[B] - Rafoooo - 2.0 Turbo, Sport 200KM, 2006 Lpg BRC

Moderatorzy: Tunio999, Tazz

Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Wojti
Zafiromaniak
Posty: 6240
Rejestracja: 15 kwie 2013, 19:02
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: ZB 400ps/502nm
Model: OPC
Oznaczenie silnika: z20leh
Gender:
Kontakt:

#151 Post autor: Wojti »

No Rafał perfekcyjne wykonanie :ok: Mocowania konkretne :piwo:
Życie jest Piękne a z Zafirką jeszcze piękniejsze he he

Awatar użytkownika
Sebu$
-#Administrator
Posty: 8149
Rejestracja: 23 wrz 2012, 20:43
Imię: Sebastian
Lokalizacja: Śląsk / Niemcy
Auto: Yaponiec
Model: Inne
Oznaczenie silnika: Pb1.5
Gender:
Kontakt:

#152 Post autor: Sebu$ »

noooo noooo ... ładnie :ok:

Perfekcji ciąg dalszy ;)
Nie jestem gruby i nie mam nadwagi. Wyniki są poprawne ! Ale kurde wyszło mi, że mam znaczny niedobór wzrostu :evil:
Obrazek
i już wiem, że nie jestem stary - jestem po prostu RETRO ....
:lol:

Awatar użytkownika
chabretti
Zafiromaniak
Posty: 2248
Rejestracja: 30 sie 2011, 20:51
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Żyrzyn [LPU]
Auto: Volvo
Model: V70
Oznaczenie silnika: D5244T5
Kontakt:

#153 Post autor: chabretti »

Ekstra :) :ok: Normalnie to fabryka by lepiej tego nie zrobiła :piwo:

Awatar użytkownika
rafant4011
Zafiromaniak
Posty: 6706
Rejestracja: 29 wrz 2014, 15:53
Imię: Rafał
Lokalizacja: Warszawa Włochy[ESK]
Auto: Zafira B
Model: Cosmo
Oznaczenie silnika: Z19DT
Gender:
Kontakt:

#154 Post autor: rafant4011 »

ładna robota, a co to za puszka z przewodami na bezpiecznikach?

Awatar użytkownika
Rafoooo
Zafiromaniak
Posty: 1949
Rejestracja: 02 lis 2014, 09:58
Lokalizacja: Limanowa
Model:
Kontakt:

#155 Post autor: Rafoooo »

Osprzęt od BRC ....... Pompka dozująca lubryfikator do gniazd zaworowych ........ Taki bajer .... Tu masz Link i coś więcej o tym .......... wiem tylko tyle że raz na pół roku muszę uzupełnić stan lubryfikatora i auto zrobi 1mln kilometrów bez awarii :lol: :lol: :lol:
Życie trzeba przeżyć tak, żeby wstyd było opowiadać, za to przyjemnie
wspominać. :P

Awatar użytkownika
rafant4011
Zafiromaniak
Posty: 6706
Rejestracja: 29 wrz 2014, 15:53
Imię: Rafał
Lokalizacja: Warszawa Włochy[ESK]
Auto: Zafira B
Model: Cosmo
Oznaczenie silnika: Z19DT
Gender:
Kontakt:

#156 Post autor: rafant4011 »

Rafoooo pisze:Pompka dozująca lubryfikator do gniazd zaworowych
ciekawe rozwiązanie :mysli: .... podobne "urządzenie" można by zastosować do pompy 2.2 dti

Awatar użytkownika
paweldm
Zafiromaniak
Posty: 946
Rejestracja: 13 gru 2011, 00:03
Imię: Paweł
Lokalizacja: GST (pomorskie)
Auto: Peugeot 308SW
Model: P308
Oznaczenie silnika: A20DTH

#157 Post autor: paweldm »

Miałem w espace lubryfikator. Nie jestem do końca do niego przekonany. Owszem z zaworami było wszystko ok. bardziej podejrzewam, że ważniejsza jest dobra regulacja by silnik nie pracował na ubogiej mieszance. Autko na trasie Gdańsk - Warszawa i z powrotem przy spokojnej jeździe potrafiło spalić tylko 8l benzyny na 100km. Ale na gazie nigdy poniżej 12l w trasie nie schodził.
Jest Peugeot 308SW 2.0Bluehdi i Meriva B 1.7cdti
Była Zafira A 1.8 16v lpg i B 2.0 Turbo +lpg oraz zastawa, polonez, tempra, espace II i IV omega B, tigra, C3, C4 Grand Picasso, Outlander II, Berlingo III, Astra J 2.0cdti, Peugeot 308

Awatar użytkownika
Rafoooo
Zafiromaniak
Posty: 1949
Rejestracja: 02 lis 2014, 09:58
Lokalizacja: Limanowa
Model:
Kontakt:

#158 Post autor: Rafoooo »

Dziś Zafka doczekała się wymiany końcówki układu kierowniczego i łącznika stabilizatora, które to woziłem w aucie z miesiąc .... dziś znalazłem chwilę na zmianę. ...

