Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Witam wszystkich mam taki mały problem dzisiaj jechałem i zapalił mi sie bład samochód z kluczykiem! i samochód nie mial siły jechać wogóle pedał w podłogę a on powoli jechał.zgasiłem odpaliłem i było wszystko ok ale po chwili jak dałem więcej gazu to znowu sie kluczyk zapalił ale juz normalnie jechałem i miał siłę a sprawdzałem błędy hamulec i gaz do oporu i błędy pokazał proszę panowie o pomoc bo szukałem i bardzo nic nie znalazłem.....pozdrawiam
ECN - 000275
ECN - 000276
Ostatnio zmieniony 19 kwie 2015, 18:16 przez dragus2020, łącznie zmieniany 2 razy.
dragus2020 pisze:Witam wszystkich mam taki mały problem dzisiaj jechałem i zapalił mi sie bład samochód z kluczykiem! i samochód nie mial siły jechać wogóle pedał w podłogę a on powoli jechał.zgasiłem odpaliłem i było wszystko ok ale po chwili jak dałem więcej gazu to znowu sie kluczyk zapalił ale juz normalnie jechałem i miał siłę a sprawdzałem błędy hamulec i gaz do oporu i błędy pokazał proszę panowie o pomoc bo szukałem i bardzo nic nie znalazłem.....pozdrawiam
ECN - 000275
ECN - 000276
P0002 Generic Fuel Volume Regulator Control Circuit Range/Performance
tyle mi wiadomo :>
"NADZIEJE LUDZI MĄDRYCH SĄ PEWNIEJSZE NIŻ BOGACTWO NIEUKÓW" - DEMOKRYT
Auto jeździ, ale jest osłabione i komp się pali. Dodatkowo mam błędy ECN 22795b i ECN 007071, ale wiem, że ten 22795b to przepływka a 007071 to coś z czujnikiem temperatury powietrza, ale o dziwo zmiana na drugi czujnik nie przyniosła efektu i czujnik zwróciłem. Czy te wszystkie błędy mają jakiekolwiek powiązanie ?
Ostatnio zmieniony 20 kwie 2015, 16:15 przez organista15, łącznie zmieniany 1 raz.
hmm zrobiłem taką kombinacje hamulec zapłon i przycisk kasowania licznika jednocześnie i a chodziło mi o insp. Bardzo dziwny komunikat cyferkowy o co w nim chodzi ktoś wie
Wypedałowałem dzisiaj błąd ECN 62108. Czy ktoś podpowie co może on oznaczać?
Szukam, szukam ale nie mogę znaleźć :-(
P0621 Uszkodzenie lampki kontrolnej alternatora L
Teoretycznie wskazuje to na problem z kontrolką ładowania, ale na forum znajdziesz też informacje o tym błędzie spowodowanym np. uszkodzeniem mostka prostowniczego lub regulatora napięcia w alternatorze.
U mnie ciekawe jest to, że lampka kontrolna ładowania zapala się a po odpaleniu normalnie gaśnie. Ładowanie na TEST MODE w normie. Czy możliwe, że przez przypadek złapał ten błąd? Czy muszę jechać na skasowanie go, czy mogę zrobić to samodzielnie?
A teraz jeszcze zaciekawiło mnie to, że stojąc na zgaszonym silniku ładowanie na Testmode nadal jest, lecz co prawda w niższych wartościach 12.7-12.8 V Czy to jest normalne?