Emulator sondy lambda

Silnik (ON, PB, LPG, CNG), układ przeniesienia napędu, układ wydechowy itp.

Moderator: Sebu$

Wiadomość
Autor
grego
Przeglądacz
Posty: 91
Rejestracja: 22 sie 2010, 16:11
Lokalizacja: Łódź, Kielce
Model:

#16 Post autor: grego »

Grześ K. pisze:Z krótkiej wprawdzie, ale jednak perspektywy czasu, mogę stwierdzić, że owa przedłużka działa i spełnia swoją rolę. Po podpięciu pod kompa widać charakterystykę pracy sondy i jest dużo stabilniejsza niż przed założeniem tej tulejki. Czek nie wyskakuje. Koszt z przesyłka ok. 50 zł. Jednym słowem polecam
A ja założyłem i check mi się zapala dużo częściej niż jak jeździłem bez tej przedłużki. :(
Pozdrawiam,
Grzegorz

---------------
Poprzednio były:
Porsche 944, 2.5
Ford Sierra 2.0 DOHC

kaes
Debiutant
Posty: 44
Rejestracja: 23 sie 2015, 22:30
Lokalizacja: Lublin
Model:

#17 Post autor: kaes »

grego pisze:
Grześ K. pisze:Z krótkiej wprawdzie, ale jednak perspektywy czasu, mogę stwierdzić, że owa przedłużka działa i spełnia swoją rolę. Po podpięciu pod kompa widać charakterystykę pracy sondy i jest dużo stabilniejsza niż przed założeniem tej tulejki. Czek nie wyskakuje. Koszt z przesyłka ok. 50 zł. Jednym słowem polecam
A ja założyłem i check mi się zapala dużo częściej niż jak jeździłem bez tej przedłużki. :(
tzn co ile? bo mi co ok. 50 km.

grego
Przeglądacz
Posty: 91
Rejestracja: 22 sie 2010, 16:11
Lokalizacja: Łódź, Kielce
Model:

#18 Post autor: grego »

Prawdę mówiąc nie sprawdzałem co ile ale często. A co najgorsze to check się zapalił i nie chce zgasnąć, nic nie pomaga :(
I nie wiem czy to sonda czy może sterownik silnika, bo podobno tak też się zdarza. Ech....
Pozdrawiam,
Grzegorz

---------------
Poprzednio były:
Porsche 944, 2.5
Ford Sierra 2.0 DOHC

kaes
Debiutant
Posty: 44
Rejestracja: 23 sie 2015, 22:30
Lokalizacja: Lublin
Model:

#19 Post autor: kaes »

grego pisze:Prawdę mówiąc nie sprawdzałem co ile ale często. A co najgorsze to check się zapalił i nie chce zgasnąć, nic nie pomaga :(
I nie wiem czy to sonda czy może sterownik silnika, bo podobno tak też się zdarza. Ech....
jaki błąd? bo rozumiem że zczytujesz?

grego
Przeglądacz
Posty: 91
Rejestracja: 22 sie 2010, 16:11
Lokalizacja: Łódź, Kielce
Model:

#20 Post autor: grego »

Dzisiaj muszę zczytać, o ile znajdę czas. Ale jeździ się masakrycznie. Nie wiem czy nie lepiej by auto jeździło z odpiętą sondą, tak dzisiaj testowo zrobiłem i silnik chyba równiej pracował na wolnych obrotach niż z sonda. Wiem, wiem... skoro jest to musi działać, ale już mi ręcę opadają. Co parę miesięcy temat powraca, potem się uspokaja i znowu. Najczęściej latem, jak się jedzie w dłuższą trasę. Rok temu było to samo, zapalił się check, a po 2-3 dniach zgasł. Tak po mieście czasem się zapala ale po ponownym odpaleniu gaśnie. Ale latem i w dłuższej trasie - nie. Zazwyczaj gaśnie po kilku dniach spokojnej jazdy.
Pozdrawiam,
Grzegorz

---------------
Poprzednio były:
Porsche 944, 2.5
Ford Sierra 2.0 DOHC

kaes
Debiutant
Posty: 44
Rejestracja: 23 sie 2015, 22:30
Lokalizacja: Lublin
Model:

#21 Post autor: kaes »

A ja sam muszę gasić, smartfonem... tradycyjny błąd 170, czyli może być wszystko co jest w samochodzie.

grego
Przeglądacz
Posty: 91
Rejestracja: 22 sie 2010, 16:11
Lokalizacja: Łódź, Kielce
Model:

#22 Post autor: grego »

W jaki sposób smartfonem?
Pozdrawiam,
Grzegorz

---------------
Poprzednio były:
Porsche 944, 2.5
Ford Sierra 2.0 DOHC

kaes
Debiutant
Posty: 44
Rejestracja: 23 sie 2015, 22:30
Lokalizacja: Lublin
Model:

#23 Post autor: kaes »

Kupiłem interfejs OBD2 na blututh, cena z wysyłką ok. 20 PLN + darmowy program diagnostyczny PISTON na androida.

grego
Przeglądacz
Posty: 91
Rejestracja: 22 sie 2010, 16:11
Lokalizacja: Łódź, Kielce
Model:

#24 Post autor: grego »

Wow, fajnie.... chyba też kupię.... i to pasuje do ZA? Sam mam inny interfejs, podpinany po usb do kompa (zresztą mam dwa, jednego mogę się pozbyć gdyby komuś był potrzebny).
Kurcze, muszę zamówić, fajna sprawa.
Pozdrawiam,
Grzegorz

---------------
Poprzednio były:
Porsche 944, 2.5
Ford Sierra 2.0 DOHC

kaes
Debiutant
Posty: 44
Rejestracja: 23 sie 2015, 22:30
Lokalizacja: Lublin
Model:

#25 Post autor: kaes »

Pasuje do każdego samochodu z OBD2

System OBDII jest obowiązującym standardem w samochodach :

sprzedawanych po 1 stycznia 1996 w USA
sprzedawanych po 1 stycznia 2001 w Unii Europejskiej
sprzedawanych po 1 stycznia 2002 w Polsce
z silnikiem diesla sprzedawanych po 1 stycznia 2003 w Unii Europejskiej

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”