[A] Głośna praca silnika 2.0 DTi

Silnik (ON, PB, LPG, CNG), układ przeniesienia napędu, układ wydechowy itp.

Moderator: Sebu$

Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Jaymzarf
Mieszkaniec
Posty: 418
Rejestracja: 24 lis 2010, 09:10
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Model:
Kontakt:

#16 Post autor: Jaymzarf »

Tak dokładnie ten, umiejscowiony za turbo na lewym (patrząc od frontu) nadkolu...
Jeśli chcesz go na chwilę obejść to łączysz wężyk do niego wchodzący z tym wychodzącym i sprawdzasz autko... zrób to na ciepłym silniku, bo turbina będzie pracować już od samego łączenia silnika, będzie brać od samego dołu aż do odcięcia - albo pęknięcia węża dolotu... Tak więc ostrożnie z gazem...
Nie ma rzeczy niemożliwych, czasami tylko brakuje czasu, chęci... i funduszy...
Obrazek

heniek1821

#17 Post autor: heniek1821 »

rzeczywiscie to było to :) klekot troszke ucichł lecz dalej głośno chodzi, a moze tak powinien, nie mam niestety porównania jak inny dti pracuje, bo znajomi mają ale 1.8 :) Czy ominięcie tego zaworu może pozostać na stałe czy moze spowodowac jakies uszkodzenia ?

Dzięki Jaymzarf za pomoc :piwo: :)

Awatar użytkownika
Jaymzarf
Mieszkaniec
Posty: 418
Rejestracja: 24 lis 2010, 09:10
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Model:
Kontakt:

#18 Post autor: Jaymzarf »

Nie polecam stałego, sztywnego połączenia turbiny... Zbyt ryzykowne bo możesz przeładować silnik, rozerwać węże dolotu... No i oczywiście turbina cierpi okropnie bo od samego właczenia silnika już pracuje, a jak wiemy, zanim olej dotrze do turbiny trochę czasu mija i do tego momentu ona będzie pracować na sucho...

Najlepiej połącz wszystko tak jak było, kup zaworek i go wymień...

A co do klekotu - to diesel, na pompie rotacyjnej, trochę zawsze będzie klekotał - taki już jego urok... We wszystkich opisach znajdziesz opinie, że nie jest to zbyt kulturalna jednostka i jest głośniejsza... Kwestia przyzwyczajenia się i dobrego systemu audio na pokładzie :D
Nie ma rzeczy niemożliwych, czasami tylko brakuje czasu, chęci... i funduszy...
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”