Nie mogę odpalić mojej ZAFIRY

Silnik (ON, PB, LPG, CNG), układ przeniesienia napędu, układ wydechowy itp.

Moderator: Sebu$

Wiadomość
Autor
user31

#331 Post autor: user31 »

naprawde odkryles Ameryke po smarowalem sie troche w autach wiec wiem co nie co. nie jestem taki tepy tak jak nie ktorzy przyjezdzaja na warsztat zarowke z postoju wymienic i jeszcze potrafia sie zapytac czemu sie spalila

konradviking

#332 Post autor: konradviking »

Posmarowałeś się a jednak auto nie działa :P I to przy prostej operacji wymiany podstawki filtra paliwa... Kolega dziadek13 ma taką wiedze że nie jeden zawodowy majster miałby się czego powstydzić wiec troche szacunku

Cięzko pomóc w aucie którym jest tak "nadrutowane" filtr z golfa, wymyślasz pompe paliwa w baku, mówisz że wszystko szczelne a ciągnie powietrze az nie chce jechać... Przeczytaj na spokojnie posty Dziadek13 i auto MUSI chodzić, chyba że to nie problem z paliwem

user31

#333 Post autor: user31 »

Szacunek bylby gdyby nie pytal sie na jaki kolor dymi to jak jest niby tym ,, majstrem ,, to by sie nie pytal na jaki kolor dymi jak jest zapowietrzony .

Awatar użytkownika
Dziadek13
Zafiromaniak
Posty: 2004
Rejestracja: 26 wrz 2010, 21:28
Imię: Jorg
Lokalizacja: Mysłowice
Auto: VW Turan była zafira DTL
Model: Turan
Oznaczenie silnika: AVQ
Gender:

#334 Post autor: Dziadek13 »

user31 pisze:Szacunek bylby gdyby nie pytal sie na jaki kolor dymi to jak jest niby tym ,, majstrem ,, to by sie nie pytal na jaki kolor dymi jak jest zapowietrzony .
Jeżeli nie napisałeś a to ważna informacja w celu ustalenia problemu więc zapytałem i na tym koniec smaruj się dalej ale sam
Żadnych szacunków nie oczekuje mnie to zwisa forum jest po to żeby pomagać i tyle.
Ostatnio zmieniony 22 mar 2016, 18:35 przez Dziadek13, łącznie zmieniany 1 raz.

Skasowany użytkownik 6483

#335 Post autor: Skasowany użytkownik 6483 »

Panowie , ja uważam ,że podstawa , nie eksperymentować bo skończy sie to jak u kolegi user31. Po jakie licho kombinujesz z jakimiś filtrami od np. Golfa. Stary, po części sam Jestes sobie winien ,że masz takie teraz problemy. Proponuje wrócić do natury czyli oryginalny układ zasilania - filtr itd . Ludzie chcą montować różne wynalazki a później robi sie problem.. :) . Kup sobie nawet uzywaną ale oplowska obudowę filtra paliwa , kup nowy filtr do Opla i założ to z wyczuciem. ja tez w swojej poprzedniej ZA 2,2 DTi wymieniałem filtr paliwa i auto wcale mi sie nie zapowietrzyło jak co u niektórych. trzeba rozwagi i wyobraźni :piwo:

lukasz198666

#336 Post autor: lukasz198666 »

biedrona pisze:Witajcie kochani
Opowiem wam po krótce moje problemy z moją Zosia 2.0DTI 2004 r. Otóz pojechałem do mechanika na wymiane oleju filtrów,oleju paliwa itp. Wymiana przebiegała spokojnie tylko jak wymieniali filtr paliwa mechanik wykręcił cala puszke filtru paliwa i na zapleczu wymienił filtr założył i zakręcił puszke zalał paliwo do filtra. Zosia zapalila wie zapłaciłem i pojechałem do domku. Rano wsiadam do zosi odpalam samochód a zosia zapaliła i po 10 sekundach zgasła. Musiałem długo kręcic ale zapalila i pojechalem do mechanika raz jeszcze Tam stwierdzili ze winne sa przewody przelewowe. Wydłubali stare zalozyli nowe. Zosia zapalila i pojechalem sobie. Przyjechalem do domu a po pol godziny zosia znow nie zapalila. Wiec laweta i do innego mechanika. Ten mi powiedzial ze wyswietla sie jakis blad P1236 i ze pompa padla. Jak zosia zapali raz to potem zapala juz dobrze Tylko jak postoi troche dluzej to jest lipa. Jestem w rozpaczy Pomozcie mi i powiedzcie ze to nie pompa tylko jakies inne sprawy Pozdrawiam

Moze masz nieszczelny układ paliwowy przy wymianie. i przy wymianie sie zapowietrzył. a odpowietrzali ci układ paliwowy jak byłes u mechanika?
Ostatnio zmieniony 12 kwie 2016, 17:07 przez lukasz198666, łącznie zmieniany 2 razy.

biedrona

#337 Post autor: biedrona »

Podobno tak, nie widziałem tego. Jak nie chciala odpalic to odpalali z plaka ;( Pozdrawiam

lukasz198666

#338 Post autor: lukasz198666 »

a jak odpalili z plaka to juz nie zgasł?

