Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Albo jak śmierdzi olejem, albo nie do końca przepaloną ropą. Ja tak miałem jak był EGR walnięty, to aż w gardło gryzło. Teraz trochę śmierdzi jak z Jelcza.
ale tez musicie dłuzej pokrecic zanim odpali??? i wtedy własnie przykurzy , moze gdzies lewe powietrze dostaje troche sie zapowietrza no i trzeba dłuzej pokrecic zanim dojdzie paliwko??? A co to jest jak wtryski leją???
giant19s pisze:U mnie odpala momentalnie po przekręceniu kluczyka ale zapewne dlatego że mam bęzyniaka
Nie, no tutaj to mowa o dieslu jest Wiadomo że benzyna inaczej pali. U mnie praktycznie od kopa odpala, nie trzeba długo kręcić. 2-3 sekundy po grzaniu świec i juz.
Biały dymek po odpaleniu, poprzedzonym dłuższym kręceniem rozrusznika spowodowany jest zapowietrzaniem się układu na wysokim ciśnieniu, czyli najczęściej na pomie...
Witam koledzy czy to ze rano przy odpalaniu po zapaleniu widze z tyłu biały dym czy to normalne? Dodam ze nie swieci sie zadna kontrolka auto odpala moze troche trzeba rano dłuzej pokrecic.Jesli ktos miał cos podobnego prosze o pomoc! Oczywiscie pisze o 2.0 DTI
Prawdopodobnie zchodzi Ci paliwko, zanim zaciagnie musisz trochę pokrecic potem dostaje kopa i masz dyma. Póżniej okeyos no nie, szczególnie jak ciepły zero problemów. Stoi 8-10h i to samo.
Przyczyn może być kilka ale kiedyś będąc właścicielem Viki miałem sytuację podobną okazało się ze miałem nieszczelność, a zero błedów na kompie. Podokręcałem i posprawdzałem wszelakie przewody i po sprawie.
Ale jak to bywa przyczyna może być inna.