[B] - Flora - 1.9 CDTI, 150KM, 2006r
- Rafoooo
- Zafiromaniak
- Posty: 1949
- Rejestracja: 02 lis 2014, 09:58
- Lokalizacja: Limanowa
- Model:
- Kontakt:
.u99artur pisze:to ja będę "odwrotowcem" i powiem, że żadna mi się nie podoba jakoś nie lubię tych zabaw z lampami i w żadnym samochodzie mnie jeszcze takie przeróbki nie zachwyciły może taki głos czasem też się liczy
.
.
Każdy ma swoje zdanie, ale i każdy ma swój gust, skoro Marcinowi się podobają takie, to znaczy że takie mają być!!! i nie mamy prawa podważać jego decyzji w doborze elementów estetyki Zośki
Życie trzeba przeżyć tak, żeby wstyd było opowiadać, za to przyjemnie
wspominać.
wspominać.
- cns80
- Zafiromaniak
- Posty: 1226
- Rejestracja: 02 lis 2011, 11:15
- Imię: Patryk
- Lokalizacja: Warszawa [WT]
- Auto: Renault
- Model: Espace4
- Oznaczenie silnika: J4BR
Ale mamy prawo wyrażać swoją opinię. Także tą negatywną. Więc twój tekst do kolegi był zbędny Ma prawo mu się nie podobać.Rafoooo pisze:.u99artur pisze:to ja będę "odwrotowcem" i powiem, że żadna mi się nie podoba jakoś nie lubię tych zabaw z lampami i w żadnym samochodzie mnie jeszcze takie przeróbki nie zachwyciły może taki głos czasem też się liczy
.
.
Każdy ma swoje zdanie, ale i każdy ma swój gust, skoro Marcinowi się podobają takie, to znaczy że takie mają być!!! i nie mamy prawa podważać jego decyzji w doborze elementów estetyki Zośki
Co do meritum: Gdyby prawa była w kolorze nadwozia to bym ją wybrał, ale obecnie żadna mi się nie podoba
- Flora
- Zafiromaniak
- Posty: 3178
- Rejestracja: 14 paź 2013, 11:46
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Auto: Zafira
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z19DTH
- Gender:
Chyba będę musiał spróbować tego wariantu. Małżonka moja kochana zaakceptowała już jaśniejszą lampę bez chromu. W rzeczywistości prawa lampa wygląda lepiej niż na zdjęciu, ale mimo wszystko lewa jakoś bardziej pasuje. Spróbuję jeszcze raz przemalować wnętrze.cns80 pisze:Gdyby prawa była w kolorze nadwozia to bym ją wybrał, ale obecnie żadna mi się nie podoba
- cns80
- Zafiromaniak
- Posty: 1226
- Rejestracja: 02 lis 2011, 11:15
- Imię: Patryk
- Lokalizacja: Warszawa [WT]
- Auto: Renault
- Model: Espace4
- Oznaczenie silnika: J4BR
Spróbuję cię natchnąćFlora pisze:Chyba będę musiał spróbować tego wariantu. Małżonka moja kochana zaakceptowała już jaśniejszą lampę bez chromu. W rzeczywistości prawa lampa wygląda lepiej niż na zdjęciu, ale mimo wszystko lewa jakoś bardziej pasuje. Spróbuję jeszcze raz przemalować wnętrze.cns80 pisze:Gdyby prawa była w kolorze nadwozia to bym ją wybrał, ale obecnie żadna mi się nie podoba
Ponieważ listwę na klapie masz matową to zostaw mat w części świateł wstecznego, a pozostałą górną część spróbuj w kolor nadwozia Może wyjść ciekawie. Tylko musisz się zastanowić czy lepiej cały dół lampy zostawić w macie czy tylko ten szeroki pasek na wysokości wstecznego zachodzący na błotnik, a te cienkie ramki dookoła też w kolor nadwozia.
Jak się kiedyś wreszcie zabiorę do roboty to u siebie planuję właśnie zostawić srebrny w dolnej części, a resztę ramek w niebieski pod kolor
Ostatnio zmieniony 18 maja 2015, 15:04 przez cns80, łącznie zmieniany 1 raz.
- Flora
- Zafiromaniak
- Posty: 3178
- Rejestracja: 14 paź 2013, 11:46
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Auto: Zafira
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z19DTH
- Gender:
Planuję w najbliższym czasie dołożyć spojler na klapę, co wiąże się z wymianą anteny. I tu przyszedł mi do głowy trochę zakręcony pomysł. Zamiast oryginalnego bata wkręcić miniaturowy kikut żeby jakoś to wyglądało (ale niekoniecznie działało) lub nawet na dach wrzucić antenę GPS+GSM od np Audi A3/A6, a antenę FM upchnąć jakoś w spoiler.
Bawił się już ktoś w podmianę anteny radiowej w ZB?
Bawił się już ktoś w podmianę anteny radiowej w ZB?
