.
P0606 Procesor jednostki sterującej pracą silnika/mechanizmem napędowym
Sprawdzić następujące podzespoły:
Jednostka sterująca pracą silnika Wykonaj wszystkie kroki diagnostyki
1: Sprawdzić łączność na wtyku .
Zmierzyć opór pomiędzy wtykami a 29 (E2 Jednostka sterująca ABS). Czy to jest mniej niż 1 Ω?
2: Sprawdzić łączność na wtyku .
Zmierzyć opór pomiędzy wtykami a 25 (E2 Jednostka sterująca ABS). Czy to jest mniej niż 1 Ω?
3: Sprawdzić łączność na wtyku .
Zmierzyć opór pomiędzy wtykami a 30 (E2 Jednostka sterująca ABS). Czy to jest mniej niż 1 Ω?
P0606 Silnik nie uruchamia się; Świeci się lampka ostrzegawcza silnika
Silnik nie uruchamia się; Świeci się lampka ostrzegawcza silnika
Objaw
Silnik nie uruchamia się
Świeci się lampka ostrzegawcza silnika
Jednostka sterująca pracą silnika:
Kod usterki: P0606
Przyczyna
Uszkodzona pompa wtryskowa PSG16
Rozwiązania
Jednostka sterująca pompy wtryskowej:
Sprawdzić zasilanie
Sprawdzić i wyczyścić punkty uziemienia
Jeżeli nie stwierdzono usterki
Wymienić pompę wtrysku paliwa PSG16
Zainicjować zespół immobilizera
Do tej operacji należy użyć narzędzia diagnostycznego
Dodano po 28 sekundach:
moze ktoś jaśniej na ten temat???
Dodano po 1 godzinie 33 minutach 58 sekundach:
potrzebny schemat elektryczny
Dodano po 58 minutach 5 sekundach:
Witaj tu masz troszkę więcej informacji.
P0606 Procesor jednostki sterującej pracą silnika/mechanizmem napędowym
Sprawdzić następujące podzespoły:
Jednostka sterująca pracą silnika Wykonaj wszystkie kroki diagnostyki
1: Sprawdzić łączność na wtyku .
Zmierzyć opór pomiędzy wtykami a 29 (E2 Jednostka sterująca ABS). Czy to jest mniej niż 1 Ω?
2: Sprawdzić łączność na wtyku .
Zmierzyć opór pomiędzy wtykami a 25 (E2 Jednostka sterująca ABS). Czy to jest mniej niż 1 Ω?
3: Sprawdzić łączność na wtyku .
Zmierzyć opór pomiędzy wtykami a 30 (E2 Jednostka sterująca ABS). Czy to jest mniej niż 1 Ω?
P0606 Silnik nie uruchamia się; Świeci się lampka ostrzegawcza silnika
Silnik nie uruchamia się; Świeci się lampka ostrzegawcza silnika
Objaw
Silnik nie uruchamia się
Świeci się lampka ostrzegawcza silnika
Jednostka sterująca pracą silnika:
Kod usterki: P0606
Przyczyna
Uszkodzona pompa wtryskowa PSG16
Rozwiązania
Jednostka sterująca pompy wtryskowej:
Sprawdzić zasilanie
Sprawdzić i wyczyścić punkty uziemienia
Jeżeli nie stwierdzono usterki
Wymienić pompę wtrysku paliwa PSG16
Zainicjować zespół immobilizera
Do tej operacji należy użyć narzędzia diagnostycznego
Dodano po 28 sekundach:
moze ktoś jaśniej na ten temat???