Obrazek

Oczywiście po wymianie wyjazd z garażu i próba . . . w samochodzie nastała cisza :mrgreen: .... no to jazda na ustawienie zbieżności :f1:
.... niestety do którego nie doszło, bo Pan mechanik po sprawdzeniu na szarpakach stwierdził że jest luz na dwóch tulejach wahacza :/ (oczywiście wskoczyłem tam do Niego żeby to sprawdzić ) ..... i podjąłem decyzję że zmienię wszystkie 4 tuleje :P .... Bo jak już będę miał wahacze na wierzchu, to zrobię to za jedną robotą ;)
Życie trzeba przeżyć tak, żeby wstyd było opowiadać, za to przyjemnie
wspominać. :P

Awatar użytkownika
Sebu$
-#Administrator
Posty: 8149
Rejestracja: 23 wrz 2012, 20:43
Imię: Sebastian
Lokalizacja: Śląsk / Niemcy
Auto: Yaponiec
Model: Inne
Oznaczenie silnika: Pb1.5
Gender:
Kontakt:

#159 Post autor: Sebu$ »

Rafoooo pisze:..... i podjąłem decyzję że zmienię wszystkie 4 tuleje
i to jest dobry odpowiedź ... :ok:
Nie jestem gruby i nie mam nadwagi. Wyniki są poprawne ! Ale kurde wyszło mi, że mam znaczny niedobór wzrostu :evil:
Obrazek
i już wiem, że nie jestem stary - jestem po prostu RETRO ....
:lol:

Awatar użytkownika
rafant4011
Zafiromaniak
Posty: 6706
Rejestracja: 29 wrz 2014, 15:53
Imię: Rafał
Lokalizacja: Warszawa Włochy[ESK]
Auto: Zafira B
Model: Cosmo
Oznaczenie silnika: Z19DT
Gender:
Kontakt:

#160 Post autor: rafant4011 »

A nie myślałeś o całych wahaczach, od razu i końcówki by były nowe.?

Awatar użytkownika
Rafoooo
Zafiromaniak
Posty: 1949
Rejestracja: 02 lis 2014, 09:58
Lokalizacja: Limanowa
Model:
Kontakt:

#161 Post autor: Rafoooo »

a wiesz, że nie pomyślalem o tym :mysli: ......... zobaczę jutro rano jak to się ma cenowo .... bo dzwoniłem do sklepu i cena za tuleje TRW 24zł przednie i 57zł tylne .... ale z drugiej strony na sworzniach luzu nawet grama nie było

.... jakby cenowo to w miarę wychodziło, to jest dużo mniej roboty wymienić wahacze, niż przebijać tuleje :piwo:
Życie trzeba przeżyć tak, żeby wstyd było opowiadać, za to przyjemnie
wspominać. :P

Awatar użytkownika
Wojti
Zafiromaniak
Posty: 6240
Rejestracja: 15 kwie 2013, 19:02
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: ZB 400ps/502nm
Model: OPC
Oznaczenie silnika: z20leh
Gender:
Kontakt:

#162 Post autor: Wojti »

Rafał to dobry pomysł może lepiej wymienić całe wahacze .Sprawdź ceny i daj znaka .Oczywiście za wkład pracy :piwo:
Życie jest Piękne a z Zafirką jeszcze piękniejsze he he

Awatar użytkownika
rafant4011
Zafiromaniak
Posty: 6706
Rejestracja: 29 wrz 2014, 15:53
Imię: Rafał
Lokalizacja: Warszawa Włochy[ESK]
Auto: Zafira B
Model: Cosmo
Oznaczenie silnika: Z19DT
Gender:
Kontakt:

#163 Post autor: rafant4011 »

Rafoooo pisze:
.... jakby cenowo to w miarę wychodziło, to jest dużo mniej roboty wymienić wahacze, niż przebijać tuleje :piwo:
O to chodzi. Sam wymienisz bo prościej wymienić kompletne wahacze i na mechaniku możesz zaoszczędzić...
A zaoszczędzona kasa zrekompensuje różnice. :ok:

Awatar użytkownika
Sumik
Zafiromaniak
Posty: 2407
Rejestracja: 01 lis 2015, 18:09
Imię: Marcin
Lokalizacja: Sosnowiec
Auto: Zafira B OPC 300+
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z20LEH
Gender:
Kontakt:

#164 Post autor: Sumik »

Rafoooo pisze:jakby cenowo to w miarę wychodziło, to jest dużo mniej roboty wymienić wahacze, niż przebijać tuleje
Jeżeli wahacz masz dobry i nie jest uszkodzony to nie wiem czy jest sens robić całość. Tuleje to mały koszt. Oczywiście polecam Lemfordera. Prasowanie tulei to nie duży koszt.

Awatar użytkownika
Rafoooo
Zafiromaniak
Posty: 1949
Rejestracja: 02 lis 2014, 09:58
Lokalizacja: Limanowa
Model:
Kontakt:

#165 Post autor: Rafoooo »

rafant4011 pisze: ...O to chodzi. Sam wymienisz bo prościej wymienić kompletne wahacze i na mechaniku możesz zaoszczędzić...
A zaoszczędzona kasa zrekompensuje różnice. :ok:
Tylko że, jedynym mechanikiem któremu ufam .... jestem Ja sam :lol: :lol: :lol: .......... i te tuleje sam sobie przebije ......... podjadę do pracy, na prasie ładnie wprasuje i koszt jaki poniosę to same tuleje ....... ale o cenę i tak zapytam :ok:
Ostatnio zmieniony 29 lut 2016, 21:02 przez Rafoooo, łącznie zmieniany 1 raz.
Życie trzeba przeżyć tak, żeby wstyd było opowiadać, za to przyjemnie
wspominać. :P

Zablokowany

Wróć do „Zafira B”