[B] - Wojti- 2,0T OPC 241 KM- 2006
- Wojti
- Zafiromaniak
- Posty: 6240
- Rejestracja: 15 kwie 2013, 19:02
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Auto: ZB 400ps/502nm
- Model: OPC
- Oznaczenie silnika: z20leh
- Gender:
- Kontakt:
Hm opinie na internecie maja dobre ,co do dmuchawy wydajność ma podobno b.dobrą Co ja na to poradzę nikt nie chce podejmować się tematu w kuj pomorskim a Ci bez problemu zadzwonili.Poza tym komputer pokazywał iz temperatura w dolocie jest za wysoka czyli brak chłodzenia . Ustaliliśmy ze zrobią nowy dolot powietrza zniknie naleśnik nad kapą zaworową i to powinno pomóc .CNS jak masz kogoś kto robił takie auto zaznaczę nie astre opc tylko Zafirkę to daj namiary ale byle nie na śląsku he he
Życie jest Piękne a z Zafirką jeszcze piękniejsze he he
- Wojti
- Zafiromaniak
- Posty: 6240
- Rejestracja: 15 kwie 2013, 19:02
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Auto: ZB 400ps/502nm
- Model: OPC
- Oznaczenie silnika: z20leh
- Gender:
- Kontakt:
Hm w astrze jest zupełnie inny soft oraz dolot z interculera niz w Zafci .BRK robiło kilka astr opc i wyszło nawet 280 ps .Dlatego zmienimy dolot i zobaczymy co i jak dalej. Czy również warto przesunąć do przodu chłodnice interculera a klimatyzacje za .Teraz jest odwrotnie najpierw klima potem interculer a to nie jest za dobre chłodzenie ....
Życie jest Piękne a z Zafirką jeszcze piękniejsze he he
- cns80
- Zafiromaniak
- Posty: 1226
- Rejestracja: 02 lis 2011, 11:15
- Imię: Patryk
- Lokalizacja: Warszawa [WT]
- Auto: Renault
- Model: Espace4
- Oznaczenie silnika: J4BR
Przede wszystkim nie chodzi o program, ale o fachowość hamowania. Są dmuchawy z sufitu na intercooler leżący na silniku (jak w Peugeotach 306), Są dmuchawy wytwarzające powietrze doładowania do dolotów exup Yamahy itd. Ale przede wszystkim nie spina się auta takimi haczykami, bo jak spadnie z rolek to rozwali ścianę a lecąca klamra komuś zrobi krzywdę. Albo porządne dyble, albo kute haki a nie takie coś.
Co do programu. Zrobić zrobi każdy porządny tuner. Najwyżej będzie to trwało pół dnia więcej. Możesz zapytać Masters'a, Vtech'a itp. Kreator mocy chyba już robił: http://www.kreatormocy.pl/component/con ... pel#zafira
Są różne rodzaje hamowni i np u Vtecha zawsze wychodzi mniej niż u innych, bo ich hamownie są najdokładniejsze (nie kreują sztucznie mocy magicznymi cyferkami na wykresie).
Znajomy zrobił u nich hamowanie Hondy Civic (dłubnięty na 260 KM), a tydzień później na zlocie była darmowa hamownia i wyszło 11 KM więcej. Normalnie cud w Kanie Galilejskiej to pikuś
Co do programu. Zrobić zrobi każdy porządny tuner. Najwyżej będzie to trwało pół dnia więcej. Możesz zapytać Masters'a, Vtech'a itp. Kreator mocy chyba już robił: http://www.kreatormocy.pl/component/con ... pel#zafira
Są różne rodzaje hamowni i np u Vtecha zawsze wychodzi mniej niż u innych, bo ich hamownie są najdokładniejsze (nie kreują sztucznie mocy magicznymi cyferkami na wykresie).
