Dobry fachowiec z KrakowaMeggy pisze:Tak dokładnie
Od razu kazał wcisnąć STOP.Wymienił żarówki i po bólu, kontrolka zniknęła...
kontrolka z samochodem i kluczem
Moderator: Sebu$
Witam, w mojej zafirce podczas jazdy zapala się kontrolka samochodu z kluczykiem. Na diagnostyce otrzymałem błąd P1604 - wymienić ECU.
Auto przechodzi w tryb awaryjny po zapaleniu się kontrolki. Dzieje się to tylko na rozgrzanym silniku i gdy jest ciepło na dworze. Gdy temperatury sa ujemne problem nie występuje.
Zakładam więc, że problem tkwi w elektronice komputera, który znajduje się na pompie psg16. Ale być może to jakiś czujnik, sam już nie wiem.
Jeśli macie jakieś pomysły albo wiecie od czego najpierw zacząć to proszę o pomoc.
PS. Będąc na diagnostyce koleś chciał mi ustawić język polski (turecki) jednak nie udało się tego zrobić bo niezależnie od tego jaki język wybierał był tylko angielski albo niemiecki. A do wyboru było 10 różnych. Może to kwestia niekompletnego oprogramowania?
Pozdrawiam
Auto przechodzi w tryb awaryjny po zapaleniu się kontrolki. Dzieje się to tylko na rozgrzanym silniku i gdy jest ciepło na dworze. Gdy temperatury sa ujemne problem nie występuje.
Zakładam więc, że problem tkwi w elektronice komputera, który znajduje się na pompie psg16. Ale być może to jakiś czujnik, sam już nie wiem.
Jeśli macie jakieś pomysły albo wiecie od czego najpierw zacząć to proszę o pomoc.
PS. Będąc na diagnostyce koleś chciał mi ustawić język polski (turecki) jednak nie udało się tego zrobić bo niezależnie od tego jaki język wybierał był tylko angielski albo niemiecki. A do wyboru było 10 różnych. Może to kwestia niekompletnego oprogramowania?
Pozdrawiam
Witam Posiadam Zafire 2.2 dti 2003 od pewnego czasu zapala mi się auto z kluczykiem w sumie to nie mogę wyczuć kiedy np dzisiaj zapaliła się 3 razy i zgasła dodam że nic nie dzieje się z autem normalnie pali itd dbam ile się da...
Ostatnio był podpięty pod komputer i wyszło niby że wszystko gra
Sytuacja....
Po przejechaniu około 1 km zatankowania auta jadę i nagle zapala się auto z kluczykiem i zaraz gaśnie później po upływie 8h odpalam auto jadę... zatrzymuje się na 1min na stacji ( auto ciągle na chodzie) jadę 30 m i zapala się znów kontrolka po czym gaśnie...
Czy ktoś może mi to wytłumaczyć ?
Ostatnio był podpięty pod komputer i wyszło niby że wszystko gra
Sytuacja....
Po przejechaniu około 1 km zatankowania auta jadę i nagle zapala się auto z kluczykiem i zaraz gaśnie później po upływie 8h odpalam auto jadę... zatrzymuje się na 1min na stacji ( auto ciągle na chodzie) jadę 30 m i zapala się znów kontrolka po czym gaśnie...
Czy ktoś może mi to wytłumaczyć ?
- chabretti
- Zafiromaniak
- Posty: 2248
- Rejestracja: 30 sie 2011, 20:51
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Żyrzyn [LPU]
- Auto: Volvo
- Model: V70
- Oznaczenie silnika: D5244T5
- Kontakt:
Prawdopodobnie zacina Ci się zawór EGR.visto pisze:Witam Posiadam Zafire 2.2 dti 2003 od pewnego czasu zapala mi się auto z kluczykiem w sumie to nie mogę wyczuć kiedy np dzisiaj zapaliła się 3 razy i zgasła dodam że nic nie dzieje się z autem normalnie pali itd dbam ile się da...
Ostatnio był podpięty pod komputer i wyszło niby że wszystko gra
Sytuacja....
