Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
witam mam problem z moją Zośka 2.0 dti 2003 silnik wyrzuca spaliny przez wlew oleju i odme głowica po remoncie wymienione pierscienie i hydropopychacze dodam ze silnik szarpie mechanik mowi ze jest pofałdowana tuleja i nie ma dobrego ciśnienia na tłoku silnik chodził bez problemowo do samego konca strasznie dymi z rury na biało pomocy
Jeślo Ci dymi na biało,to albo nie spala do końca paliwa,albo to jest para wodna,powstała na skutek uszkodzonej głowicy,bądź uszczeli pod głowicą. Powąchaj spaliny,czy je czuć.
mechanik mówi ze prawdopodobnie nie spala paliwa w głowicy było robione sprawdzenie zaworów uszczelnienie zaworów nowa uszczelka pod głowicą cisnienie na drugim tłoku jest słabe tylko 10 barów mechanik chce zmieniać silnik bo juz nie wie za co sie zabrać jak jest załozony weżyk od odmy to silnik nie zapala. pierscienie są nowe. spaliny nie mam jak sprawdzić bo auto stoi u mechanika postaram sie nagrać filmik z pracy silnika i wrzuce tu na forum .
Zośka03 pisze:ale spaliny czy tez nie spalona rope wyrzuca przez wlew oleju a jak sie sciagnie weżyk z odmy to kopci z odmy i rury
Czyli są przedmuchy górą i mechanik może mieć rację o uszkodzonej tulei. Tylko w takim przypadku,dlaczego on wymieniał pierścienie(wiadomo,że przy uszkodzonej tulei,wymiana pierścieni nic nie da),robił głowicę itd.? Silnik się nadaje do szlifu(chyba nieopłacalne),albo do wymiany.
Możesz kupić pół silnika,czyli bez głowicy i osprzętu,albo cały bez osprzętu. Mam na myśli oczywiście używki. Propnowałbym cały silnik(niewiele będzie drożej),a osprzęt przerzucisz od swojego. Ważne,żeby była gwarancja rozruchowa.
pewnie juz kupiles silnik?? post jest dosc stary, a zauwazylem, ze jests z podkarpacia? w Lubzinie lub w ropczych jest kilka miejsc gdzie sprowadzaja mase samochodow na czesci z wloch angli, tam kupisz wszystko