Znajomy zrobił u nich hamowanie Hondy Civic (dłubnięty na 260 KM), a tydzień później na zlocie była darmowa hamownia i wyszło 11 KM więcej. Normalnie cud w Kanie Galilejskiej to pikuś
Jak odwrócisz to jest szansa żę ciepło z coolera będzie Ci grzało czynnik w klimie i czujnik ciśnienia sprężarki dostanie zajobaWojti pisze:Teraz jest odwrotnie najpierw klima potem interculer a to nie jest za dobre chłodzenie ....
- Wojti
- Zafiromaniak
- Posty: 6240
- Rejestracja: 15 kwie 2013, 19:02
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Auto: ZB 400ps/502nm
- Model: OPC
- Oznaczenie silnika: z20leh
- Gender:
- Kontakt:
CNS może masz duże doświadczenie z hamowniami ja niestety nie .Po prostu się uczę i rozmawiam z ludźmi co i jak .Dziękuje za Twoje porady na pewno zrobię drugi pomiar na innej hamowni według Twoich zaleceń np w Bydgoszczy w v-techu ul Sowia 13 w którym jak dzwoniłem to odmówili mi podwyższenia mocy w Zafirce Na ich stronie nawet nie ma dostępu do Mojej zafirki z takim silnikiem może przypadek?albo mój pech he he he he ale pomiar wykonają może zobaczę te dyble i łańcuchy.Co do spinania auta mam doświadczenie w transporcie ciężarowym i dobre pasy jak zepniesz nie maja prawa się same wypiąć zerwać itp dlatego było auto spięte dwoma pasami za hak do holowania przód i dwoma za hak tył tak na wszelki wypadek .Hm ale może i masz racje nie mam w tym fachu doświadczenia
Również wielkie podziękowanie dla Bear_ gość naprawdę zna się na temacie i wiele wskazówek podpowiedział np co do skrótu dolotu i właśnie chłodnicy z klimą aby ja zamienić z interculerem
Również wielkie podziękowanie dla Bear_ gość naprawdę zna się na temacie i wiele wskazówek podpowiedział np co do skrótu dolotu i właśnie chłodnicy z klimą aby ja zamienić z interculerem
Życie jest Piękne a z Zafirką jeszcze piękniejsze he he
- cns80
- Zafiromaniak
- Posty: 1226
- Rejestracja: 02 lis 2011, 11:15
- Imię: Patryk
- Lokalizacja: Warszawa [WT]
- Auto: Renault
- Model: Espace4
- Oznaczenie silnika: J4BR
Mi nie chodzi o pasy, bo pasy wytrzymają 2-3 takie zafiry tylko o te pseudo haki w podłodze w budynku hamowni. Powiesiłbyś paletę ceramiki na taki haku poddanym cyklicznym drganiom ? Bo statycznie to on dużo wytrzyma, ale dynamicznie dostanie mikropęknięć i się złamie.
A skoro Vtech odmówił to znaczy że już się nachapali i zaczynają sobie dobierać co robić, a czego nie Ale hamownie mają najlepsze
A skoro Vtech odmówił to znaczy że już się nachapali i zaczynają sobie dobierać co robić, a czego nie Ale hamownie mają najlepsze
- Wojti
- Zafiromaniak
- Posty: 6240
- Rejestracja: 15 kwie 2013, 19:02
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Auto: ZB 400ps/502nm
- Model: OPC
- Oznaczenie silnika: z20leh
- Gender:
- Kontakt:
Hm co do ceny to 5 l oleju chyba 220 + 1 litr 54 zł(na zapas) + płukanka 25 zł .Razem z wysyłka 320 zł czyli różnica pomiędzy Castrolem 5w30 magnatec jest ok 70-80 zł na 5 L to uważam ze jest lepiej dołożyć i kupić lepszy olej przy takim silniku .Mam nadzieje że będzie warto okaże się za rok przy zmianie oleju
Życie jest Piękne a z Zafirką jeszcze piękniejsze he he