Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
musisz zdjac poduszke powietrzna z kierownicy i ssprawdzic czy masz wolny wtyk... jezeli jest wolna koncowka to wystarczy dokupic samo sterowanie do kierownicy... a jezeli niema to chyba nalezaloby cala kierownice zmienic....
Dziekuje bardzo za podpowiedz.To sprawdze czy jest wolna wtyczka.A jesli niema to wymiana calej kierownicy cos da? Mam na mysli jak sprawdzic czy radio jest połoczone z kierowncą?Bo jesli nie będzie tej wtyczki wolnej to jesli wymienie cała kierownice z sterowaniem to co dalej
Z tego co ja wiem...
Jeżeli masz wtyczkę, masz instalację pod kierownicę, wystarczy zmienić kierownicę na tą z przyciskami i do tego taśmę sterującą i powinno działać. Jeśli nie, to trzeba kupić kierownicę razem z tą taśmą + poprowadzić sterowanie do kostki ISO. Jeśli się mylę, poprawcie mnie. I jak będziesz miał odpiętą poduchę to nie włączaj zapłonu bo Ci błędów nawali
Wlasnie o taka odpowiec mi darkp1 chodzilo .Jutro postaram sie to zdjac poduche,mam nadzieje ze to nie filozofja i zobacze co tam jest.Oczywiscie dam znac i jak znam zycie jeszcze napewna bede mial jakies pytania.
No niestety zadnej wolnej wtyczki niema Czyli pozostaje komplet kierownica,przewody z kostka loczoca kierownice z radiem?Te sterowanie w kierownicy jest besposrednio polaczone z radiem tj kostka ISO
MieHor dziekuje bardzo za wyczerpujaca odpowiedz Czyli jeszcze tylko pewnie jakis przewod laczocy ta tasme z fotki z kostka ISO i bede mial sterowanko radyjkiem z kierownicy