Dziękifredas pisze:jedno jest pewne że 16" felga to 205//55//R16 a model brachol podeśle dokładne dane
[B]Jakie opony letnie wybrać ?
- cns80
- Zafiromaniak
- Posty: 1226
- Rejestracja: 02 lis 2011, 11:15
- Imię: Patryk
- Lokalizacja: Warszawa [WT]
- Auto: Renault
- Model: Espace4
- Oznaczenie silnika: J4BR
A ja znam i odradzam. Szczególnie przy zmianach pogody.Bodek pisze:Apollo - nie znam tej firmy i pewnie bym tego nie kupił
Śmiem twierdzić że to o niczym nie świadczy. Pierwsze Hyundai'e wychodziły na Hankook'ach na których nie dało się jeździć. Po deszczu łapały poślizgi na 3 biegu w samochodzie z gównianym silniczkiem. W Niemczech rozładowywali statek i cąłe koła razem z felgami odsyłali do Korei a zakładali inny komplet felg na Continentalu, bo nie chcieli tego klientom oferować. Nowe Hankook'i to już inna bajka.fredas pisze:hmm to jednak śmiem twierdzić że nexen jest lepszy od dębicy jest to opona seryjnie montowana w kia i hyunday
Popierdzielać możesz na wszystkim. Nawet na taśmie izolacyjnej i gumie z majtek. Pytanie czy się na niej zatrzymasz albo gwałtownie skręciszfredas pisze:braciszek śmigana nexenach już trzy sezony i wszystko ok a popie.....a ile wlezie a nogę ma ciężką
Generalnie mało by mnie obchodziło na czym ludzie jeżdżą gdyby nie to że miałem już kilka kolizji, których można by uniknąć gdyby opona była oponą, a nie produktem oponopodobnym
- Piasek
- Zafiromaniak
- Posty: 1133
- Rejestracja: 12 cze 2014, 15:03
- Lokalizacja: Piotrków Kujawski
- Model:
Trudno nie przyznać racji: opona pokazuje dopiero swoje możliwości podczas deszczu i na mokrym. Mieliśmy w poprzednim firmowym opony Barum Vanis. Opony przyzwoite jak na dostawczaka, trwałe... do momentu aż spadł deszcz. Na mokrym jazda identyczna jak na slickach. Zero kontroli. Opony nadające się jedynie na oś tylną (pod warunkiem ze wleczona) albo do lawety. A przecież wielki Barum - marka należąca do grupy Continentala...
Dlatego już wcześniej obśmiałem którąś z ofert gdzie było napisane że opony produkcji Contiego (tyle że na oponach widniało logo sieci serwisów oponiarskich). To ma tyle wspólnego z Contim co Kormoran z Michelinem.
Robi się opony tanie... i robi się opony dobre. Żaden z wielkich nie strzeli sobie gola trzepiąc z mieszanek Sport Contact jakieś Barumy itp...
Dlatego już wcześniej obśmiałem którąś z ofert gdzie było napisane że opony produkcji Contiego (tyle że na oponach widniało logo sieci serwisów oponiarskich). To ma tyle wspólnego z Contim co Kormoran z Michelinem.
Robi się opony tanie... i robi się opony dobre. Żaden z wielkich nie strzeli sobie gola trzepiąc z mieszanek Sport Contact jakieś Barumy itp...
- cns80
- Zafiromaniak
- Posty: 1226
- Rejestracja: 02 lis 2011, 11:15
- Imię: Patryk
- Lokalizacja: Warszawa [WT]
- Auto: Renault
- Model: Espace4
- Oznaczenie silnika: J4BR
A widzisz Warto wiedzieć, bo rozważałem je do mojego dostawczaka, ale jednak wybrałem Uniroyal Rain Max 2 i jest rewelacyjnie tak jak na poprzednim komplecie.Zafek80 pisze:Mieliśmy w poprzednim firmowym opony Barum Vanis. Opony przyzwoite jak na dostawczaka, trwałe... do momentu aż spadł deszcz. Na mokrym jazda identyczna jak na slickach. Zero kontroli.
Dokładnie. Jakby Barum miał być tak dobry jak Continental to by już mogli zwijać produkcję Continentala, bo nikt by tego nie kupował Nikt sobie w stopę nie strzeliZafek80 pisze:Robi się opony tanie... i robi się opony dobre. Żaden z wielkich nie strzeli sobie gola trzepiąc z mieszanek Sport Contact jakieś Barumy itp...
Ostatnio zmieniony 10 mar 2015, 10:08 przez cns80, łącznie zmieniany 1 raz.
- Piasek
- Zafiromaniak
- Posty: 1133
- Rejestracja: 12 cze 2014, 15:03
- Lokalizacja: Piotrków Kujawski
- Model:
W przyp. firmowych kryterium opony (u nas) to indeks C bo obciążenia + dziury w drogach to nic dobrego oraz trwałość na ścieranie bo jak auto robi 60 tyś km rocznie to na takich podstawowych Kormoranach nawet sezonu bym nie przejeździł. Od wiosny do jesieni i zmiana opon na nowe. Ale te Barumy to mega rozczarowanie było.
- Wojti
- Zafiromaniak
- Posty: 6240
- Rejestracja: 15 kwie 2013, 19:02
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Auto: ZB 400ps/502nm
- Model: OPC
- Oznaczenie silnika: z20leh
- Gender:
- Kontakt:
Ja to mam dylemat jakie opony teraz będą trzymać na mokrym na 3 biegu przy 100 km koła sie ślizgają ...... ale na zimówkach zobaczymy na suchym i na letnich :piwo:Ktos ma jakieś doświadczenia?coś poleca?
Ostatnio zmieniony 13 mar 2015, 22:44 przez Wojti, łącznie zmieniany 1 raz.
Życie jest Piękne a z Zafirką jeszcze piękniejsze he he
- cns80
- Zafiromaniak
- Posty: 1226
- Rejestracja: 02 lis 2011, 11:15
- Imię: Patryk
- Lokalizacja: Warszawa [WT]
- Auto: Renault
- Model: Espace4
- Oznaczenie silnika: J4BR
Już Ci polecaliśmy Uniroyal'a w zeszłym roku to się uparłeś na te SessantyWojti pisze:Ja to mam dylemat jakie opony teraz będą trzymać na mokrym na 3 biegu przy 100 km koła sie ślizgają ...... ale na zimówkach zobaczymy na suchym i na letnich :piwo:Ktos ma jakieś doświadczenia?coś poleca?
Boisz się miękkich boków to weź RainExperta i delikatnie podwyższ ciśnienie