Po przejechaniu około 1 km zatankowania auta jadę i nagle zapala się auto z kluczykiem i zaraz gaśnie później po upływie 8h odpalam auto jadę... zatrzymuje się na 1min na stacji ( auto ciągle na chodzie) jadę 30 m i zapala się znów kontrolka po czym gaśnie...
Czy ktoś może mi to wytłumaczyć ?
Witam, w mojej zafirce podczas jazdy zapala się kontrolka samochodu z kluczykiem. Na diagnostyce otrzymałem błąd P1604 - wymienić ECU.
Auto przechodzi w tryb awaryjny po zapaleniu się kontrolki. Dzieje się to tylko na rozgrzanym silniku i gdy jest ciepło na dworze. Gdy temperatury sa ujemne problem nie występuje.
Zakładam więc, że problem tkwi w elektronice komputera, który znajduje się na pompie psg16. Ale być może to jakiś czujnik, sam już nie wiem.
Jeśli macie jakieś pomysły albo wiecie od czego najpierw zacząć to proszę o pomoc.
PS. Będąc na diagnostyce koleś chciał mi ustawić język polski (turecki) jednak nie udało się tego zrobić bo niezależnie od tego jaki język wybierał był tylko angielski albo niemiecki. A do wyboru było 10 różnych. Może to kwestia niekompletnego oprogramowania?
Pozdrawiam
Auto przechodzi w tryb awaryjny po zapaleniu się kontrolki. Dzieje się to tylko na rozgrzanym silniku i gdy jest ciepło na dworze. Gdy temperatury sa ujemne problem nie występuje.
Zakładam więc, że problem tkwi w elektronice komputera, który znajduje się na pompie psg16. Ale być może to jakiś czujnik, sam już nie wiem.
Jeśli macie jakieś pomysły albo wiecie od czego najpierw zacząć to proszę o pomoc.
PS. Będąc na diagnostyce koleś chciał mi ustawić język polski (turecki) jednak nie udało się tego zrobić bo niezależnie od tego jaki język wybierał był tylko angielski albo niemiecki. A do wyboru było 10 różnych. Może to kwestia niekompletnego oprogramowania?
Pozdrawiam
- chabretti
- Zafiromaniak
- Posty: 2248
- Rejestracja: 30 sie 2011, 20:51
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Żyrzyn [LPU]
- Auto: Volvo
- Model: V70
- Oznaczenie silnika: D5244T5
- Kontakt:
Możesz go wyjąć, wyczyścić i zamontować (opcja dłuższa) lub tak jak pisze kolega jarecki69 potraktować WD40 (zdejmujesz plastikowa osłonę dźwigni EGR i pryskasz - trzeba poruszać taką dźwigienką w kształcie krzywika kilka razy co róż pryskając). Zbiera się tam nagar i to on powoduje zacinanie się EGRa.visto pisze:a można to jakoś samemu to naprawić czy wymiana erg ?
Witam odkąd kupiłem zafirke nie mam powodu do narzekania oprócz wymiany czujnika położenia wału wszystko ok leję ON i mixol i w drogę, 90% jazdy to miasto wczoraj chciałem przegonić zafirkę po autostradzie i 1,2,3 do odcięcia 4- 4500 140kmh obrotów i jakbym zarzucił kotwicę autko z kluczykiem prędkość 100kmh nie zatrzymując samochodu zgasiłem i odpaliłem go ponownie i jakby ręką odjoł kontrolka zgasła spokojna jazda na 4 potem 5 do dechy 150kmh i to samo spotkał się ktoś z takim problemem zafira a 2.0dth po lifcie. Może ktoś z Krakowa pomógł by zczytać błędy
Fliztar
- Tunio999
- Zafiromaniak
- Posty: 5256
- Rejestracja: 15 gru 2011, 21:09
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
- Auto: ex ZB 1.8 SPORT
- Model: 2008
- Oznaczenie silnika: Z18XER
- Gender:
- Kontakt:
Do odważnych świat należy :> Masz chłopie ja... - nie bałeś się o hamulcefliztar pisze:nie zatrzymując samochodu zgasiłem i odpaliłem go ponownie
Podłącz Zośkę pod kompa może jakiś błąd się zawieruszył
- Albert Einstein