Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Nie będzie, OPC Wojtka z pewnością nie jest wariantem ubogim, a nie miał.
Wiązki w drzwiach dopasowywane są do zainstalowanego osprzętu.
Nie ma możliwości wyjęcia panela z drzwi bez demontażu tapicerki - urwiesz zaczepy albo powyginasz panel.
Wewnętrzna wiązka (między drzwiami) już jest. W drzwiach kierowcy trzeba dołożyć zasilanie panela + 2 przewody do lusterka i złącza drzwi, a w drzwiach pasażera 2 przewody od złącza drzwi do lusterka. Pracy jest niewiele.
Zrobię tutoriala.
Ostatnio zmieniony 16 maja 2016, 13:25 przez Flora, łącznie zmieniany 1 raz.
Będę wdzięczny, ale pamiętaj najważniejszy jest moduł informujący o DPF-ie bo na to czekają masy , a ja w sobotę zlikwidowałem już prowizoryczną kontrolkę przy tylnej szybie
A ja jestem bardzo ciekaw jak dostać się do zatrzasku trzymajacego panel bez demontażu tapicerki, bo wydaje się to być niewykonalne bez szczerbienia panelu lub samej tapicerki.
KIT GTO pisze:wiem wiem możemy dywagować tak samo jak nad podświetleniem słoneczników
Myślę, że czymś normalnym jest przyznanie się do błędu i wyjaśnienie sytuacji.
KIT GTO pisze:panel podważasz od d..y strony i się wypina
To jest d..y strona. Górna krawędź odstaje 1 mm i nachodzi na tapicerkę. Zatrzask poniżej wystaje ponad 2 mm. Aby od góry dostać się do zatrzasku potrzebna jest szczelina między panelem, a tapicerką o szerokości 3 mm, a moim zdaniem panel nie przesuwa się w żadną stronę nawet na 1 mm.
Nie da się wyjąć panela tak żeby nie pozostał po tym ślad ... przerabiałem to nie dawno. A pozatym w zafirze tak banalnie się zdejmuje tapicerki drzwi, że nie ma sensu kombinowanie z podwarzaniem panelu od zewnątrz
Życie trzeba przeżyć tak, żeby wstyd było opowiadać, za to przyjemnie
wspominać.
A propos elektrycznych lusterek. Flora, jesteś w stanie to wszystko tak zaprogramować żeby po np. 2 naciśnięciach guzika zamykania składały się elektryczne lusterka. Widziałem coś takiego w pewnej wypasionej Vectrze C (P. Wilczków).
Wariant "po 2 naciśnięciach" wymaga podpięcia się pod CAN i analizę "stanu samochodu", natomiast nie ma problemu z automatycznym składaniem i rozkładaniem wraz z zamknięciem i otwarciem samochodu. Można ewentualnie dodać opóźnienie rozkładania na wypadek szybkiego otwierania bagażnika. Próbowałem zrobić taki moduł Wojtiemu przy montażu składanych lusterek, ale spłonął w piątek 13-tego i nie było już czasu na poprawki. Pewnie do końca wakacji coś się ruszy w tym temacie, a w tej chwili walczę z DPFem.