[B] - Flora - 1.9 CDTI, 150KM, 2006r
- Bodek
- Zafiromaniak
- Posty: 16394
- Rejestracja: 17 paź 2010, 12:28
- Imię: Bodek
- Lokalizacja: Polska B
- Auto: Zafira_B_Cosmo
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
Dwa razy wersja SPORT - pozazdrościć
A tak poważnie, to fajnie wygląda pełny wyświetlacz i wszystkie przyciski
A tak poważnie, to fajnie wygląda pełny wyświetlacz i wszystkie przyciski
"NADZIEJE LUDZI MĄDRYCH SĄ PEWNIEJSZE NIŻ BOGACTWO NIEUKÓW" - DEMOKRYT
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bogusław Kuduk, ps. Bodek + 30.11.2020. R.I.P.
- Flora
- Zafiromaniak
- Posty: 3178
- Rejestracja: 14 paź 2013, 11:46
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Auto: Zafira
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z19DTH
- Gender:
Maćku pisze:No nie wiem niebieski jakoś nie przemawia do mnie to nie jest mój "najulubieńszy" kolor
To nie jest mój wymysł - tak właśnie zachowuje się wyświetlacz w trybie nocnym, co znacząco ogranicza oślepianie. Chociaż lubię (w rozsądnych ilościach) kolor niebieski to moim zdaniem zmiana podświetlenia w kolorowym wyświetlaczu jest kompletnie bez sensu.rafant4011 pisze:Wystarczy włączyć tryb nocny.
Pod lewym SPORTem planuję ukryć jakąś "inną" funkcję typu włączanie podświetlenia/subwoofera/kamery/innego wodotrysku.
Do pełni szczęścia brakuje jeszcze nowych zegarów, które obsłużą PDC i tryb sportowy.
...a w kolejce czeka jeszcze drążek:
- Flora
- Zafiromaniak
- Posty: 3178
- Rejestracja: 14 paź 2013, 11:46
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Auto: Zafira
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z19DTH
- Gender:
Zanim zabrałem się za pracę też myślałem, że zajmie to kilka godzin i będzie strasznie skomplikowane. W rzeczywistości podsufitka była poza samochodem już po 20 minutach.
Szybki mini tutorial:
-odkręcamy wszystkie uchwyty/schowek na okulary - 4x2 śruby torx
-odkręcamy gniazda mocowania siatki grodziowej - 4x1 śruba torx
-odkręcamy słoneczniki - 2x2 śruba torx + zatrzaski
-demontujemy lampkę przednią - 2 śruby torx + wypinamy taśmę lamp
-demontujemy lampkę środkową i tylną, a przez otwory rozpinamy rzepy
-demontujemy środkowy plastik w górnej części bagażnika
-wyciągamy krawędzie podsufitki spod maskownic słupków
Najwięcej jest wykręcania śrub i jeżeli ktoś jeszcze nie wymieniał żarówek w przedniej lampie to chwilę zajmie rozgryzanie gdzie są zatrzaski. Poza tym zajęcie szybkie i łatwe.
Oklejanie również nie trwało długo, ponieważ materiał miałem w rolce o szerokości 1 metra, czyli tyle ile mieści się na szerokość dachu. Musiałem jedynie przycinać odpowiednie paski i wklejać. Na cały dach zużyłem 1,5 metra pianki, a przygotowałem 2,5 metra, więc wystarczyło jeszcze na drugą warstwę nad przednimi siedzeniami.
Początkowo na dach miały też trafić maty bitumiczne, ale latem mogłoby się okazać, że są za miękkie i spływają z nagrzanego dachu. Pianka niestety nie tłumi tak dobrze jak maty bitumiczne.
Szybki mini tutorial:
-odkręcamy wszystkie uchwyty/schowek na okulary - 4x2 śruby torx
-odkręcamy gniazda mocowania siatki grodziowej - 4x1 śruba torx
-odkręcamy słoneczniki - 2x2 śruba torx + zatrzaski
-demontujemy lampkę przednią - 2 śruby torx + wypinamy taśmę lamp
-demontujemy lampkę środkową i tylną, a przez otwory rozpinamy rzepy
-demontujemy środkowy plastik w górnej części bagażnika
-wyciągamy krawędzie podsufitki spod maskownic słupków
Najwięcej jest wykręcania śrub i jeżeli ktoś jeszcze nie wymieniał żarówek w przedniej lampie to chwilę zajmie rozgryzanie gdzie są zatrzaski. Poza tym zajęcie szybkie i łatwe.
Oklejanie również nie trwało długo, ponieważ materiał miałem w rolce o szerokości 1 metra, czyli tyle ile mieści się na szerokość dachu. Musiałem jedynie przycinać odpowiednie paski i wklejać. Na cały dach zużyłem 1,5 metra pianki, a przygotowałem 2,5 metra, więc wystarczyło jeszcze na drugą warstwę nad przednimi siedzeniami.
Początkowo na dach miały też trafić maty bitumiczne, ale latem mogłoby się okazać, że są za miękkie i spływają z nagrzanego dachu. Pianka niestety nie tłumi tak dobrze jak maty bitumiczne.
Ostatnio zmieniony 13 lut 2016, 13:49 przez Flora, łącznie zmieniany 1 raz.
- paweldm
- Zafiromaniak
- Posty: 946
- Rejestracja: 13 gru 2011, 00:03
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: GST (pomorskie)
- Auto: Peugeot 308SW
- Model: P308
- Oznaczenie silnika: A20DTH
Jak ta podsufitka tak łatwo jest zdemontować, to można zastanowić się nad zmianą koloru. Można by podkleić np. jakiś czarny materiał.
Jest Peugeot 308SW 2.0Bluehdi i Meriva B 1.7cdti
Była Zafira A 1.8 16v lpg i B 2.0 Turbo +lpg oraz zastawa, polonez, tempra, espace II i IV omega B, tigra, C3, C4 Grand Picasso, Outlander II, Berlingo III, Astra J 2.0cdti, Peugeot 308
Była Zafira A 1.8 16v lpg i B 2.0 Turbo +lpg oraz zastawa, polonez, tempra, espace II i IV omega B, tigra, C3, C4 Grand Picasso, Outlander II, Berlingo III, Astra J 2.0cdti, Peugeot 308