Awatar użytkownika
Rybka
Zafiromaniak
Posty: 2733
Rejestracja: 11 lut 2012, 19:53
Imię: ROBERT
Lokalizacja: Wólka Ogryzkowa[RPZ]
Auto: ZAFIRA B
Model: CDTI
Oznaczenie silnika: Z19DTL
Gender:

#339 Post autor: Rybka »

Andrzej nie daj się naciągnąć na pompę.
Pierwszy mechanik wymieniając filtr za mocno dokręcił pokrywę obudowy filtra.
Tym dokręceniem albo oring dobrze nie siadł na swoje miejce albo pękła obudowa.
Auto bedzie ci się zapowietrzać.
Poczytaj ten temat od początku oraz ten http://zafiraklub.pl/viewtopic.php?p=3193
i powiedz mechanikowi niech zmieni jeszcze raz filtr, odpowietrzy i ma być ok.

biedrona

#340 Post autor: biedrona »

Jak odpalili z plaka to sam nie zgasł. Dopiero jak przyjechałem do domu gdzie autko postało chwile i już nie mogłem odpalic Tylko musiałem kręcić i kręcić. Teraz znów zapalił normallnie zaraz zgasł i znów musiałem kręcić dłużej aby zapalił.
Robert a jak powinni odpowietrzyć? Mówią że jak zaleją filtr paliwem i odpali to sam się odpowietrzy, albo plakiem atakuja aby odpalił. Nie wiem co już mam robić Byłem już u dwóch mechaniorów. Pozdrawiam

Awatar użytkownika
tomzam
Mieszkaniec
Posty: 304
Rejestracja: 24 mar 2016, 18:43
Imię: Tomek
Lokalizacja: Zamość
Auto: Opel
Model: ZafiraA
Oznaczenie silnika: DTH
Gender:

#341 Post autor: tomzam »

jak już trochę pojechał to się odpowietrzył, ale najprawdopodobniej jest jakaś nieszczelność w obudowie filtra paliwa i jak postoi to paliwo spływa i się wtedy zapowietrza, odkręć i sprawdź uszczelki w filtrze i skręć, jak nie pomoże to obudowa do wymiany - potrafią pękać jak się je nieumiejętnie traktuje
Ostatnio zmieniony 12 kwie 2016, 21:33 przez tomzam, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Rybka
Zafiromaniak
Posty: 2733
Rejestracja: 11 lut 2012, 19:53
Imię: ROBERT
Lokalizacja: Wólka Ogryzkowa[RPZ]
Auto: ZAFIRA B
Model: CDTI
Oznaczenie silnika: Z19DTL
Gender:

#342 Post autor: Rybka »

Andrzej powiedz mechanikowi że winna jest albo pęknięta obudowa filtra albo źle siadł oring.
Niech to zweryfikują. Nic więcej niech nie ruszają. Skoro auto po odpaleniu chodzi to pompa jest ok.
Albo jedź do kumatego i uczciwego mechanika albo skasują cię za regeneracje pompy a wymienią tylko oring pokrywy filtra.
Ewentualnie jak masz trochę chęci to sam to powinieneś ogarnąć.
Teraz jeśli chcesz by np Zocha odpaliła ci rano to musisz zostawiać ją przodem do dołu by ropa grawitacyjnie nie cofała się do baku.
Parkuj chwilowo tyłem na wzniesieniu i odszukaj innego uczciwego mechanika.

Ach ci mechanicy :>

ilona8787

#343 Post autor: ilona8787 »

mam taki problem po przejechaniu wiecej niz 30 km po wyłaczeniu samochodu nie chce odpialic odczekam jakies 10 minut i wtedy bez problemu odpala, i rowniez jak sie skonczy gaz to rowniez gasnie i trzeba odczekac jakis czas aby auto odpalilo ponownie. co to moze byc bylam na komputerze i nic nie pokazlo.prosze o pomoc

Crazy
Zafiromaniak
Posty: 1813
Rejestracja: 25 maja 2016, 08:00
Imię: Dawid
Lokalizacja: Rzeszów
Auto: Insignia
Model: A
Oznaczenie silnika: A16LET
Gender:

#344 Post autor: Crazy »

Witam,
a podczas rozruchu rozrusznik kręci i nie chce zapalić ?
Diagnostyka komputerowa, programowanie, dorabianie kluczy OPEL wszystkie modele do 2020r.Odczyt kodu PIN/Car-Pass, rozszerzenie komputera Zafira C i inne
Pomoc przy zakupie pojazdu. Zapraszam

ilona8787

#345 Post autor: ilona8787 »

tak rozrusznik kręci i nie chce zapalić było podejrzenie pompy została wymieniona a problem nadal jest i odczekam 10 minut i wtedy bez problemu zapala

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”