Niepoprawna praca silnika - Diesel
Moderator: Sebu$
- Mattai
- Zafiromaniak
- Posty: 786
- Rejestracja: 15 lis 2009, 15:23
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Poznań
- Auto: Zafira
- Model: C
- Oznaczenie silnika: A20DT
- Gender:
Nie rozbieraj bo może popękać...
Wypłucz go jakimś delikatnym detergentem...o ile jest z czego. dokładnie wymocz w środku do czyszczenia gaźników (było sto razy jak usuwać nagar) - tylko nie plastik.
Wyczyść wypoleruj ile się da - jak masz jakiś straszny nagar zmień paliwo np. na lepszej jakości.
Na czole grzybka ma być niemal idealnie czysty bez nagaru.
Wypłucz go jakimś delikatnym detergentem...o ile jest z czego. dokładnie wymocz w środku do czyszczenia gaźników (było sto razy jak usuwać nagar) - tylko nie plastik.
Wyczyść wypoleruj ile się da - jak masz jakiś straszny nagar zmień paliwo np. na lepszej jakości.
Na czole grzybka ma być niemal idealnie czysty bez nagaru.
Scorpio I Lift-back 2.0(OHC)>VW Golf III Variant 1.9TDI(ALE)> ZA 2.0(Y20DTH)>ZC 2.0 (A20DT)
-
- Bywalec
- Posty: 190
- Rejestracja: 25 cze 2010, 10:09
- Imię: Adrian
- Lokalizacja: Środek Opolszczyzny
- Auto: Zafira
- Model: A
- Oznaczenie silnika: Y22DTR
- Gender:
A dlaczego miał by nie pracować ?norek111 pisze:Witam panowie,moje pierwsze pytanie na forum to czy silnik zafiry 2,2 DTI 2003r będzie pracował na wypiętym wężu kolektora ssącego ?
Odpalić odpalisz ale nie pojeździsz bo podczas przyśpieszania przejdzie w tryb awaryjny z powodu błędu ciśnienia doładowania.
(Zakładam, że chodzi o przewód gumowy łączący kolektor dolotowy z intercoolerem (turbiną) )
Ostatnio zmieniony 25 lis 2014, 18:29 przez Dek, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam Kolegów. Przeczytałem cały wątek dokładnie, bo mnie też klekotanie na zimnym silniku dotyczy i w sumie nie wiem co jest tego przyczyną. OPcom i Delphi pokazuje, że wszystko jest w porządku, ciśnienia i podciśnienia, czyściłem EGR i nic. Rano po odpaleniu przez pierwsze 5 km klekotanie przy rozpędzaniu a gdy się nagrzeje znika, wyrywa aż strach. Dzisiaj na godzinę reset ze stacyjką i nic. We wrześniu czyszczony był kolektor ssący przy wymianie trawersów. Co prawda walczyłem pół roku z zapowietrzaniem ale przyczyną był słynny oring na bocznej śrubie, mam też filtr paliwa od VW z gruszką. Może to to? Czy jeździć aż się coś rozsypie i pokaże w końcu jakiś błąd?
Od góry, ruszył śrubę, wlożył rękę, obrócił się tyłem i na wyczucie ręką ją odkręcil a potem tak samo przykręcił. Trwało to 10 minut.
Aaaa, wcześniej odkręcił i przechylił bagnet od pomiaru oleju.
Posty pisane w któtkim odstępie czasu proszę scalać - Rybka
Aaaa, wcześniej odkręcił i przechylił bagnet od pomiaru oleju.
Posty pisane w któtkim odstępie czasu proszę scalać - Rybka
Ostatnio zmieniony 17 mar 2015, 18:01 przez captainr, łącznie zmieniany 1 raz.