Ciężko odpala następnego dnia, po jeżdzeniu na LPG
Moderator: Sebu$
-
- Zafiromaniak
- Posty: 750
- Rejestracja: 14 gru 2011, 12:33
- Imię: Mar
- Lokalizacja: Lublin
- Auto: Opel Zafira A
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z18XE
Ciężko odpala następnego dnia, po jeżdzeniu na LPG
Hej! Mimo, że akumulator nowy, sprawny, to rano trzeba długo kręcić rozrusznikiem, żeby odpalił.
Zrobiłem test, pojeździłem 200 km na benzynie i auto na 2 dzień bez problemu odpala...
Przepustnica wyczyszczona, przepływomierz wyczyszczony, nie ma żadnego checka itp.
Na gazie silnik równo pracuje, nie przerywa, na benzynie też. Obroty biegu jałowego wzorcowe (PB i LPG).
Czy jakiś zawór od gazu puszcza coś przy wtryskiwaczach i miesza się LPG z benzyną? czy może już reduktor do wymiany?
Czy kwestia zwyczajnej regulacji gazu i wymiany filtrów?
Na gazie zrobione ok 55 tyś (instalka BRC), w zbiorniku zawsze ponad 1/3 benzyny (raz w miesiącu auto "przeganiane" na benzynie, kawałek ekspresówką).
P.S. W razie jak złe miejsce w sensie postu to proszę moderatora o przeniesienie tematu bo w sumie już jest klika podobnych ale większości dotyczą diesli...
Zrobiłem test, pojeździłem 200 km na benzynie i auto na 2 dzień bez problemu odpala...
Przepustnica wyczyszczona, przepływomierz wyczyszczony, nie ma żadnego checka itp.
Na gazie silnik równo pracuje, nie przerywa, na benzynie też. Obroty biegu jałowego wzorcowe (PB i LPG).
Czy jakiś zawór od gazu puszcza coś przy wtryskiwaczach i miesza się LPG z benzyną? czy może już reduktor do wymiany?
Czy kwestia zwyczajnej regulacji gazu i wymiany filtrów?
Na gazie zrobione ok 55 tyś (instalka BRC), w zbiorniku zawsze ponad 1/3 benzyny (raz w miesiącu auto "przeganiane" na benzynie, kawałek ekspresówką).
P.S. W razie jak złe miejsce w sensie postu to proszę moderatora o przeniesienie tematu bo w sumie już jest klika podobnych ale większości dotyczą diesli...
Ostatnio zmieniony 16 mar 2016, 16:43 przez MARCEL!, łącznie zmieniany 1 raz.
- wsebastian
- Przeglądacz
- Posty: 66
- Rejestracja: 07 lip 2011, 17:59
- Imię: Sebastian
- Lokalizacja: Żory [SZO]
- Auto: Opel Zafira A 1.8
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: x18xe1
-
- Zafiromaniak
- Posty: 1143
- Rejestracja: 01 maja 2009, 12:23
- Imię: Mirek
- Lokalizacja: Lublin
- Auto: Opel Zafira A 1,8 Elegance
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: X18XE1
- Gender:
MARCEL!, możliwości na dostanie się gazu do kolektora( to jest przyczyną utrudnionego rozruchu) są dwie-nieszczelny któryś wtrysk-wtedy gaz przedostaje się przez niego, bądź uszkodzona membrana reduktora- wtedy gaz dostaje się do reduktora takim cieniutkim wężykiem który jest podłączony do króćca podciśnienia na reduktorze a z drugiej strony do kolektora ssącego.
Jak podjedziesz go gazownika któregokolwiek to napewno poradzi sobie ze zdjagnozowaniem problemu.
Pozdro
Jak podjedziesz go gazownika któregokolwiek to napewno poradzi sobie ze zdjagnozowaniem problemu.
Pozdro
-
- Zafiromaniak
- Posty: 750
- Rejestracja: 14 gru 2011, 12:33
- Imię: Mar
- Lokalizacja: Lublin
- Auto: Opel Zafira A
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z18XE
Hmm czyli trzeba będzie trzeba cały reduktor wymienić?Czy wystarczy jakiś wężyk?firek pisze:MARCEL!, możliwości na dostanie się gazu do kolektora( to jest przyczyną utrudnionego rozruchu) są dwie-nieszczelny któryś wtrysk-wtedy gaz przedostaje się przez niego, bądź uszkodzona membrana reduktora- wtedy gaz dostaje się do reduktora takim cieniutkim wężykiem który jest podłączony do króćca podciśnienia na reduktorze a z drugiej strony do kolektora ssącego.
Jak podjedziesz go gazownika któregokolwiek to napewno poradzi sobie ze zdjagnozowaniem problemu.
Pozdro
- wsebastian
- Przeglądacz
- Posty: 66
- Rejestracja: 07 lip 2011, 17:59
- Imię: Sebastian
- Lokalizacja: Żory [SZO]
- Auto: Opel Zafira A 1.8
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: x18xe1