Pękający waż zasilający na pompce paliwowej Zafira A

Silnik (ON, PB, LPG, CNG), układ przeniesienia napędu, układ wydechowy itp.

Moderator: Sebu$

Wiadomość
Autor
lukasz34

Pękający waż zasilający na pompce paliwowej Zafira A

#1 Post autor: lukasz34 »

Witam!
Posiadam Zafirę A 16 16V 1999rok LPG. Po założeniu LPG pęka wężyk zasilający na pompce paliwowej, wymieniona sama pompka bez kosza regulator ciśnienia na listwie i filtr paliwa, drożność przewodów jest dobra. Proszę o podpowiedź. Po zrobieniu kilkuset km problem się pojawia pęka wężyk i nie można odpalić samochodu ponieważ nie ma na możliwości odpalić w trybie awaryjnym LPG.

Awatar użytkownika
gRZENIU
Zafiromaniak
Posty: 2136
Rejestracja: 17 maja 2015, 03:30
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: Błonie
Auto: Signum
Model: Polift
Oznaczenie silnika: Z19DTH
Gender:

#2 Post autor: gRZENIU »

lukasz34, sprawdz drożność powrotu paliwa do baku ??? bo tam może być problem ... Możesz też zamontować przekażnik wyłączający pompę paliwa gdy jeżdzisz na lpg ...

lukasz34

#3 Post autor: lukasz34 »

dzięki że odpisałeś!
Myślałem właśnie nad założeniem przekaźnika żeby rozłączał pompkę paliwową tylko jak taki przekaźnik się zachowuje np podczas przymrozków czy trzeba długo kręcić?
Powrót do baku sprawdzałem i jest drożny powietrze mocno leci.
Jak uważasz czy może być niedrożna listwa wtryskowa?

lukasz34

#4 Post autor: lukasz34 »

Wymieniłem listwę wtryskową przeczyszczony powrót na koszu w baku jak pomierzę ciśnienie to dam znać.
Czy może ktoś wie jakie ma być ciśnienie? Zafira A 1,6 16V

Janus
Zafiromaniak
Posty: 1162
Rejestracja: 31 gru 2014, 21:17
Imię: Janusz
Lokalizacja: Pruszków
Auto: Zafira
Model: A
Oznaczenie silnika: Y20DTH
Gender:

#5 Post autor: Janus »

lukasz34 pisze:dzięki że odpisałeś!
Myślałem właśnie nad założeniem przekaźnika żeby rozłączał pompkę paliwową tylko jak taki przekaźnik się zachowuje np podczas przymrozków czy trzeba długo kręcić?
Powrót do baku sprawdzałem i jest drożny powietrze mocno leci.
Jak uważasz czy może być niedrożna listwa wtryskowa?
Regulator ciśnienia na listwie padnięty albo wężyk niewłaściwy (może był ruszany stary przy instalacji LPG i włożony nowy, niewłaściwy??). Pompa paliwa zawsze podaje paliwo pod dużym ciśnieniem i z dużym zapasem. Regulator odpowiada za zwrot naddatku do baku i utrzymanie stałego ciśnienia w listwie - nawet przy zamkniętych wtryskiwaczach.

Odcięcia pompy paliwa nie polecam. Jak Ci się LPG przełączy kiedyś na PB w trakcie przyspieszania... możesz nie zdążyć wtedy
Janusz

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”