Witam!
Posiadam Zafirę A 16 16V 1999rok LPG. Po założeniu LPG pęka wężyk zasilający na pompce paliwowej, wymieniona sama pompka bez kosza regulator ciśnienia na listwie i filtr paliwa, drożność przewodów jest dobra. Proszę o podpowiedź. Po zrobieniu kilkuset km problem się pojawia pęka wężyk i nie można odpalić samochodu ponieważ nie ma na możliwości odpalić w trybie awaryjnym LPG.
Pękający waż zasilający na pompce paliwowej Zafira A
Moderator: Sebu$
-
- Zafiromaniak
- Posty: 1162
- Rejestracja: 31 gru 2014, 21:17
- Imię: Janusz
- Lokalizacja: Pruszków
- Auto: Zafira
- Model: A
- Oznaczenie silnika: Y20DTH
- Gender:
Regulator ciśnienia na listwie padnięty albo wężyk niewłaściwy (może był ruszany stary przy instalacji LPG i włożony nowy, niewłaściwy??). Pompa paliwa zawsze podaje paliwo pod dużym ciśnieniem i z dużym zapasem. Regulator odpowiada za zwrot naddatku do baku i utrzymanie stałego ciśnienia w listwie - nawet przy zamkniętych wtryskiwaczach.lukasz34 pisze:dzięki że odpisałeś!
Myślałem właśnie nad założeniem przekaźnika żeby rozłączał pompkę paliwową tylko jak taki przekaźnik się zachowuje np podczas przymrozków czy trzeba długo kręcić?
Powrót do baku sprawdzałem i jest drożny powietrze mocno leci.
Jak uważasz czy może być niedrożna listwa wtryskowa?
Odcięcia pompy paliwa nie polecam. Jak Ci się LPG przełączy kiedyś na PB w trakcie przyspieszania... możesz nie zdążyć wtedy
Janusz