- Flora
- Zafiromaniak
- Posty: 3178
- Rejestracja: 14 paź 2013, 11:46
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Auto: Zafira
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z19DTH
- Gender:
Pomysł super. Co prawda w nowych samochodach anteny mają na szybach wydzielone paski, które nie są wykorzystywane do grzania. Znalazłem informację, że Ford Sierra wykorzystywał zwykłe ogrzewanie tylnej szyby, a koszt adaptera jest bardzo mały, tylko z dostępnością gorzejcns80 pisze:Zamiast w spoiler pomyśl o paskach ogrzewania tylnej szyby Były swego czasu takie adaptery. Można wykonać też samodzielnie. Takie patenty są w BMW czy np w Volvo XC70 na bocznej szybie w części bagażnikowej.
Ty lubisz wyzwania
Moduł z Omegi powinien pasować i łatwiej go zdobyć
Ostatnio zmieniony 20 maja 2015, 08:30 przez Flora, łącznie zmieniany 1 raz.
- Flora
- Zafiromaniak
- Posty: 3178
- Rejestracja: 14 paź 2013, 11:46
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Auto: Zafira
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z19DTH
- Gender:
Dobrałem się dziś do modułu CIM.
Na początek było trochę nerwów przy śrubie trzymającej kierownicę, ale ta szybko poddała się po przedłużeniu klucza rurką.
Po rozebraniu okazało się, że moduł jest z 2008 roku i ma już lutowane złącza
Mimo wszystko poprawiłem luty i złożyłem wszystko do stanu pierwotnego. Niestety tu zaczęły się schody.
Przekręcenie kluczyka i brak reakcji zegarów. Próba opalenia i na zegarach kolorowo, a do tego masa błędów.
Okazało się, że problemem jest stacyjka:
B2961 - Switch Position Ignition Key Circuit Malfunction
CIM nie wie, że kluczyk znajduje się w pozycji zapłonu, ale wystarczy go delikatnie przekręcić dalej i wszystko uruchamia się bez problemu.
Okazało się, że przeprowadzone prace poprawiły funkcjonowanie przycisków kierownicy i klaksonu przy włączonym podświetleniu.
Co ciekawe nadal aktywne są błędy:
P0815 - Steering Wheel Remote Control Shift Up Switch Circuit Resistance Range/Performance
P0816 - Steering Wheel Remote Control Shift Down Switch Circuit Resistance Range/Performance
Są to błędy, których nie widać przy wypedałowaniu, ani sczytywaniu starszą wersją interfejsu.
Ogólny bilans jest na plus, ponieważ mogę spokojnie trąbić w nocy i nauczyłem się patroszyć układ kierowniczy. Muszę jeszcze tylko poradzić sobie z obsługą stacyjki.
Na początek było trochę nerwów przy śrubie trzymającej kierownicę, ale ta szybko poddała się po przedłużeniu klucza rurką.
Po rozebraniu okazało się, że moduł jest z 2008 roku i ma już lutowane złącza
Mimo wszystko poprawiłem luty i złożyłem wszystko do stanu pierwotnego. Niestety tu zaczęły się schody.
Przekręcenie kluczyka i brak reakcji zegarów. Próba opalenia i na zegarach kolorowo, a do tego masa błędów.
Okazało się, że problemem jest stacyjka:
B2961 - Switch Position Ignition Key Circuit Malfunction
CIM nie wie, że kluczyk znajduje się w pozycji zapłonu, ale wystarczy go delikatnie przekręcić dalej i wszystko uruchamia się bez problemu.
Okazało się, że przeprowadzone prace poprawiły funkcjonowanie przycisków kierownicy i klaksonu przy włączonym podświetleniu.
Co ciekawe nadal aktywne są błędy:
P0815 - Steering Wheel Remote Control Shift Up Switch Circuit Resistance Range/Performance
P0816 - Steering Wheel Remote Control Shift Down Switch Circuit Resistance Range/Performance
Są to błędy, których nie widać przy wypedałowaniu, ani sczytywaniu starszą wersją interfejsu.
Ogólny bilans jest na plus, ponieważ mogę spokojnie trąbić w nocy i nauczyłem się patroszyć układ kierowniczy. Muszę jeszcze tylko poradzić sobie z obsługą stacyjki.
- Flora
- Zafiromaniak
- Posty: 3178
- Rejestracja: 14 paź 2013, 11:46
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Auto: Zafira
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z19DTH
- Gender:
Tydzień temu, tuż przed długim weekendem padła klimatyzacja. Szybka weryfikacja wskazała winowajcę: cewka elektromagnesu sprzęgła. W poniedziałek Zafira trafiła do warsztatu, ale okazało się, że poza regeneracją cewki trzeba jeszcze trochę wymienić. Z jednodniowej naprawy zrobiło się trzydniowe oczekiwanie na efekty. Po wczorajszym odbiorze słońce znów jedynie oślepia, a temperatura w samochodzie jest odpowiednia.